Hop til indhold

Så er det blevet ok at kysse sin hund


Lonny
 Share

Recommended Posts

Ifølge denne artikel overføres der ikke flere bakterier fra hunden til mennesket ved et stort tungekys end ved bare at kæle med hunden, så nu kan alle os der ikke kan stå for kysseriet, kysse videre med god samvittighed :blink:

 

http://www.berlingske.dk/article/20090128/viden/90128076/

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes specielt godt om denne her:

 

Fordelingen af resistente bakterie-typer tyder på, at der faktisk sker større smitte fra mennesker til hunde end omvendt. Det kan måske have sin forklaring i, at (u)vanen med at drikke af toilettet ikke ses så ofte hos hundeejere.

 

Næh - men det sker!

"hvid man sidde på brønden" - gammel og lidt racistisk joke :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

YEAH BABY! ta' den alle jer med jeres fordømmende: "Ad-hvor-er-det-altså-bare-klamt-at-din-hund-slikker-dig-i-ansigtet-kommentarer!!!"

 

:5up: Nemlig - også til dem, der siger, det er klamt at have hunden i sengen :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Ja, ja, ja, fru Christoff... det er jo det jeg altid har sagt, Har efterhånden også læst det i en del bøger (f.eks. at hundes sårheling synes at fremskyndes af at de slikker sårene). Nu er det heldigvis sjældent jeg oplever, at hunde gnasker afføring - sker det, udsætter jeg da naturligvis evt. ansigtsslikning en smule, men ellers... jeg synes det er hyggeligt og giver en god samhørighedsfølelse - det er jo en af hundens stærkeste måder at udtrykke hengivenhed og venskab på, og det vil jeg da sandelig ikke gå glip af (eller afvise).:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes det er hyggeligt og giver en god samhørighedsfølelse - det er jo en af hundens stærkeste måder at udtrykke hengivenhed og venskab på, og det vil jeg da sandelig ikke gå glip af (eller afvise).:ae:

 

Ovenstående er jeg helt enig i, der er da ikke noget bedre end når Baldur kravler op på mit skød og sætter et forben på hver sin side af mit hoved, for derefter at overkysse mig i hele hovedet :lun:

 

Eneste minus kan dog være at undgå at blive kvalt, idet han kan blive meget ivrig og blive ved meget længe :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Ovenstående er jeg helt enig i, der er da ikke noget bedre end når Baldur kravler op på mit skød og sætter et forben på hver sin side af mit hoved, for derefter at overkysse mig i hele hovedet :lun:

 

Eneste minus kan dog være at undgå at blive kvalt, idet han kan blive meget ivrig og blive ved meget længe :blink:

 

På den anden side: døden skal jo have en årsag og at blive slubret ihjel er nok ikke den værst tænkelige :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...