Hop til indhold

Dagens tip


Nollike
 Share

Recommended Posts

Rigtig godt tips :5up: Specielt hvis man syntes det er skide sjovt at gøre rent :badr: Skidtet/støvet må jo hænge forfærdeligt godt fast i kødsnask og hundesavl :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kig i min post og så når hun quoter den. Jeg havde skrevet to ord med små bogstaver :blink:

 

Nu havde Noomsen, Thailo og jeg lige bestemt, at det var Annettes lejlighed, der var det ideelle sted at rasere :mrgreen:

 

Det tog mig også bare hundredeår at finde det sted :mrgreen:

 

Men jeg fandt det da :lol: :lol:

 

Ja, Nollike er streng, må give dig ret! Sådan at kræve, at det skal gøres hjemme hos dig, altså, det er da for meget at forlange :roll: Og så fordreje sandheden, altså! Jeg er skuffet :mrgreen:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt off topic.

 

Men jeg kan ikke lade være med at tænke på dengang jeg var en lille pige.

 

Det var en nytårs aften og der må man lave ballade, mine forældre havde gæster og jeg var for lille til at måtte rende ude. Men derfor kan man jo godt lave ballade, så jeg tog en pakke margerine og en leverpostej - det tværede jeg ud på hele køkkengulvet og hældte en pose mel ud oveni det.

 

Min mor syntes ikke det var særlig sjov, hvem der så kan forstå det.... :mrgreen: Men Muggi vores hund, den syntes det var allertiders.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt off topic.

 

Men jeg kan ikke lade være med at tænke på dengang jeg var en lille pige.

 

Det var en nytårs aften og der må man lave ballade, mine forældre havde gæster og jeg var for lille til at måtte rende ude. Men derfor kan man jo godt lave ballade, så jeg tog en pakke margerine og en leverpostej - det tværede jeg ud på hele køkkengulvet og hældte en pose mel ud oveni det.

 

Min mor syntes ikke det var særlig sjov, hvem der så kan forstå det.... :mrgreen: Men Muggi vores hund, den syntes det var allertiders.

 

Ha ha ha - Garanteret I har været et kønt syn bagefter :mrgreen: Jeg vil gerne tro på det var sjovt.

 

Sidder lige nu og mindes de ting jeg har gjort i mine forældres køkken som barn :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...