Hop til indhold

Hundefolk i småbitte sko...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Ja, snobber er der alle steder. Til min trøst har jeg hørt, at hestefolk skulle være værre end hundefolk... Eller var det bare i forhold til fnidder i krogene?!?

 

Tror nu det er to meget ens verdener - siger en "gammel" hestekælling :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 90
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

til gengæld synes din mormor at det er okay at have nen hund i 7 år, og aldrig lade den komme i hele huset eller gå tur med den uden for haven? :shock::(

 

:confused::confused: Øhhhh - Det der fatter jeg minus af :confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady
Tror nu det er to meget ens verdener - siger en "gammel" hestekælling :mrgreen:

 

Jeg har også selv været hestepige, og det er det samme. Der er snobberi inden for alt, men heldigvis er der også dejlige og søde mennesker inden for alt, jeg sys bare at inden for nogle ting, fx. heste kan det være svært at finde dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady
til gengæld synes din mormor at det er okay at have en hund i 7 år, og aldrig lade den komme i hele huset eller gå tur med den uden for haven? :shock::(

 

Hestefolk og hundefolk er vist lige slemme.... som med alt andet kommer det an på HVEM man er heldig (eller ikke) at m¢de...

 

Min mormor er gammel og gammeldags. De ting hun gør er måske ting man så løsere på for mange år sidden da hun startede opdræt. Der er også bare generelt ting hvor hun bør tænke sig bedre om. Hun er stadig af den opfattelse at hvis man kommer over 7 hunde i sit hundehold, er det ligegyldigt hvor mange man har for er man overteget 7 kan man ikke længere mærke forskel på hvor mange der er.

Der plejer jeg bare at svare igen at det må være fordi man mister kontrollen ved de 7...

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mormor er gammel og gammeldags. De ting hun gør er måske ting man så løsere på for mange år sidden da hun startede opdræt. Der er også bare generelt ting hvor hun bør tænke sig bedre om. Hun er stadig af den opfattelse at hvis man kommer over 7 hunde i sit hundehold, er det ligegyldigt hvor mange man har for er man overteget 7 kan man ikke længere mærke forskel på hvor mange der er.

Der plejer jeg bare at svare igen at det må være fordi man mister kontrollen ved de 7...

Tror du har fat i noget der :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

læs fairladys anden tråd om problemerne med den hund hun har fra sin mormor, som er/var DKK opdrætter :blink:

 

Hmmm - Nu var det jo mig der stod som den du havde quotet, så jeg kunne ikke lige finde ud af hvad min mormor nu havde lavet af narrestreger :blink:

 

Men fint nok - vi blander min mormor og hendes måde at have hund på ude :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm - Nu var det jo mig der stod som den du havde quotet, så jeg kunne ikke lige finde ud af hvad min mormor nu havde lavet af narrestreger :blink:

 

Men fint nok - vi blander min mormor og hendes måde at have hund på ude :-D

Det må du undskylde Tante..... my bad :mrgreen:. Det er nu rettet til bare at sige mormor, i stedet for din mormor :blink:

Godt ord igen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må du undskylde Tante..... my bad :mrgreen:. Det er nu rettet til bare at sige mormor, i stedet for din mormor :blink:

Godt ord igen?

 

Ingen problemer her :mrgreen: Lige pludselig blev jeg bare helt bange for mig selv og min hukommelse :blink:

 

Og min mormors måde at have hund på (da hun havde en) har du slet ikke lyst til at høre om :shock::-)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Du skal også tænke på at man de fleste steder i spanielklubben træner efter gammeldags metoder, hvor kvælerkæden er et must, så de kan måske have svært ved at hjælpe af den simple årsag at de ikke ved hvad man stiller op med en hund som har et gear mere end standard cockeren !!!!

Med hensyn til FT klubben skal man være medlem for at træne med !

Hvem kan vurdere om en hund er en ordentlig jagthund før de har set den på jagt !!!!

 

Godt du har fundet folk som vil hjælpe !

:vinken:Venlig hilsen

Steen Stenild

 

 

aaaaaarh, det er vist lidt af en tilsnigelse at komme med den påstand.

 

De træningspladser jeg tidligere er kommet på, er det ikke sket, og den træningsplads hvor det har været mest notorisk, er nu lukket, og trænerne udskiftet.

Link til indlæg
Del på andre sites

aaaaaarh, det er vist lidt af en tilsnigelse at komme med den påstand.

 

De træningspladser jeg tidligere er kommet på, er det ikke sket, og den træningsplads hvor det har været mest notorisk, er nu lukket, og trænerne udskiftet.

 

Nu startede historien i Jylland og det kan da godt være jeg generaliserede ved ikke at specificere hvilke træningspladser det handlede om ! det beklager jeg.

 

Det er da kun glædeligt, hvis du har ret at det er begyndt at ændre sig - det var nu heller ikke for tidligt !!!

 

:vinken: Venlig hilsen

Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu startede historien i Jylland og det kan da godt være jeg generaliserede ved ikke at specificere hvilke træningspladser det handlede om ! det beklager jeg.

 

Det er da kun glædeligt, hvis du har ret at det er begyndt at ændre sig - det var nu heller ikke for tidligt !!!

 

:vinken: Venlig hilsen

Steen Stenild

 

Det er bestemt glædeligt. Der har i mange år været meget stilstand i regionerne, men jeg skal love for der er sket udskiftninger i år over hele linien. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...