Hop til indhold

I bøgegrotten igen


Aslan
 Share

Recommended Posts

Vi var lige et smut i bøgegrotten i dag.

 

 

 

aslan-albums-bogegrotten-jan-09-picture5215-img-1302.jpg

 

 

 

Aslan er overbevist om at han kan rive denne reb gynge ned!

Det endte så med at han i hans iver hang i luften, tænderne i rebet.

 

aslan-albums-bogegrotten-jan-09-picture5218-hmm-sidste-forsog-vi-modes-igen.jpg

 

Og så lige en griber

 

aslan-albums-bogegrotten-jan-09-picture5224-weeeeeeeeeeeeeee.jpg

 

Og lige en lille tænker

 

aslan-albums-bogegrotten-jan-09-picture5220-hmm-hvis-de-bare-vidste-hvad-jeg-taenkte.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det første billed er han rigtig flot :hjerte:

 

Utroligt den krop kan hoppe :lol: med hva, han er så lang så han skal ikke hoppe meget for at blive 2 meter...

 

Aslan er sku en lækre bisken :mums: må se om der bliver mulighed for at smutte forbi til påsken, så kan cujo lære ham lidt unoder og vise hvordan man stopper når man løber hurtigt .... (nå nej kan cujo ikke) men så vise ham hvordan man falder hvis man skal vende sig i super fart og har glemt noget/overset hvor frisbee'en landede..

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Aslan er sku en lækre bisken :mums: må se om der bliver mulighed for at smutte forbi til påsken, så kan cujo lære ham lidt unoder og vise hvordan man stopper når man løber hurtigt .... (nå nej kan cujo ikke) men så vise ham hvordan man falder hvis man skal vende sig i super fart og har glemt noget/overset hvor frisbee'en landede..

 

 

Tak.

 

Lærer aslan unoder, eller lærer aslan FLERE unoder? :mrgreen:

 

Uh, sikke galt det kommer til at gå for de to, vi må smøre deres bremser :mrgreen:

 

 

Hehe, den med at bremse...........vi var ude i den store hundeskov her forleden, der gik vi og snakkede med en lille dame, og det eneste sted aslan ville lege var ved hendes ben, og så glemte han jo lige at bremse :shock: damen hoppede og jeg greb ud efter hende for at gribe hende HVIS det nu gik glat, men heldigvis kom vi alle helskindet ud af hundeskoven :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

F*ck hvor jeg smelter, når jeg ser på det sidste billede af ham :lun: !!!

 

Det er sådan en hund skal se ud :mrgreen:

 

Mumler noget med at skal jeg til Fyn en dag, så er jeg nødt til at møde Dorthe og Aslan!!

Link til indlæg
Del på andre sites

F*ck hvor jeg smelter, når jeg ser på det sidste billede af ham :lun: !!!

 

Det er sådan en hund skal se ud :mrgreen:

 

Mumler noget med at skal jeg til Fyn en dag, så er jeg nødt til at møde Dorthe og Aslan!!

 

 

 

En rigtig hund er en bastard broholmer og helst lidt fejlfarvet med den forkerte hale :mrgreen:

 

Du skal være hjertelig velkommen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...