Hop til indhold

Prinsessen har været på tur med sin nye sele..


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Vi elsker vores gamle prinsesse :lun: Når jeg er i selskab med hende, så glemmer jeg alt omkring mig :oops: Den gamle trunte leger ikke med legetøj osv, og da hun bestemt skulle have en gave af os, blev det en ny sele :-D Hun er så nem og elsker opmærksomhed, når vi er på besøg :mrgreen:

 

Hun blev så glad for at se os, at hun helt glemte at hendes mor var ved at lave hjemmelavet sylte :shock::lol: I 5 minutter var hun helt ekset og vi fik den nye sele på hende.

 

Da selen kom på, var hun så stolt og kastede sig over Mikkel :-P Man kan ligefrem se kærligheden på billedet :lun:

 

Mikkel var flad af grin over hende:

 

prinsessensnyevest.jpg

 

 

Nååh nu kom trunten i tanke om, at der var sylte på bordet:

 

prinsessensnyevest1.jpg

 

 

Mor vær sød at tab det stykke, der hænger over hovedet på mig :engel::

 

prinsessensnyevest2.jpg

 

 

Huuuh, noget spændende forude:

 

prinsessensnyevest3.jpg

 

 

Damage control, Fie er ikke den store problemløser og stod bare i flere minutter og ventede på at hun kunne få snoren fri og gå videre :roll::

 

prinsessensnyevest4.jpg

 

 

Fie finder den mindste fært :mums::

 

prinsessensnyevest6.jpg

 

prinsessensnyevest5.jpg

 

 

Prinsessen skuer udover sit kongerige - bemærk hendes "smykker" på fødderne, de er helt økologiske og naturlige :lol::

 

prinsessensnyevest7.jpg

 

prinsessensnyevest8.jpg

 

 

Fie skulle lige nusses under hagen af Mikkel:

 

prinsessensnyevest9.jpg

 

2 sek efter var hun ved at kravle over i skødet på ham. Når en ydmyg tjener sætter sig på knæ, må det bestemt være for at tilbede Hendes Kongelige Højhed og for at tilbyde hende at sidde blødt :lol:

 

 

Turen bød også besøg på en bodegas terrasse, at stjæle græs fra en høj grund på bagben, lalle ned af høje bakker i fuld tempo, finde spisbare objekter samt generelt at få alle personer vi mødte til at tilbede prinsessen :mrgreen:

 

:hmm: Bare jeg kunne få en klon af hende - hun er simpelthen så herlig og morsom :lun:

 

Og SÅ skal der snorkes i sofaen - det er s*teme hårdt at gå tur i kongeriget!

 

prinsessensnyevest10.jpg

 

 

Vær sød ikke at quote billeder, da de måske bliver slettet en dag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sød! :hjerte:

Jeg er ellers ikke så vild med den race, men hende her rører altså hjertet.

 

Mht. "udsmykningen" på poterne, så har min mor jo en lille Yorkieblanding, og han kan ikke fordrage at få visne blade i pelsen. Så hvis der hænger et blad i poten, lægger han sig ned og gnasker i det - med det resultat at han får blade både i skægget og under maven :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sød! :hjerte:

Jeg er ellers ikke så vild med den race, men hende her rører altså hjertet.

 

Mht. "udsmykningen" på poterne, så har min mor jo en lille Yorkieblanding, og han kan ikke fordrage at få visne blade i pelsen. Så hvis der hænger et blad i poten, lægger han sig ned og gnasker i det - med det resultat at han får blade både i skægget og under maven :lol::lol::lol:

 

Tak det er meget sødt sagt :kys:

 

Haha sikke en sød basse, din mor har - jeg så ham jo på billedet med Leroy, han ser meget smuk ud :lun: Vi ser gerne billeder flere billeder af ham :pift: ;-)

 

Fie tager sig ikke at sådan noget pjat - da vi kom hjem havde hun 20 blade hængende, skidt og møg og 5 smågrene under mavsen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare fin med sin nye sele :5up:

 

Jeg kan godt forstå du er vild med hende, hun ser skøn ud, der er altså noget over ældre hunde :lun:

 

Tak Sus :kys:

 

Ja hun er meget vis og beregnende samtidig. Man kan ikke andet end at elske hende, tilbede hende og følge hendes mange befalinger :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå du vil have en klon. Ikke så meget fordi hun er en flot gammel dame, men fordi du ALTID skriver så hengivend om hende. Det er helt charmerende.

 

 

Smart sele, det er da lige sådan en Bellas mor leder efter (hun ledte på et tidspunkt efetr en god sele).

 

 

Det er nogle rigtig gode billeder i har af hendes højhed, og hu er ligeså s muk som hun altid er :lun:

 

 

 

og så glæder jeg mig for syre vildt til den daag dig og herren skal have hund :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå du vil have en klon. Ikke så meget fordi hun er en flot gammel dame, men fordi du ALTID skriver så hengivend om hende. Det er helt charmerende.

 

 

Smart sele, det er da lige sådan en Bellas mor leder efter (hun ledte på et tidspunkt efetr en god sele).

 

 

Det er nogle rigtig gode billeder i har af hendes højhed, og hu er ligeså s muk som hun altid er :lun:

 

 

 

og så glæder jeg mig for syre vildt til den daag dig og herren skal have hund :klap2:

 

Jeg elsker hende også overalt på jorden og cavalier´en er og bliver min drømmerace!

 

Tak søde Dorthe :kys: Vi glæder os bestemt også ;-);-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken størrelse endte du med at købe til prinsessen ?;-)

 

Soft´en er udgået i XL, så det blev en Regular Vest i XL til prinsessen. Den sidder sådan ok løst, men stadig passer formen perfekt til hende. Der er rigeligt afstand fra forbenene til selen under maven og selen rører meget lidt det nederste af halsen :5up:

 

Jeg tror ikke, en stram sele ville være god til hende, hun er jo ret pelsfuld og så ville det nok ikke være rart at løbe rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Fie er bare helt uimodståelig! Og dine beskrivelser af hende er så søde. :-D Jeg sidder altid og småklukker over dine Fie-historier. :mrgreen: (især da hun tiggede ryglænet af sofaen :-P)

 

Billederne med Mikkel og hende er bare så søde! Er der ikke flere af dem?

 

Tak :lun:

 

Hehe men lad være med at sige det til Fie, så får hun bare endnu mere storhedsvanvid :lun::lol:

 

Ja hun er sjov :mrgreen:

 

Nej har desværre ikke flere :( Havde det lille kamera med denne gang. Vi skal nok derud igen om nogle uger, så må jeg se, om jeg husker at få spejlreflekset med, så kan jeg tage en masse billeder på få sek :-D Og så må jeg bede Mikkel om Fie stille op til fotos :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :lun:

 

Hehe men lad være med at sige det til Fie, så får hun bare endnu mere storhedsvanvid :lun::lol:

 

Ja hun er sjov :mrgreen:

 

Nej har desværre ikke flere :( Havde det lille kamera med denne gang. Vi skal nok derud igen om nogle uger, så må jeg se, om jeg husker at få spejlreflekset med, så kan jeg tage en masse billeder på få sek :-D Og så må jeg bede Mikkel om Fie stille op til fotos :mrgreen:

 

En dame som Fie må gerne have lidt storhedsvanvid. :mrgreen:

 

Ja tak, du må endelig lave en fotosession eller 7 med de to, de ser ud til at have det så sjovt sammen. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Trei har ret, der er altid en god historie med hendes højhed :blink:

 

Sidst jeg var derude blev hun så glad for at se mig, at hun vogtede over mig i flere timer (deraf min signatur).

 

Jeg skulle krammes, møsses og hun satte begge poter rundt om min hals for at kramme mig i flere minutter :lun:

 

Hele den timelange seance endte med at hun skulle lægge som en baby i min arm/favn, heeeelt henslængt og saglig og sove på ryggen. Jeg blev træt i armene af at bære trunten, men det var sååå hyggeligt at jeg aldrig ville have det til at ende :mrgreen:

 

:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidst jeg var derude blev hun så glad for at se mig, at hun vogtede over mig i flere timer (deraf min signatur).

 

Jeg skulle krammes, møsses og hun satte begge poter rundt om min hals for at kramme mig i flere minutter :lun:

 

Hele den timelange seance endte med at hun skulle lægge som en baby i min arm/favn, heeeelt henslængt og saglig og sove på ryggen. Jeg blev træt i armene af at bære trunten, men det var sååå hyggeligt at jeg aldrig ville have det til at ende :mrgreen:

 

:oops:

 

 

 

Jeg vil også have en klon :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil gerne høre dig om den sele prinsessen har på, hvad heder den sele, og hvor det det blev du købte den, tror måske også Bella kunne bruge sådan en, :5up:den ser ikke ud til den er så nem at glide/trække sig ud af. har lige bestil t et hasbånd, da jeg ikke syntes at kunne finde en sele,:confused:

Hvor er hun da dejlig den lille prinsesse :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil gerne høre dig om den sele prinsessen har på, hvad heder den sele, og hvor det det blev du købte den, tror måske også Bella kunne bruge sådan en, :5up:den ser ikke ud til den er så nem at glide/trække sig ud af. har lige bestil t et hasbånd, da jeg ikke syntes at kunne finde en sele,:confused:

Hvor er hun da dejlig den lille prinsesse :vinken:

 

Jeg har købt den her - den er på tilbud til 229 kr :-D Men du er nødt til at måle hende og så høre indehaveren af butikken i telefonen om, hvad der kan passe til Bellas mål.

 

Selen her passer perfekt til Fie, hun kan ikke komme ud af den, da hun træder ind i den med begge poter. Hun kunne dog aldrig finde på at prøve.

 

http://www.trenddog.dk/shop/sele-puppia-regular-3662p.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt den her - den er på tilbud til 229 kr :-D Men du er nødt til at måle hende og så høre indehaveren af butikken i telefonen om, hvad der kan passe til Bellas mål.

 

Selen her passer perfekt til Fie, hun kan ikke komme ud af den, da hun træder ind i den med begge poter. Hun kunne dog aldrig finde på at prøve.

 

http://www.trenddog.dk/shop/sele-puppia-regular-3662p.html

 

Tak for det, samme sted jeg lige har bestilt halsbånd:5up: Bella er en lille krudtugle på 1 år så hun vil gerne trække sig ud hvis der er noget hun ikke har lyst til.evt, ind i bilen i øjeblikket:-P men tak for hjælpen.:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...