Hop til indhold

Markus Mühle


Gæst Advantage
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen
:shock: hestefoder :lol:

Hi hi ja det ligner det, og kan nok også virke sådan når man har små hunde, Men de har en god størrelse til en golden. :5up:

De er rigtig gode til at lave bl.a gribeøvelse med og lægge på snuden eller hovedet, af hunden altså :mrgreen:

Det gode er, at de har en god størrelse (man kan nemt knække dem ud i mindre) og ikke klistre eller fedter, så de er også ideele træningsbider. We like!! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Ja, det er helt vildt, er det ikke bedre fra dansk til tysk?

Det ved jeg faktisk ikke :?:

 

Jeg sender bare en mail på engelsk - også må hun selv sørge for at få den oversat "me evil yes?" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hi hi ja det ligner det, og kan nok også virke sådan når man har små hunde, Men de har en god størrelse til en golden. :5up:

De er rigtig gode til at lave bl.a gribeøvelse med og lægge på snuden eller hovedet, af hunden altså :mrgreen:

Det gode er, at de har en god størrelse (man kan nemt knække dem ud i mindre) og ikke klistre eller fedter, så de er også ideele træningsbider. We like!! :blink:

 

Jeg er meget glad for at det ikke er dig der har foder på næse og hovede:blink:

 

Spændene:-D

 

Jeg får mit imorgen så må vi teste smag, knække og klistre effekt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg citere lige fra anden tråd, men det er bare lige en hurtig opdatering på, hvordan det går med det nye foder. :-)

 

Tænkte på hvordan det går med Markus Muhle og afføring osv.
Nu har han kun fået det et par dage, men han har til gengæld heller ikke pruttet, de sidste par dage, som han gjorde med det andet foder. Han kunne før lave op til 5-6 gange om dagen, det er også allerede blevet bedre. Nu vil jeg lige vente en uge- 14 dage og se, så burde jeg bedre kunne se en forskel, og se om det er noget, der holder ved, eller om det bare er et tilfælde :-)

 

Vi var i øvrigt ude hos en veninde i går, som har en hund, der ved den sødeste grød ikke spiser hvad som helst :shock:

 

Jeg tilbød ham noget af foderet, og haps haps, det røg lige ned i løgneren, og så stod han elles med store foventningsfulde øjne, og ventede på, at der fald mere af. Han var endda så flink, at han viste mig, hvor posen med foderet i var, hvis jeg nu lige skulle have glemt det i farten. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg citere lige fra anden tråd, men det er bare lige en hurtig opdatering på, hvordan det går med det nye foder. :-)

 

 

 

 

 

Vi var i øvrigt ude hos en veninde i går, som har en hund, der ved den sødeste grød ikke spiser hvad som helst :shock:

 

Jeg tilbød ham noget af foderet, og haps haps, det røg lige ned i løgneren, og så stod han elles med store foventningsfulde øjne, og ventede på, at der fald mere af. Han var endda så flink, at han viste mig, hvor posen med foderet i var, hvis jeg nu lige skulle have glemt det i farten. :lol:

 

Det lyder godt!

 

Ja, prutte hver dag ska han ikke og så meget afføring det er da heller ikke godt, så hvis det hjælper på de ting må det passe ham bedre detteher :-)

Pels?

 

Det er så sødt når hunde vil vise hvor det de gerne vil have står :lol:

 

Susi er meget sulten for tiden og må godt få hvis hun siger til, uha det er sødt, og så har jeg gjort nogle ting som hun så viser mig at hun gerne vil igen, hun elsker når nået bliver vaner, noget VI GØR hver gang, den tøs er dejlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det lyder godt!

 

Ja, prutte hver dag ska han ikke og så meget afføring det er da heller ikke godt, så hvis det hjælper på de ting må det passe ham bedre detteher :-)

Pels?

Nej så meget afføring, skal der ikke ud. Det var også derfor jeg gik væk fra det foder. Han pruttede hver dag, og sked så de dér 5-6 gange om dagen, og det var meget ustabilt. Nogen gange fast og andre gange noget tyndt sjask, og så knurrede hans mave, trods det, at han ikke ville spise mere :(

Men det tror da pokker maven knurrede, når det hele kom ud igen. :shock:

 

Pels, tænder, ånde, trædepuder o.lign har hele tiden været fint. Det eneste problem har været fordøjelsen.

 

Det er så sødt når hunde vil vise hvor det de gerne vil have står :lol:
Ja og dejligt, at de kan være så hjælpsomme :mrgreen:

 

Susi er meget sulten for tiden og må godt få hvis hun siger til, uha det er sødt, og så har jeg gjort nogle ting som hun så viser mig at hun gerne vil igen, hun elsker når nået bliver vaner, noget VI GØR hver gang, den tøs er dejlig :lun:
Hvor sødt. :lun:

Det er nu også godt med vaner :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

jeg har foderet herhjemme men kan desværre ikke udtale mig om hvordan det virker på hundene og kommer nok heller ikke til det men de spiser det med glæde og det har jo ikke den typiske konsistens som alt andet tørfoder det ligner mere kaninpiller men det som de beskriver lyder ganske udmærket

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Nu fik vi endeligt foderet, Safedog er ikke hurtige tilgengæld glemmer de at skrive flexlevering på pakken:roll:

 

Tog kun 8 dage, 1½ kg for 60 kr i fragt :lol:

 

Det er store stykker, til små hunde er det svært at bruge til fodersøg og aktivering, når stykkerne falder i græsset kan tøserne høre hvor nedslaget er :lol:

Til store hunde er stykkerne rigtigt gode i størrelse :-D

 

Det lugter godt og smager godt (har selv smagt).

 

Pigerne synes også det smager godt, men det er altid svært at bedømme om det bare er fordi det er nyt, men da det er anderledes end andet tørfoder så kan det sagtens være at de synes det smager rigtigt godt på den rigtige måde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nu fik vi endeligt foderet, Safedog er ikke hurtige tilgengæld glemmer de at skrive flexlevering på pakken:roll:

 

Tog kun 8 dage, 1½ kg for 60 kr i fragt :lol:

Og må jeg i den forbindelse anbefale petfoods ;-)

 

Det er store stykker, til små hunde er det svært at bruge til fodersøg og aktivering, når stykkerne falder i græsset kan tøserne høre hvor nedslaget er :lol:
Man kunne kaste foderet ud, inden hundene kom ud. :blink:

Jeg synes de er nemme at knække, men det kommer selvfølgelig også an på, hvilken aktivering man skal lave med dem. :-)

Til store hunde er stykkerne rigtigt gode i størrelse :-D

 

Det lugter godt og smager godt (har selv smagt).

Jeg har også snuppet en "godbid". Man skal da vide, hvad det er man giver hundene. :lol:

Pigerne synes også det smager godt, men det er altid svært at bedømme om det bare er fordi det er nyt, men da det er anderledes end andet tørfoder så kan det sagtens være at de synes det smager rigtigt godt på den rigtige måde :lol:

Ja man skal som regel lige vente et stykke tid, inden man kan se om det virkelig er sagen. Buddy er stadig meget glad for dem, og jeg er glad for at jeg ikke skal rende og samle lorte op så mange gange på vores ture. Han skider (undskyld mit sprog) kun én gang nu, og det er meeeeget mindre end før, hvor man jo lige skal have med at ikke mindst sked han flere gange, men det var drøndynderme også nogle større potioner, så jeg tror hans fordøjelse bare er :5up: hvad det her foder angår.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Og må jeg i den forbindelse anbefale petfoods ;-)

 

Jeg kender da godt petfoods :lol:

Men den dag jeg bestilte var der ikke dækning på mit dankort og så duer det ikke:blink:

Man kunne kaste foderet ud, inden hundene kom ud. :blink:

Jeg synes de er nemme at knække, men det kommer selvfølgelig også an på, hvilken aktivering man skal lave med dem.

:-) Jo, men store er de anyway, jeg tror du har stærkere hænder end jeg, jeg har også ledsmerter. Her i eftermiddags kunne man have set mig stå og skære stykkerne ud på et skærebræt :lol:

 

Jeg har også snuppet en "godbid". Man skal da vide, hvad det er man giver hundene. :lol:

Nemlig, hvis det ikke er godt nok til at man vil smage på det er det vel heller ikke godt nok til hunden :lol:

 

Ja man skal som regel lige vente et stykke tid, inden man kan se om det virkelig er sagen. Buddy er stadig meget glad for dem, og jeg er glad for at jeg ikke skal rende og samle lorte op så mange gange på vores ture. Han skider (undskyld mit sprog) kun én gang nu, og det er meeeeget mindre end før, hvor man jo lige skal have med at ikke mindst sked han flere gange, men det var drøndynderme også nogle større potioner, så jeg tror hans fordøjelse bare er :5up: hvad det her foder angår.

Hvad fik han før?

 

Mine fik olivers fiske variant( som de rigtigt godt kan lide :mums:) inden den pose eaglepack fisk de har nu, men de fik utroligt meget afføring af olivers, selvom andelen kun er ca 20% af deres foder, fordoblede det nærmest det de skulle af med:shock:

 

Synes ellers det ser godt ud :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg kender da godt petfoods :lol:

Men den dag jeg bestilte var der ikke dækning på mit dankort og så duer det ikke:blink:

Nej så er det ikke nemt at købe noget :???:

:-) Jo, men store er de anyway, jeg tror du har stærkere hænder end jeg, jeg har også ledsmerter. Her i eftermiddags kunne man have set mig stå og skære stykkerne ud på et skærebræt :lol:

Ja okay ledsmerter, kan forhindre én i at gøre mange ting, det er ikke sjovt. :(

Ville nu ellers godt have set dig, stå og hakke tørkost ud i mindre stykker på et skærebræt. Godt de ikke er runde, som det meste foder. :lol:

 

Nemlig, hvis det ikke er godt nok til at man vil smage på det er det vel heller ikke godt nok til hunden :lol:
Nemlig men kun til en hvis grænse. Da han fik fish4dogs, der smagte jeg altså ikke på det, men jeg er heller ikke just den store fiskespiser, og var lidt nervøs for, at det smagte af fisk :badr:

 

 

Hvad fik han før?
Han fik kingsmoor, men det var som sagt en kort "fornøjelse" :-)

 

Mine fik olivers fiske variant( som de rigtigt godt kan lide :mums:) inden den pose eaglepack fisk de har nu, men de fik utroligt meget afføring af olivers, selvom andelen kun er ca 20% af deres foder, fordoblede det nærmest det de skulle af med:shock:

 

Synes ellers det ser godt ud :hmm:

Jeg har hørt så meget positivt om Olivers fiske variant, men har endnu ikke selv prøvet det. Jeg har haft prøvet noget af det andet foder, og synes det havde en mærkelig konsistens. Det var Lucky, der fik det, og fungerede faktisk fint på det, men så kom eaglepack ind i billedet, som jeg fandt meget bedre. Tak for det i øvrigt. :kys:

 

Det var da voldsomt, at det næsten har fordoblet mængden af afføring, specielt når man tænker på, hvor lidt de reelt har fået af det :shock:

 

Jeg synes faktisk, at det er et lidt interessant emne sådan noget foder noget, fordi der er så STOR forskel fra hund til hund. Hvad den ene har det super med, kan den anden simpelthen ikke fungere på.

Jeg mener bare, så stor forskel er der jo heller ikke på mange af de foderprodukter (hvis man lige sortere de billigste fra ;-)) Mange gange kan en enkelt lille ting i et produkt gøre, at hunden simpelthen bare ikke funger på det foder. Der er da ikke noget at sige til, at det er en jungle uden lige. :shock:

 

Okay det kommer selvfølgelig nok også an på, hviken kvalitet prodkterne har, hvordan det er tilberedt osv. Der er jo nok mange ting, der gør sig gældene, hvis man virkelig gransker i sagen. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

vil lige komme med en opdatering på hvordan det går med at fodre med Markus Mühle.

Jeg er stadig yderst tilfreds. Syntes de har fået en vild lækker pels, dejlig blød og skinnende. Og vores labrador ser ud til at være sluppert at med sit tørre hud omkring haleroden. Det har dog været forsvundet før for derefter at vende tilbage på samme foder, så det vides ikke helt om det er foderet endnu eller han bare er inde i en "god periode".

Jeg har nu holdt lidt øje med deres pøller for at se hvad der kommer ud i den anden ende og må sige at jeg er overrasket. det er nogle meget små og faste pøller de laver, hvorimod jeg førhen syntes de har lavet nogle ordentlige moppedrenge, der godt kunne være meget "bløde" i det (især på bla. RC og olivers).

De pruttede lidt i starten på fodret, men jeg skiftede også over fra den ene dag til den anden og det har nok været det der gjorde det, for nu syntes jeg slet ikke de prutter mere :5up:

Det enerste negative jeg har at tildføje er at jeg syntes de lugter lidt mere ud af munden end de plejer (ingen af dem plejer at have dårlig ånde). Det er dog ikke meget, men nok til at jeg lige vil nævne det med.

 

Så alt i alt en ret positiv tilbagemelding herfra :5up:

 

Hundene ser i øvrigt ud til at være ret vilde med det :mums: Nu har jeg jo 3 madglade hunde der æder alt hvad man tilbyder dem (og også nogen gange det man ikke tilbyder dem ;-)). Men de viser ret stor glæde når jeg kommer med fodret (de får det altid spredt ud i haven) og Mickey er begyndt at gø i ren begejstring. Han plejer at springe og hopper rundt om sig selv når han ser jeg kommer med fodret, men han har aldrig gøet før. Om det er en dårlig vane der pludselig er dukket op eller det er fordi han bare syntes dette foder bare er meget mere lækkert end alt det andet, vides jo så ikke med sikkerhed, jeg kan nemlig ikke helt huske om det startede ved foderskiftet eller lidt før :blink:

 

Hov vil lige her til sidst nævne at jeg syntes deres sorte farve er blevet mere sort (det gælder for dem alle 3). De 2 flatter har nogen gange haft et meget brunt skær i pelsen, om det har noget med årstiden eller lign. at gøre, har jeg ingen ide om. Racen er ret ny for os og jeg har ikke tænkt så meget over det før. Men lige nu står deres pels i hvert fald mere sort end de nogen sinde har gjort før. Men om det virkelig er fodret der gør så stor forskel tør jeg ikke sige. Men nu vil jeg da i hvert fald prøve at ligge mærke til om det brune skær dukker op igen mens de er på dette foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
vil lige komme med en opdatering på hvordan det går med at fodre med Markus Mühle.

Jeg er stadig yderst tilfreds. Syntes de har fået en vild lækker pels, dejlig blød og skinnende. Og vores labrador ser ud til at være sluppert at med sit tørre hud omkring haleroden. Det har dog været forsvundet før for derefter at vende tilbage på samme foder, så det vides ikke helt om det er foderet endnu eller han bare er inde i en "god periode".

Jeg har nu holdt lidt øje med deres pøller for at se hvad der kommer ud i den anden ende og må sige at jeg er overrasket. det er nogle meget små og faste pøller de laver, hvorimod jeg førhen syntes de har lavet nogle ordentlige moppedrenge, der godt kunne være meget "bløde" i det (især på bla. RC og olivers).

De pruttede lidt i starten på fodret, men jeg skiftede også over fra den ene dag til den anden og det har nok været det der gjorde det, for nu syntes jeg slet ikke de prutter mere :5up:

Det enerste negative jeg har at tildføje er at jeg syntes de lugter lidt mere ud af munden end de plejer (ingen af dem plejer at have dårlig ånde). Det er dog ikke meget, men nok til at jeg lige vil nævne det med.

 

Så alt i alt en ret positiv tilbagemelding herfra :5up:

 

Hundene ser i øvrigt ud til at være ret vilde med det :mums: Nu har jeg jo 3 madglade hunde der æder alt hvad man tilbyder dem (og også nogen gange det man ikke tilbyder dem ;-)). Men de viser ret stor glæde når jeg kommer med fodret (de får det altid spredt ud i haven) og Mickey er begyndt at gø i ren begejstring. Han plejer at springe og hopper rundt om sig selv når han ser jeg kommer med fodret, men han har aldrig gøet før. Om det er en dårlig vane der pludselig er dukket op eller det er fordi han bare syntes dette foder bare er meget mere lækkert end alt det andet, vides jo så ikke med sikkerhed, jeg kan nemlig ikke helt huske om det startede ved foderskiftet eller lidt før :blink:

 

Hov vil lige her til sidst nævne at jeg syntes deres sorte farve er blevet mere sort (det gælder for dem alle 3). De 2 flatter har nogen gange haft et meget brunt skær i pelsen, om det har noget med årstiden eller lign. at gøre, har jeg ingen ide om. Racen er ret ny for os og jeg har ikke tænkt så meget over det før. Men lige nu står deres pels i hvert fald mere sort end de nogen sinde har gjort før. Men om det virkelig er fodret der gør så stor forskel tør jeg ikke sige. Men nu vil jeg da i hvert fald prøve at ligge mærke til om det brune skær dukker op igen mens de er på dette foder.

Hvor lyder det bare godt. Jeg (og Buddy) er også stadig yderst tilfreds med det her foder. Jeg er enddog meget overrasket over, hvor lidt der kommer ud af ham. Jeg tror faktisk at det er det foder, hvor der er kommet mindst ud af ham igen. Det kan vi gerne lide. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det godt at det går så godt med det nye foder for jer begge to:-D

 

Det er sjovt, det dermed hvor meget der kommer ud... Sheila laver afsindigt meget på hjemmelavet mad og blander jeg noget af det med tørfoder, somhun får nu, så stiger mængen betragteligt... Ved mysla lader det til at det er omvendt:lol:

 

Hun har så ikke været på rent hjemmelavet, men når hun får en del i kong ovs, så får hun meget fastere afføring...

 

Mysla som er lidt sart i maven, hun fik såå flotte pøller på olivers fisk og hun er også fin på RC/nutra som hun får nu:) Får hun derimod Hills, så er det lettere tynd mave hun har og da hun fik noget fra brugsen engang, så var det konstant dårlig mave..

tankevækkende var det også at hun går fra at lave 3-4 gange om dagen til helt ned til een gang:shock:

 

sheila har haft god mave på det meste vi har prøvet, så længe det er det eneste hun får.. man kan se det dagen efter, hvis hun har fået tyggeben, rugbrød,madrester ovs Ikke nødvendigvis dårlig mave, men uforholdsmæssigt meget af det;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hvor er det godt at det går så godt med det nye foder for jer begge to:-D

 

Det er sjovt, det dermed hvor meget der kommer ud... Sheila laver afsindigt meget på hjemmelavet mad og blander jeg noget af det med tørfoder, somhun får nu, så stiger mængen betragteligt... Ved mysla lader det til at det er omvendt:lol:

 

Hun har så ikke været på rent hjemmelavet, men når hun får en del i kong ovs, så får hun meget fastere afføring...

 

Mysla som er lidt sart i maven, hun fik såå flotte pøller på olivers fisk og hun er også fin på RC/nutra som hun får nu:) Får hun derimod Hills, så er det lettere tynd mave hun har og da hun fik noget fra brugsen engang, så var det konstant dårlig mave..

tankevækkende var det også at hun går fra at lave 3-4 gange om dagen til helt ned til een gang:shock:

 

sheila har haft god mave på det meste vi har prøvet, så længe det er det eneste hun får.. man kan se det dagen efter, hvis hun har fået tyggeben, rugbrød,madrester ovs Ikke nødvendigvis dårlig mave, men uforholdsmæssigt meget af det;-)

Ja det er pudsigt så stor forskel der er på hunde.

 

Bl.a med hensyn til det hjemmelavet, det fik Lucky jo en overgang, han sked og sked, og bevares de var da faste, men det nytter jo ikke noget, når det hele kom ud igen. Han var derfor altid sulten :shock:

Jeg synes jeg oplevede det som at alt det korn, der er i, blot holdte sammen på pøllerne, og ikke havde nogen næringsværdi, så jeg synes ikke det var værd at bruge.

Andre, lyder det jo til, at det er rigtig godt for.

 

Det samme med tørfoder, hvor man selv kan have rigtig god erfaring med et foder, så er der andre hvor hunden bare slet ikke kan fungere på det.

 

Jeg tror endnu ikke jeg har hørt om et foder, som alle hunde kan fungere på. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Bruger Eaglepack til min hvalp lige nu, og havde så tænkt mig at variere mellem MM og Eaglepack når hvalpen bliver voksen.. Lyder det ikke okay? :)

Umiddelbart lyder det som en god idé. Jeg har selv god erfaring med de to varianter, men kun tiden vil vise, om du får samme gode erfaring. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Der var nogen af jer andre herinde fra der også prøvede Makus Mühle, hvad er jeres erfaring med fodret.

 

Jeg har nu brugt det godt en månede og alle 3 hunde har fået meget røde øre, noge de ellers aldrig har haft før. den ene af flatterne ligner simpelthen noget der er løgn i pelsen, han ligner faktisk en der har været en tur i tøretumbleren. Enten er det en allergisk reaktion, det tror jeg dog næppe da jeg aldrig har set noget lign. med noget af det andet foder jeg har prøvet til dem. Men kan det så evt. være en udrensning de er i gang med eller ??

Hvis det ikke går over inden for et par dage tager jeg selvfølgelige forbi dyrlægen, men ville bare lige høre om nogen af jer andre har oplevet noget lign.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Der var nogen af jer andre herinde fra der også prøvede Makus Mühle, hvad er jeres erfaring med fodret.

 

Jeg har nu brugt det godt en månede og alle 3 hunde har fået meget røde øre, noge de ellers aldrig har haft før. den ene af flatterne ligner simpelthen noget der er løgn i pelsen, han ligner faktisk en der har været en tur i tøretumbleren. Enten er det en allergisk reaktion, det tror jeg dog næppe da jeg aldrig har set noget lign. med noget af det andet foder jeg har prøvet til dem. Men kan det så evt. være en udrensning de er i gang med eller ??

Hvis det ikke går over inden for et par dage tager jeg selvfølgelige forbi dyrlægen, men ville bare lige høre om nogen af jer andre har oplevet noget lign.

 

Jeg synes du skal tage til dyrlægen!

 

Det er påfaldende at de alle har det?

 

Har du et foder de kan komme over på, så du kan undersøge om det kan være foderet?

 

Det med pelsen :hmm:

 

Jeg prøver det også (fordi de vil!!), men det udgør kun en lille del af deres foder, da de får hjemmelavet hundemad.

Jeg holder også godt øje med det, det er noget andet foder end almindeligt tørfoder.

 

En udrensning ville nok typisk komme tidligere :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Buddy har også fået MM i en måneds tid nu, og har ikke oplevet problemer med hverken pels eller øre. Vi har lige været til tjek hos dyrlægen, hvor øjne, øre, tænder, vægt osv. var som det skulle være.

 

Jeg ville nok lige tage en smut forbi dr. dyr eller prøve med et andet foder, som Anne-marie skriver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var nogen af jer andre herinde fra der også prøvede Makus Mühle, hvad er jeres erfaring med fodret.

 

Jeg har nu brugt det godt en månede og alle 3 hunde har fået meget røde øre, noge de ellers aldrig har haft før. den ene af flatterne ligner simpelthen noget der er løgn i pelsen, han ligner faktisk en der har været en tur i tøretumbleren. Enten er det en allergisk reaktion, det tror jeg dog næppe da jeg aldrig har set noget lign. med noget af det andet foder jeg har prøvet til dem. Men kan det så evt. være en udrensning de er i gang med eller ??

Hvis det ikke går over inden for et par dage tager jeg selvfølgelige forbi dyrlægen, men ville bare lige høre om nogen af jer andre har oplevet noget lign.

 

jeg synes det er mærkeligt at de alle er påvirket på samme tid, men reaktionen ligner den sheila har når hun får noget hun ikke kan tåle.. Der er varme, røde øre et af de første tegn og på et foder med meget protein feks orijen hun prøvede engang, blev hendes pels meget fedtet men samtidig kedelig at se på..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...

Hej

Jeg vil bare fortælle at vi har brugt dette udmærkede produkt i næsten et ½ år, og det er rigtig godt.

Og så kan jeg anbefale at købe det i England, da det er rimelig billigt i forhold til DK

 

Ejer af 2 skønne labrador

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...