Hop til indhold

To dage tilbage...


Gæst Julius' mor
 Share

Recommended Posts

Gæst Julius' mor

Nu er ventetiden snart slut, selvom de sidste dage føles meget længere end dage normalt er :roll:.

Onsdag eftermiddag henter vi Julius. Huset er helt hvalpeklart og seng, mad, line osv. er parat....- vi skal kun sove to gange!! Det er ligesom at være et barn, der venter på juleaften :oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ellers kan jeg anbefale hundebøger, og hunde-forum i de sene timer, hvor det er svært at falde i søvn for spænding. Jeg læste mig simpelthen udmattet i hundebøger i sengen, og så sov jeg så længe jeg kunne (havde fri inden vi fik ham også). :lol:

 

Ja, det er godt at bruge ventetiden til at blive klogere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Julius' mor

Undskyyyyld!!! Update kommer nu...:oops:

 

Han er DEJLIG!!!! Den første dag er gået over al forventning. Han tog imod os hos sin opdrætter som om han vidste vi var "hans". Køreturen hjem foregik på skødet af min søn og præsentationen for vores to katte tog han stille og roligt.

 

Vores opdrætter har været så sød at bruge hans navn, så han reagerer fint og kommer når vi kalder (så længe det varer...). Hun har også lært ham at tisse på en avis, hvis vi ikke når at forstå hans signaler. Han sov næsten hele natten (i min seng) så jeg er ikke så træt som frygtet.

Julius har fået sit eget tæppe med hjem, så han stadig har duften af sin familie med sig. - der er tænkt på alt fra opdrætterens side. Han virker som en meget rolig og harmonisk hvalp.

 

Lige nu er vi kommet ind fra en lille tissetur og Julius ligger under sofabordet og sover....

 

Jeg skynder mig med nogle billeder...

 

Iben

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyyyyld!!! Update kommer nu...:oops:

 

Han er DEJLIG!!!! Den første dag er gået over al forventning. Han tog imod os hos sin opdrætter som om han vidste vi var "hans". Køreturen hjem foregik på skødet af min søn og præsentationen for vores to katte tog han stille og roligt.

 

Vores opdrætter har været så sød at bruge hans navn' date=' så han reagerer fint og kommer når vi kalder (så længe det varer...). Hun har også lært ham at tisse på en avis, hvis vi ikke når at forstå hans signaler. Han sov næsten hele natten (i min seng) så jeg er ikke så træt som frygtet.

Julius har fået sit eget tæppe med hjem, så han stadig har duften af sin familie med sig. - der er tænkt på alt fra opdrætterens side. Han virker som en meget rolig og harmonisk hvalp.

 

Lige nu er vi kommet ind fra en lille tissetur og Julius ligger under sofabordet og sover....

 

Jeg skynder mig med nogle billeder...

 

Iben[/quote']

 

Hvor dejligt at høre- det lyder som en super start. Og en super opdrætter for den sags skyld :5up: Glæder mig til flere historier og billeder. Men husker tydeligt fra da jeg selv fik min milo- så er man pludselig meget mere ved hunden, og knap så interesseret i at sidde på forum. Der er jo så meget der skal nås, at man er godt træt når dagen er gået. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...