Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

Hahaha ja, de vil gå helt amok, og blaffe hele vejen hjem i bar begejstring :mrgreen:

 

Jeg satser nu på min hund skider i ringen før jeg selv gør det :lol:

hvorfor dog? du er sq også kedelig.. Jeg tror godt jeg kunne lokkes til det :mrgreen: Hvis jeg ikke kunne lide dommeren.. men stor ring ville jeg ikke turde gøre det i.. Jeg har engang fået ballade fordi jeg altid handler med bare tæer.. Et ringsekretærfjols påstod man ikke måtte handle med bare fødder.. Nå men det var vi to om at bestemme :mrgreen: Måske fordi jeg sagde at hvis hun ikke holdt kæft nu smed jeg også bukserne? :engel:du ved diplomati osv:5up:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor dog? du er sq også kedelig.. Jeg tror godt jeg kunne lokkes til det :mrgreen: Hvis jeg ikke kunne lide dommeren.. men stor ring ville jeg ikke turde gøre det i.. Jeg har engang fået ballade fordi jeg altid handler med bare tæer.. Et ringsekretærfjols påstod man ikke måtte handle med bare fødder.. Nå men det var vi to om at bestemme :mrgreen: Måske fordi jeg sagde at hvis hun ikke holdt kæft nu smed jeg også bukserne? :engel:du ved diplomati osv:5up:

 

 

Hahahaha, hvad var dog det for et fjols:lol: (altså ringsekretæren)

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, gad vide hvad folk tænker om mig når jeg er ude som ringdimmelims:mrgreen:
Slår du folk i hovedet med et katalog? eller siger de ikke skal have bare fødder? hvis ikke så aner jeg ikke hvad de tænker :mrgreen::engel: Isabella skriver altid til vadumskuet... så får hun champagne og jordbær i ringen af udstillerne.. mmmmmm.. måske jeg skulle begynde og skrive også.. altså det var helt OT jeg kom bare lige til at tænke på det :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Nøj mand en bøtte... Ville man overleve at spise det? :engel::mrgreen: Eller altså hvad er sukkerindholdet? kan jeg tåle det?
Jeg er ret sikker på at du ikke skal bekymre dig om sukkerindholdet :blink:

Iøvrigt vil jeg anbefale dig at købe en hat eller lign. med et rotatorblink på, i tilfælde af at du kommer til at slå en bøvs.. Er sikker på at det vil være på sin plads at advare omgivelserne kraftigt h015.gif:mrgreen:

 

Har du prøvet ?:mrgreen:

 

Nej, for jeg har lugtet til det.... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Slår du folk i hovedet med et katalog? eller siger de ikke skal have bare fødder? hvis ikke så aner jeg ikke hvad de tænker :mrgreen::engel: Isabella skriver altid til vadumskuet... så får hun champagne og jordbær i ringen af udstillerne.. mmmmmm.. måske jeg skulle begynde og skrive også.. altså det var helt OT jeg kom bare lige til at tænke på det :blink:

 

Sidste år da jeg skrev til newfklubbens Gold Cup kom de italienske udstillere med ost og vino til mig :mrgreen:

 

Ellers så kniber det lidt med velviljen fra udstillerne. -Men jeg er også modelbitterfisse når det kommer til at styre udstillerne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på at du ikke skal bekymre dig om sukkerindholdet :blink:

Iøvrigt vil jeg anbefale dig at købe en hat eller lign. med et rotatorblink på, i tilfælde af at du kommer til at slå en bøvs.. Er sikker på at det vil være på sin plads at advare omgivelserne kraftigt h015.gif:mrgreen:

 

 

 

Nej, for jeg har lugtet til det.... :blink:

 

Hvis det lugter slemt, så er det sikkert noget færingen ville elske:mrgreen:

 

Fed smiley iøvrigt, hahahaha

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...