Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

Hobbybutikker.....

 

Dengang jeg var yngre og der gik glitter i den når vi skulle i byen :mrgreen:, pushede jeg den slags i hobbybutikken i Frederiksberg centret.

 

Men er det ikke så mange år siden efterhånden at chancerne er mikrosmå :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men er det ikke så mange år siden efterhånden at chancerne er mikrosmå :mrgreen:

 

Fniiiis!!!

 

Men skal man så tage sådan noget glimmer fra Panduro, som ikke kommer i lak eller lim form, men som man bare skal drysse ud med stor gavmildhed? Hold kæft, et show det bliver. Og med min evne for koordinering af lemmernes bevægelse, ved jeg godt hvor det meste glimmer vil ende.

 

Det bliver ganske rigtigt et spor i bedste fairy-Hans (og Grethe) stil!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fniiiis!!!

 

Men skal man så tage sådan noget glimmer fra Panduro, som ikke kommer i lak eller lim form, men som man bare skal drysse ud med stor gavmildhed? Hold kæft, et show det bliver. Og med min evne for koordinering af lemmernes bevægelse, ved jeg godt hvor det meste glimmer vil ende.

 

Det bliver ganske rigtigt et spor i bedste fairy-Hans (og Grethe) stil!

 

Jeg tror faktisk jeg har en bøtte af den slags....

 

alternativt, så kunne det engang fås i sådan en interiør kælderbutik der ligger inde omkring Nytorv (den med byretten), i retning mod Pisserenden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er meget skuffet ... nu har jeg siddet og kigget billederne igennem for de sidste 3 års Show of Winners - uden at få øje på en eneste paillet :-(

 

H-F folket skaber bare ny trend :blink:

 

kan I skaffe mig og mit dyr med på et wild card eller lign - skal vi squ nok drukne alle i palietter og glimmer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glitter og glimmer spray kan man købe i hestebutikker, altså i rigelige mængder :mrgreen:

 

Jer der har været med før: Har man det samme tøj på hele dagen eller klæder man om til middagen?

 

 

Jeg må jo med skam meddele at jeg heller aldrig har været der, men jeg kan da lige forhøre mig hos Ulf hvad man gør. :mrgreen:

 

Jeg synes iøvrigt Tanten skal med, så kan vi sidde og puffe bordbomber med glimmer når i andre er i ringen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må jo med skam meddele at jeg heller aldrig har været der, men jeg kan da lige forhøre mig hos Ulf hvad man gør. :mrgreen:

 

Jeg synes iøvrigt Tanten skal med, så kan vi sidde og puffe bordbomber med glimmer når i andre er i ringen:mrgreen:

Det lyder som en god idé :mrgreen: Kan jeg være med til at puffe? Jeg skal squtte i nogen ring, do!! Jeg kan børste og shine, men det der ring-noget det gider jeg ikke.. Så isabella får en hård dag, så kan hun lære det :mrgreen: Hun skal både gå juniorhandling (nøj hun er sur over det juniorhandler.. Hendes hund skal have hvalpe... tadaada den 21 februar :engel:.. Okok jeg indrømmer det er dårlig timing :roll:), winners cup og par-fiduseri... Mens jeg sidder og slapper af og nyder betjeningen :mums: :oops::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en god idé :mrgreen: Kan jeg være med til at puffe? Jeg skal squtte i nogen ring, do!! Jeg kan børste og shine, men det der ring-noget det gider jeg ikke.. Så isabella får en hård dag, så kan hun lære det :mrgreen: Hun skal både gå juniorhandling (nøj hun er sur over det juniorhandler.. Hendes hund skal have hvalpe... tadaada den 21 februar :engel:.. Okok jeg indrømmer det er dårlig timing :roll:), winners cup og par-fiduseri... Mens jeg sidder og slapper af og nyder betjeningen :mums: :oops::blink:

 

Hvor meget slapper du af, hvis du har en fødsel igang hjemme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må jo med skam meddele at jeg heller aldrig har været der, men jeg kan da lige forhøre mig hos Ulf hvad man gør. :mrgreen:

 

Jeg synes iøvrigt Tanten skal med, så kan vi sidde og puffe bordbomber med glimmer når i andre er i ringen:mrgreen:

 

Vi havde en helt vild en nytårsaften BOOOM og tonsvis af glimmer-glitter over det hele :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en god idé :mrgreen: Kan jeg være med til at puffe? Jeg skal squtte i nogen ring, do!! Jeg kan børste og shine, men det der ring-noget det gider jeg ikke.. Så isabella får en hård dag, så kan hun lære det :mrgreen: Hun skal både gå juniorhandling (nøj hun er sur over det juniorhandler.. Hendes hund skal have hvalpe... tadaada den 21 februar :engel:.. Okok jeg indrømmer det er dårlig timing :roll:), winners cup og par-fiduseri... Mens jeg sidder og slapper af og nyder betjeningen :mums: :oops::blink:

 

 

Natullervis kan du være med i pufferiet.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver en FEST!!! Glæder mig nok til at se jer give den bordbombe gas! Og er sikker på, at jeg hurtigt slutter mig til jer. Har kun ene mini-unghund med, og hun er så meget unghund som de bliver i øjeblikket. Min eneste chance er, at dommeren har opdrættet min race, så måske han kan se potentiale der er gemt i assymetrisk kropsbygning og en lille smule forskudt proportionering....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver en FEST!!! Glæder mig nok til at se jer give den bordbombe gas! Og er sikker på, at jeg hurtigt slutter mig til jer. Har kun ene mini-unghund med, og hun er så meget unghund som de bliver i øjeblikket. Min eneste chance er, at dommeren har opdrættet min race, så måske han kan se potentiale der er gemt i assymetrisk kropsbygning og en lille smule forskudt proportionering....

 

*host* nedringet *host* lårkort

 

*host* glimmer og palietter *host*

Link til indlæg
Del på andre sites

*host* nedringet *host* lårkort

 

*host* glimmer og palietter *host*

 

Hvis det er mk101's påklædning - håber jeg så sandelig det er hundens kropsbygning hun beskriver sidst i hendes indlæg :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...