Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

har du bestilt overnatning hos Noller :mrgreen: -For nu er du nødt til at komme med:mrgreen:

 

Jeg sørger for palietter og fine sten :5up:

Du sørger for en lim der sparker røv :5up:

 

Og så må jeg vist hellere få gjort noget alvorligt ved planlægningen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Waaaaay ahead of you. Har allerede tænkt et smut forbi Panduro for at købe de der wannabe glimtesten, som man kan stryge på ting, og syntes udstillingslinen skulle have en tur. Spørgsmålet er bare, om det vil hænge fast. Ellers må den dyppes i lim og dunkes i glimmer! Altså linen. Eller okay - også hunden så.

Link til indlæg
Del på andre sites

Waaaaay ahead of you. Har allerede tænkt et smut forbi Panduro for at købe de der wannabe glimtesten, som man kan stryge på ting, og syntes udstillingslinen skulle have en tur. Spørgsmålet er bare, om det vil hænge fast. Ellers må den dyppes i lim og dunkes i glimmer! Altså linen. Eller okay - også hunden så.

 

 

Lim, glimmer og finish med hårlak :mrgreen:

 

Din hund bliver så bling-bling :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Waaaaay ahead of you. Har allerede tænkt et smut forbi Panduro for at købe de der wannabe glimtesten, som man kan stryge på ting, og syntes udstillingslinen skulle have en tur. Spørgsmålet er bare, om det vil hænge fast. Ellers må den dyppes i lim og dunkes i glimmer! Altså linen. Eller okay - også hunden så.

 

Feeedt :5up: Så burde du da være til at kende uanset om Tanten er med til at pege dig ud eller ej :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

dunkes i glimmer!

 

slem.gifslem.gifslem.gif

 

Feeedt :5up: Så burde du da være til at kende uanset om Tanten er med til at pege dig ud eller ej :mrgreen:

 

Tanten peger ingen steder :mrgreen: mk101 har en hund der er smurt ind i glimmer og fine farvestrålende sten. Hun lyser da det hele op så der skal uddeles solbriller.

 

Omvandrende juletræ - måske :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske :engel: De fås i mange størrelser :blink:

 

 

Fnis

 

Det minder mig om den udstilling jeg var på for nylig.

 

Min veninde kommer for at kigge kugler på Tino (som indtil da havde være krypthorchid), og finder begge to, men siger så "hov den smuttede op"..

 

Så er det jeg udbryder "nåååå, så er det ligesom på Smukke" -underforstået at Smukke var den anden hanbaby jeg havde med på udstillingen.

 

Min veninde derimod stod bare og så måbende på min mand som jeg havde med :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror bare terroristen spiser dem i så fald. Hunden har allerede fået smag for fårehjerne efter sin seneste bondegårdsferie.

 

Måske du ikke behøver fodre hunden mere den dag så :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nyt fra Show of Winners

 

Man starter dagen causal hvorefter det bare bliver vildere og vildere for tilsidst at blive vildt :hmm:

 

Men jeg er ret sikker på at show of winners aldrig har set så meget glam og glitter som det kommer til i år. Det er nu for sure at jeg også kommer (og så skal i fandme se glitterhund!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nyt fra Show of Winners

 

Man starter dagen causal hvorefter det bare bliver vildere og vildere for tilsidst at blive vildt :hmm:

 

Men jeg er ret sikker på at show of winners aldrig har set så meget glam og glitter som det kommer til i år. Det er nu for sure at jeg også kommer (og så skal i fandme se glitterhund!)

 

:mrgreen::mrgreen: Show of Winners here we come :mrgreen: Tror du ikke vi bør varsko bladene? tv? Hvad med de kongelige? Alle den slags personaljer som æææælskkeeeeerr glimmer og glitter:-D:-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen::mrgreen: Show of Winners here we come :mrgreen: Tror du ikke vi bør varsko bladene? tv? Hvad med de kongelige? Alle den slags personaljer som æææælskkeeeeerr glimmer og glitter:-D:-D:-D

 

 

Uh jo... men den sag tror jeg mk101 kan sættes på, hun har da en fod inden for i mediebranchen....

 

Og at havne i Anders And er vel også en smule glamourøst :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi stopper da ikke der. Wendy er også en mulighed... Det er da noget med dyr?!?

 

Eneste mulighed for at se glitterhund er jo så tydeligvis, at terroristen går videre til om aftenen. Men har jeg forstået det ret, når jeg tænker, at jeg skal starte ud i campinghabit, over i jeans, så jeans med jakke og skjorte, så handlersuit og SÅ pallietter?!?

 

Kan man så også starte med en utrimmet hund, for derefter at nå at tage lidt af den for hver runde, for at ende i glitter og glimmer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi stopper da ikke der. Wendy er også en mulighed... Det er da noget med dyr?!?

 

Eneste mulighed for at se glitterhund er jo så tydeligvis, at terroristen går videre til om aftenen. Men har jeg forstået det ret, når jeg tænker, at jeg skal starte ud i campinghabit, over i jeans, så jeans med jakke og skjorte, så handlersuit og SÅ pallietter?!?

 

Kan man så også starte med en utrimmet hund, for derefter at nå at tage lidt af den for hver runde, for at ende i glitter og glimmer?

 

 

Du har jo alderen til campinghabitten, så start du bare der :mrgreen:

 

Jeg kunne godt tænke mig at få min den gamle med i Spiderman, er det en mulighed....

 

Hun vil gerne gå under navnet "den grå hævner".

 

Jeg kommer jo med utrimmet hund uanset :mrgreen:, så bare giv gas

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne godt tænke mig at få min den gamle med i Spiderman, er det en mulighed....

 

Hun vil gerne gå under navnet "den grå hævner".

 

Desværre ikke. Den tegnes ikke her, men oversættes. Så måske du kan arbejde på at bestikke en oversætter, og på den led få den grå hævner placeret i historien.

 

Alternativt kan jeg skaffe dig en Spiderman blok! Den bruges flittigt her i huset til mødenotater!

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre ikke. Den tegnes ikke her, men oversættes. Så måske du kan arbejde på at bestikke en oversætter, og på den led få den grå hævner placeret i historien.

 

Alternativt kan jeg skaffe dig en Spiderman blok! Den bruges flittigt her i huset til mødenotater!

 

 

jeg er klar på bestikkelse...

 

Spiderman blok :hjerte: -du behøver ikke engang spørge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre ikke. Den tegnes ikke her, men oversættes. Så måske du kan arbejde på at bestikke en oversætter, og på den led få den grå hævner placeret i historien.

 

Alternativt kan jeg skaffe dig en Spiderman blok! Den bruges flittigt her i huset til mødenotater!

 

Osss mig ha' en Spiderman blok - Beom :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...