Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

hehe jason er klar :mrgreen:

 

Men midlertidig distraheret her til aften - vi mødte nemlig to løse tæve (ejer snakkede i tlf og havde ikke tid til at fange dem), hvoraf den ene var i løbetid og på det punkt hvor hun bare vendte rumpen mod ham og bakkede:shock: Jason var HELT med på legen så jeg skyndte mig at rykke ham til mig (med højløbsk tæve der fulgte efter) og han var meget distraheret på resten af turen :rolleyes: så jeg tror ikke liiiiige han kan huske mysla på stående fod, men han husker hende nok når han ser hende (det er i hvert fald tydeligt når han ser hunde han har leget medd før og som han har leget godt med - også selvom det er længe siden, han bliver nemlig sååååå glad :cool::cool::cool:)

 

der var da nok en hundeejer, der gerne ville have hvalpe:roll:

 

Nu håber jeg bare tøserne er færdige med deres løbetid, for jeg vil med:evil::mrgreen:

 

Og ja, mysla blev jo rigtig glad for at se jason igen sidst, så mon ikke de kan huske hinaden:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hehe jason er klar :mrgreen:

 

Men midlertidig distraheret her til aften - vi mødte nemlig to løse tæve (ejer snakkede i tlf og havde ikke tid til at fange dem), hvoraf den ene var i løbetid og på det punkt hvor hun bare vendte rumpen mod ham og bakkede:shock: Jason var HELT med på legen så jeg skyndte mig at rykke ham til mig (med højløbsk tæve der fulgte efter) og han var meget distraheret på resten af turen :rolleyes: så jeg tror ikke liiiiige han kan huske mysla på stående fod, men han husker hende nok når han ser hende (det er i hvert fald tydeligt når han ser hunde han har leget medd før og som han har leget godt med - også selvom det er længe siden, han bliver nemlig sååååå glad :cool::cool::cool:)

 

Hva' satan er det for en opførsel af tæveejeren :confused::evil::evil::evil:

 

Jeg fatter simpelthen ikke, at folk er sådan. Jeg ville blive så gal, hvis det var min hanhund, der lige fik bakket en løbsk tæve op i snuden :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes vi skal mødes med hundene i snor, så kan vi jo gå nogle ture eller gå lidt væk hvor de kan løbe løs, der er jo plads nok:blink:

Okay, kunne nemlig være dejligt hvis jeg lige kunne få brændt lidt krudt af Dumle så han ikke river armen helt af mig :oops:

 

Nå ja og så skal Dogue1 også lige huske sit kamera :mrgreen::lol::-D

Det skal han nemlig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil gerne lige høre om hvordan det skal forgå med løse hunde o.s.v.;-)

Vi mødes med hundene i snor, dem som gerne vil have løse hunde går væk fra de andre, så kan de lege alt det de vil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er klar :-D:mrgreen:

 

men skal måske mindes lidt om det når tiden nærmer sig :-D

 

 

(og kan jeg slet ikke gå til den tid så kommer Dogue1 bare med to hunde :lol::mrgreen: )

Nej han gør ikke:shock::shock:... Jaaaannnnikk....!!!!!!!!! Linnndaaa driller:cry::cry:

 

 

 

 

 

 

 

:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

tror gerne vi vil med, hvis bare vi kan være sikre på der ikke kommer store løse hunde tæt på Groa

Har du google earth? der kan du jo søge på klostermarken og se hvor stort det er, jeg vil sige at det er sikkert for groa ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay :-) men hvis der er mulighed for at gå væk og slippe dem så kan vi jo også bare det :blink:

Der er jo de to store græs "marker" del af trærene. Jeg havde tænk at vi kunne være på den lænst ope mod retsbygningen og så gå ned på den anden ned mod skoven, det kan de hunde som kan være løse løbe rundet mens vi kunne gå ned gennem skoven og tilbage til de andre...Vi skulle jo gerne kunne deles lidt om turene, så alle får gå turen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg undskylder på forhånd, hvis mine hunde ikke er så sociale.... ved til gengæld hvor de er. Kimmi i søen og Splint gøende på bredden... Nåh ja, undskylder også på forhånd, at de larmer.... Måske jeg bare skal komme uden hunde :oops:

 

Nej da - hvis du virkelig ikke vil sættes i dårligt lys kan jeg tage Besærker Bitten med.. Når hun flipper skråt så vil Kimmi og Splint virke som engle :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg undskylder på forhånd, hvis mine hunde ikke er så sociale.... ved til gengæld hvor de er. Kimmi i søen og Splint gøende på bredden... Nåh ja, undskylder også på forhånd, at de larmer.... Måske jeg bare skal komme uden hunde :oops:

 

 

Altså, alle har vel en hudn med en eller anden tendens :mrgreen:

 

Aslan er bare komplet umulig :rolleyes:

 

Nej da - hvis du virkelig ikke vil sættes i dårligt lys kan jeg tage Besærker Bitten med.. Når hun flipper skråt så vil Kimmi og Splint virke som engle :mrgreen::blink:

 

 

Nu gør i to jeres hunde være end det er (tror jeg altså)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...