Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Nu har Herr flick prikket mig på skulderen hver gang den her tråd er dukket op, så jeg vil se om jeg kan finde nogen der vil køre os derned, det kunne være rigtig skægt at mødes med jer :blink:

 

Men dukker man bare op eller hvad? :lol:

 

 

 

ASLAN: jeg kommer hvis du kommer :blink::engel::mrgreen:

 

hehe hvor sjovt, tjekkede lige hvor du bor:cool: jeg har boet i Birkelse:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

 

 

 

ASLAN: jeg kommer hvis du kommer :blink::engel::mrgreen:

 

 

Altså kæresten HAR jo sagt ja, og så passer det med en hjemtur fra besøg på Mors, men jeg har det lidt skidt med at "glemme" at fortælle at det er påske søndag :oops:

Men på den anden side, så foregår der ting i hans familie der gør at de ikke fortjener at se deres søn i påsken :evil::evil::evil: Desværre er det jo ikke kun op til mig :(

 

Men jeg bliver ihærdigt ved, tænk sig engang, to mastiffer, en lille og en stor :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså kæresten HAR jo sagt ja, og så passer det med en hjemtur fra besøg på Mors, men jeg har det lidt skidt med at "glemme" at fortælle at det er påske søndag :oops:

Men på den anden side, så foregår der ting i hans familie der gør at de ikke fortjener at se deres søn i påsken :evil::evil::evil: Desværre er det jo ikke kun op til mig :(

 

Men jeg bliver ihærdigt ved, tænk sig engang, to mastiffer, en lille og en stor :mrgreen:

 

 

Det kunne være dejligt at give en Broholmer et mys igen...:lun:

Men han skal huske at "binde snørebåndene" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være dejligt at give en Broholmer et mys igen...:lun:

Men han skal huske at "binde snørebåndene" :mrgreen:

 

 

 

Det er altså bare sjovt at se når han leger med små hunde, de går jo netop efter poterne, og Aslan han kan steppe så det basker, mens han nærmest flygter i meget langsom tilstand, for legen er jo lidt sjov :mrgreen:

 

Men på 1 punkt er jeg meget stolt af vores klodsede og uelegante hund, når han leger med små hunde, tager han hellere et træ end den lille hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså bare sjovt at se når han leger med små hunde, de går jo netop efter poterne, og Aslan han kan steppe så det basker, mens han nærmest flygter i meget langsom tilstand, for legen er jo lidt sjov :mrgreen:

 

Men på 1 punkt er jeg meget stolt af vores klodsede og uelegante hund, når han leger med små hunde, tager han hellere et træ end den lille hund :lun:

 

 

Med snørebåndene mente jeg nu de snørebånd der til tider hænger ud af mundvigene på sådan en Broholmer.... :blink::mrgreen:

- min mormors Balder kunne have sådan nogle hængende indtil de nærmest blev slæbt hen ad jorden og det kunne virkelig give nogle velvoksne kaskader af savl når han rystede hovedet - også gjaldt det bare om at gå i dækning :skraek::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken:hvor er du bare sød, det vil vi da gerne tage i mod:-D

nej klart, han er jo ikke tvangsindlagt til noget han ikke kan tåle:) Hvad må han få?

 

kan jeg køre med fra stationen linda-hvid?:mrgreen:

 

 

 

I er på listen begge to i fylder jo ikke så meget :-D

 

luckyluna hvor mange hunde har du med?

 

Tacco må kun få kogt kylling så det håber jeg alle vil huske på når vi mødes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Med snørebåndene mente jeg nu de snørebånd der til tider hænger ud af mundvigene på sådan en Broholmer.... :blink::mrgreen:

- min mormors Balder kunne have sådan nogle hængende indtil de nærmest blev slæbt hen ad jorden og det kunne virkelig give nogle velvoksne kaskader af savl når han rystede hovedet - også gjaldt det bare om at gå i dækning :skraek::mrgreen:

 

 

Nå, de der hvide klatter der ligner noget andet, som gerne falder ned i stå ører, dem kender vi ikke noget til.

 

Vi står ikke til ansvar for savl! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, de der hvide klatter der ligner noget andet, som gerne falder ned i stå ører, dem kender vi ikke noget til.

 

Vi står ikke til ansvar for savl! :mrgreen:

 

 

hahaha.. ja dem!! :mrgreen::mrgreen:

Vores gamle hund kunne ikke stå for de der snørebånd, så når balder stod og så fortabt ud (som kun en Broholmer kan gøre) så sagde hun lige slurp, slurp - og pist væk var de!! :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha.. ja dem!! :mrgreen::mrgreen:

Vores gamle hund kunne ikke stå for de der snørebånd, så når balder stod og så fortabt ud (som kun en Broholmer kan gøre) så sagde hun lige slurp, slurp - og pist væk var de!! :shock::mrgreen:

 

 

Adder :badr:

 

Ja, de broholmere kan se meget fortabte ud (men det er sq lidt charmerende). For ikke at snakke om de ulykkelige udtryk de til tider kan have :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er klar :-D:mrgreen:

 

men skal måske mindes lidt om det når tiden nærmer sig :-D

 

 

(og kan jeg slet ikke gå til den tid så kommer Dogue1 bare med to hunde :lol::mrgreen: )

 

Så finder vi da bare en kørestol og spænder Tacco og Lexus for:blink:

Så bliver det ikke noget problem:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så finder vi da bare en kørestol og spænder Tacco og Lexus for:blink:

Så bliver det ikke noget problem:mrgreen:

 

 

Så er det dig der sidder i kørestolen :lol::mrgreen::-)

 

Ej jannik har sgat han gerne vil med så kan han gå med øglen og jeg kan være med så længe jeg kan holde og så måske tage hjem i nogle timer og komme tilbage, det finder jeg ud af :-D:mrgreen:

 

det kan jo også være at jeg har det meget bedre til den tid, jeg har lige haft en rigtig god uge uden smerter, i dag var så træls fordi vi har kørt så meget i bil hele weekenden men forhåbentlig er det bedre i morgen :-D

 

Du tager da også med til træffet ikke? det er så lang tid siden jeg har set dig, det er altid frank og jeg der er på playdate :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...