Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Asta og jeg er også friske :-D

 

Terrieren må jeg hellere lade blive hjemme, det er vist en tand for mange hunde store hunde til at hun ville synes det var fantastisk fedt at deltage.

 

Så kan hun jo hænge lidt med Bitten derhjemme - og vi kan køre sammen!Hold kæft hvor er det her hus bare en optimal ordning!

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: det glæder jeg mig til at se

 

Det er sjovest at se, når hun klatrer op i skødet på mine gæster, undrer sig meget over at hun under ingen omstændigheder kan være der, og så ender med at finde et kompromis bestående i at fire poter placeres i skødet og røven placeres på brystet / skulderen af de intetanende besøgende.

 

Suk..

 

Hun lærer det jo nok en dag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der er interesseret i at Tosa fotot kommer og tager billeder ( mod betaling) ? Kan se de er ledige den dag, og tænkte på om der er andre end mig der gerne vil have taget billeder af hunden?

Jeg vil undersøge hvad prisen er hvis der er interesse for det.

Fint med mig :5up: hvis der er stemning for det. Jeg tager så ikek kamera med hvis Troben og Sanne kommer, jeg har en lille aftale med torben, at jeg tager ikke biller hvis de er tilstede:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan da tage billeder for os der vil have det, betaler gerne hvad det koster

Det kan jeg:blink: Men jeg har en aftale med torben, og jeg bryder aldrig aftaler hvis det ikker er absolut nødvenligt!:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hånden på hjertet vil jeg helst have at det er Frank der tager billeder, vi har ikke økonomi til at betale en hel masse for "professionelle" billeder og den dag vi har vil jeg hellere at det bare er Tacco og Tosafoto der er der.

 

Men hvis der er stemning for at Tosafoto kommer så er det fint med mig :-)

Jeg vil bare ikke være med i betalings puljen, men jeg syntes ideen er fin for dem der gerne vil :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hånden på hjertet vil jeg helst have at det er Frank der tager billeder, vi har ikke økonomi til at betale en hel masse for "professionelle" billeder og den dag vi har vil jeg hellere at det bare er Tacco og Tosafoto der er der.

 

Men hvis der er stemning for at Tosafoto kommer så er det fint med mig :-)

Jeg vil bare ikke være med i betalings puljen, men jeg syntes ideen er fin for dem der gerne vil :5up:

 

Jeg har det på samme måde. Er der flere der gerne vil er det også helt iorden for mig de er der, der skal bare ikke tages billeder af Dumle, for det har vi desværre ikke råd til lige for tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt OK, det med Tosafoto var bare et forslag. :oops:

 

 

Og et glimrende forslag, som jeg syntes dem der har penge til skal benytte sig af, ingen tvivl om det, men pt kan vi ikke kombinere vores pengepung med Tosa :mrgreen: så derfor vi tager vores eget med :blink:

 

 

 

Så er det hele tilrettelagt, vi møder op lidt før kl 13 og håber der er nogle til at krudte af med kræet hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Og et glimrende forslag, som jeg syntes dem der har penge til skal benytte sig af, ingen tvivl om det, men pt kan vi ikke kombinere vores pengepung med Tosa :mrgreen: så derfor vi tager vores eget med :blink:

 

 

 

Så er det hele tilrettelagt, vi møder op lidt før kl 13 og håber der er nogle til at krudte af med kræet hehe

 

Jaaa, glæder mig til at møde Aslan :banan:

 

Men er nu lidt nervøs ved indtrykket af en Dumle i stor størrelse :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og et glimrende forslag, som jeg syntes dem der har penge til skal benytte sig af, ingen tvivl om det, men pt kan vi ikke kombinere vores pengepung med Tosa :mrgreen: så derfor vi tager vores eget med :blink:

 

 

 

Så er det hele tilrettelagt, vi møder op lidt før kl 13 og håber der er nogle til at krudte af med kræet hehe

 

Vi skal nok være på pletten :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...