Hop til indhold

Eva Bodfäldt kender I hende ?


Recommended Posts

Gæst ThomasTBO
Ja, kender nogen af jer Eva Bodfäldt ? Hun har skrevet kontaktkontraktet nogen som har læst den ? Hun er udd. hos bla. Hallgren.

 

Ja og nej. Jeg har købt Kontaktkontraktet for flere år siden og læste den også dengang. Problemet er bare, at det som sagt er flere år siden (2004-2005) og at jeg siden har læst bjerge af andre hundebøger, så jeg kan ganske enkelt ikke huske hvad der stod :roll: Havde den været aldeles rædselsfuld, ville jeg helt sikkert kunne huske det og havde den været superfantastisk ville jeg naturligvis også have husket det. Altså har jeg med stor sandsynlighed syntes at den var 'ok', 'udmærket', 'ikke helt ringe' eller noget i den stil. På den anden side, har jeg jo også læst, lært og oplevet fantastisk meget siden dengang, så det kan sagtens tænkes at min mening om den idag, ville være helt anderledes end dengang.

 

Se, det var et fantastisk informerende indlæg, synes du ikke? :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det var dejligt at høre. :-D Så du kan måske anbefale et kursus med hende ?

Hun holder et i Juni i Holbæk.

 

Link tak!

 

Medmindre Eva skulle have ændret sig RADIKALT kan jeg kun anbefale et kursus med hende

Link til indlæg
Del på andre sites

dinhvalp.dk plejer at holde gode kurser. Kender ikke den pågældende, men tror godt det kan anbefales. Det må andre kunne bedømme bedre, og det lyder til, at der er opbakning fra de kloge hoveder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...