Hop til indhold

Skyder snart kræet


guanomo
 Share

Recommended Posts

I har en hund, som mange af os er lidrt bange for, dog ikke Cujo da han altid har virket så rar.

 

Det er noget fandens pis, at det har udviklet sig så uheldig for jer.

 

Jeg krydser finger og tæer og håber alt det bedste. Men jeg ved også at du er en hundeejer der er din opgave voksen.

Mit spørgsmål er derfor, hvad vil du gøre hvis ingen er i stand til at hjælpe dig, din familie og din hund.?.

 

 

Det var rigtigt sødt sagt :oops: :kys:

 

Vil dog ikke have nogle skal køre så langt for det, selvom hun ville være den foretrukne :oops:

 

Men ringer nu til hende den anden, havde lige nogle ting på jobbet der skulle ordnes først :blink:

 

Indtil du får fat i en adfærdsbehandler eller lign., så prøv at slap af og lad være med at tænk for meget over tingene (ved godt det er lettere sagt end gjort). Det er det bedste råd jeg kan give dig. :ae: Din irritation går lige igennem til Cujo og gør sikkert ikke problemerne mindre.

Vi prøver, kæresten havde hygget med ham hele dagen i går, leget ude og nusset og lege med aktiverings spil indenfor :5up:

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Vil dog ikke have nogle skal køre så langt for det, selvom hun ville være den foretrukne :oops:

 

Du skal da ikke tænke sådan. Det er et job og så vidt jeg har erfaret med de fleste andre, så kan de skam godt finde ud af at "tage" kørepenge :-D

 

Held og Lykke med aftalen der er i hus :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er da velkommen til at komme forbi Sonjas alene-hjemme tråd og få lidt opmuntring:mrgreen:

 

:( jeg vil helst ikke leve på at andre har det værrer, også derfor jeg ikke tager det så tungt længere, de ting aslan har gjort indtil videre er enten vores egen skyld eller intet i forhold til hvad jeg hører om mange andre hunde.

 

De var såmænd bare lige for at sige at Cujo er ikke den eneste der ødelægger upraktisk ting :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...