Hop til indhold

Månedens hund februar 2009 "Dit bedste hvalpebillede (0-6 mdr.)"


Administrator
 Share

Recommended Posts

He he, der bliver jo ca. en million billeder at vælge imellem. :mrgreen: Guanomo og jeg er vist nogle af de eneste, der ikke kan deltage... og så dem uden hund, selvfølgelig. :-)

..... eller dem der ikke kan finde ud af det..... :lol: hvilket også putter mig på listen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 220
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sitter og glæder mig lidt til næste måned, hvor Admin. skal have plads til alle månedens hund vinderne :cool: - jeg mener, alle er så søde og nuttede og dejlig og :lun: :hjerte: :lun: at man simpelhen ikke kan fravælge nogen, når der skal stemmes :engel: ergo får alle deltagerne ligemange stemmer :5up: ergo skal Admin. finde plads til dem alle i toppen, bunden og siderne :mrgreen:

 

Jeg kunne selvfølgelig også bare afgørende konkurrencen nu ved at poste et billede af Jacki :lun: eller Bondo :hjerte:

 

:engel: :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ramses 3 mdr.

Hov hov der er 3 hunde på :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Jeg tror jeg har fundet det billed, jeg vil bruge.... Men jeg kan jo også nå at skifte det ud, hvis jeg nu skulle ændre mening (det skulle jo ikke undre nogen :mrgreen:)

 

Buddy 9 uger.

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :lun::lun::lun::lun:

ham og Simba er da for lækre som hvalpe...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu prøver jeg altså at tage et valg :oops: Men jeg har det ikke godt med det :cry:

 

Kan jo nå at skifte ud, hvis det er. Kan nemlig ikke rigtig finde ud af, om jeg hellere vil have et, fra da han var helt mikro :blink:

 

Men her er han i hvert omkring 5 mdr. har vi regnet os frem til. Det er hans første møde med mit nye spejl.

 

Hmm.. Det gælder vel stadig, selvom der er 2 milo'er på en måde? Eller hvad :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

puha det bliver været at stemme på en bestemt hund i feb for alle hvalpe er jo over skønne og jeg har da også haft et eksemplar af en hvalp

TYSON 8 uger lig lige mærke til de store poter de passer slet ikke til resten af hunden men det gør de nu :-)

Billede 200.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men du sladre ikke til nogen herinde, selv om du helt selv har fundet det hele og alting :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: :pift:

 

Hvis du havde været lidt mere opmærksom på de små hint herinde, så har der faktisk været skrevet, at hendes navn er det samme, som en kendt ferieø - og så har navnet rent faktisk også været skrevet et par gange:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du havde været lidt mere opmærksom på de små hint herinde, så har der faktisk været skrevet, at hendes navn er det samme, som en kendt ferieø - og så har navnet rent faktisk også været skrevet et par gange:engel:

 

 

Joe, men det ville jo ødelægge hele misionen :mrgreen:

 

Det er jo lidt kedelig hvis ikke man kan tror man er snu, og andre lader en tro man er snu, så får man det så dejligt, lige indtil de skriver "det regnede jeg med" :shock::megaked:

 

 

Men fandt vi så nogen sinde ud af om "hunden" havde tante som mor ejer og lillefod som far ejer? :mrgreen:

Og jeg mangler stadig navnet på hende som jubii bruger :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...