Hop til indhold

Månedens hund februar 2009 "Dit bedste hvalpebillede (0-6 mdr.)"


Administrator
 Share

Recommended Posts

Joe, men det ville jo ødelægge hele misionen :mrgreen:

 

Det er jo lidt kedelig hvis ikke man kan tror man er snu, og andre lader en tro man er snu, så får man det så dejligt, lige indtil de skriver "det regnede jeg med" :shock::megaked:

 

 

Men fandt vi så nogen sinde ud af om "hunden" havde tante som mor ejer og lillefod som far ejer? :mrgreen:

Og jeg mangler stadig navnet på hende som jubii bruger :(

 

Nana - jeg har bare lige fundet ud af, hvem Tanten er på Jubii også :mrgreen:

 

(det tog så også lidt tid, da det var en kæmpe-lang-tråd, hvor jeg fandt hendes hund - og genkendte både navn OG billede, såeh :mrgreen: )

 

Men hvordan og hvorledes med Lillefod og Tanten, det ved jeg ikke :hmm:

 

Og hvorfor jeg interesserer mig for det her, er der jo alligevel aldrig:rolleyes: Altså, på jubii..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 220
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst lillefod

Men fandt vi så nogen sinde ud af om "hunden" havde tante som mor ejer og lillefod som far ejer? :mrgreen:

Og jeg mangler stadig navnet på hende som jubii bruger :(

 

Jeg vil gerne hjælpe dig med at afklare én del. Lillefod er IKKE far ejer til tantens hund.. Godtnok kender jeg tanten, meeeen... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne hjælpe dig med at afklare én del. Lillefod er IKKE far ejer til tantens hund.. Godtnok kender jeg tanten, meeeen... :lol:

 

Nemlig ;-) Min hund har en Rottweilertæve som mor og en Rottweilerhan som far :cool:

 

Tanten er blot ejeren og den der sørger for mad, leg, betale dyrlægeregninger osv. Men født den det har jeg ikke - ergo kan jeg ikke være hundens mor :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne hjælpe dig med at afklare én del. Lillefod er IKKE far ejer til tantens hund.. Godtnok kender jeg tanten, meeeen... :lol:

 

Jeg har nu også svært ved at forestille mig at Tanten ville dele :blink:

 

Aslan, vil det hjælpe hvis jeg fortæller at jeg ved ALT? (næsten) :mrgreen: men jeg si'r det bare ikke, na-na-na-naa-naaa :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu også svært ved at forestille mig at Tanten ville dele :blink:

 

Aslan, vil det hjælpe hvis jeg fortæller at jeg ved ALT? (næsten) :mrgreen: men jeg si'r det bare ikke, na-na-na-naa-naaa :banan:

 

 

Vi har alle en viden som vi ikke deler med andre :blink:

Jeg sætter så bare ikke navne (læg mærke til e'et i navnE :blink: flertal :blink: ) på min videnskab, så artig er jeg nemlig :engel: Dette forhindre mig dog ikke i at prale af at jeg ved ting :mrgreen: eller noget :lol::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu også svært ved at forestille mig at Tanten ville dele :blink:

 

Aslan, vil det hjælpe hvis jeg fortæller at jeg ved ALT? (næsten) :mrgreen: men jeg si'r det bare ikke, na-na-na-naa-naaa :banan:

 

Bah ! Jeg ved stadig ikke ALT. Jeg ved nu kun, hvem Tanten var på Jubii, men vi mangler stadig en afklaring på forholdet mellem Tanten og den Bette Fod...eller mangel på samme ! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Hvem i alverden har valgt denne måneds emne !!!!!!

 

Det er simpelthen da bare for ..... et eller andet ord, som er synonymt med rigtig unfair :mrgreen:

 

Jeg nedlægger veto mod deltagelse af Svea og Milo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
vi får hvalpe skrunk af jeres hunde :oops::lun:

Nemlig :5up: Der byrde være et nuttetheds barometer her inde :mrgreen:

 

Vedhæfter lige et billede af min mors hund Padmé da hun var vaps

 

[ATTACH]6349[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...