Hop til indhold

Utroligt at man kan savne så meget..!!


stellz
 Share

Recommended Posts

Hejsa..

 

Længe siden jeg sidst har skrevet.. men nu syntes jeg lige jeg ville vise jeg stadig lever..

 

Årha.. de sidste 14 dage har jeg væet indlagt på sygehus, da mine ene lunge kollapsede.. det hele skete så hurtigt at jeg ikke nåede at sige farvel til tulletøsen (Akira)..

 

!4 dage uden mulighed for at se, røre, gåtur og lege med hened.. puha det har været hårdt.. har nærmest grtædt over det.. ja, ved det.. men har ingen børn, så hun er mit barn..

 

Kom hjem igår, og hun anede ikke hvor og hvad hun skulle gøre af sig selv af glæde, hun snurrede rundt om sig selv, hoppede op osv.. det var bare så dejlitg, at jeg fik tårer i øjnene.. hun er bare den bedste.. gid jeg havde haft hende med de 14 dage, så habde de nok ikke været så slemme.. men nu er jeg heldigvis hjemme ved hende igen..

 

ville bare lige dele det med jer andre..

 

Hvordan har i det med at være væk fra jeres hund..??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Åh nej, det lyder forfærdeligt. God bedring til dig :ae:

 

Jeg er heldigvis kun meget sjældent væk fra mine hunde i længere tid, men sådan en dum arbejdsdag så kan jeg godt glæde mig noget så grusomt til at komme hjem og se deres glæde når man træder ind af døren.

Hunde er bare det bedste, de bare ikke nag, deres glæde er ægte og de lyver aldrig - tænkt hvis alle mennesker var sådan, hunden er vittelig menneskets bedste ven ikke :?::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åeee stakkels dig :ae:

Ja det er forfærdelig at være væk fra sin hund, vi har godtnok børn men vores hunde er da også ligesom børn for os,første gang vores hund skulle overnatte et andet sted var jeg ved at tudbrøle,fulstændig som hvis jeg havde afleverede mit barn i dagpleje for første gang :megaked:så jeg kan virkelig godt forstå dig, men hvilken glæde at blive modtaget med når man så kommer hjem :lol::lol::lol:

Håber du er okey igen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...