Hop til indhold

Legetøj til bidelysten terrier


Gæst Sofus123
 Share

Recommended Posts

Gæst Sofus123

Her er lige to billeder

 

Men de er taget den dag de fik ham hjem, og der var han altså lidt tynd og meget kortklippet. Det har de lavet om på, så nu ligner han mere en cairn terrier:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Uhh nu du siger musejagt - det eeeelsker han:mrgreen: De har nogle små voliere, hvor der godt kan ske at være mus ude, og der elsker han at hjælpe sin far med at fange dem:lol:

 

Dejligt job for ham :lol:

 

Vi går rigtigt meget på musejagt, idag fangede de en i et flot samarbejde :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Her er lige to billeder

 

Men de er taget den dag de fik ham hjem, og der var han altså lidt tynd og meget kortklippet. Det har de lavet om på, så nu ligner han mere en cairn terrier:mrgreen:

 

Hvor er han fin :lun:

 

Ja, han er kort (og sjusket trimmet eller klippet).

 

Hvor længe har de haft ham?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123
Hvor er han fin :lun:

 

Ja, han er kort (og sjusket trimmet eller klippet).

 

Hvor længe har de haft ham?

 

Ja meget, og vores første indskydelse, som "uprofessionnelle", da vi så ham, var også at han da ikke lignede en typisk cairn terrier. Det syns jeg stadig ikke han gør helt, idet hans pels ikke er så tæt, som jeg synes det ser ud som en "rigtig" cairns er. Men det hjælper på det:-D

 

Uhh kan ikke huske den præcise dato, men det var engang i sommers de hentede ham hos en familie, der skulle flytte et sted hen, hvor han ikke kunne komme med. Det må altså bare være det værste, at skulle af med hunden pga. boligproblemer. Jeg ville nok finde på noget andet, men det er selvfølgelig nemt at sige, når man ikke har stået i situationen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja meget, og vores første indskydelse, som "uprofessionnelle", da vi så ham, var også at han da ikke lignede en typisk cairn terrier. Det syns jeg stadig ikke han gør helt, idet hans pels ikke er så tæt, som jeg synes det ser ud som en "rigtig" cairns er. Men det hjælper på det:-D

 

Uhh kan ikke huske den præcise dato, men det var engang i sommers de hentede ham hos en familie, der skulle flytte et sted hen, hvor han ikke kunne komme med. Det må altså bare være det værste, at skulle af med hunden pga. boligproblemer. Jeg ville nok finde på noget andet, men det er selvfølgelig nemt at sige, når man ikke har stået i situationen.

 

Han er ikke helt typisk kan jeg se, men den pels er også meget kort.

Sådan var Mika også da hun kom hjem til os som 1½ årig, hun har skullet klippes siden fordi hun var så sensitiv i pelsen, hun er blevet alt for voldsomt behandlet hos trimmeren:cry:

 

Klipper i ham eller trimmer i?

 

Hvis først en hund har været klippet er det bedst at blive ved med det :-)

 

Hvis pelsen skal være helt stiv, så skal hunden trimmes, men man kan sagtens klippe en cairn, men skal så blive ved :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123
Han er ikke helt typisk kan jeg se, men den pels er også meget kort.

Sådan var Mika også da hun kom hjem til os som 1½ årig, hun har skullet klippes siden fordi hun var så sensitiv i pelsen, hun er blevet alt for voldsomt behandlet hos trimmeren:cry:

 

Klipper i ham eller trimmer i?

 

Hvis først en hund har været klippet er det bedst at blive ved med det :-)

 

Hvis pelsen skal være helt stiv, så skal hunden trimmes, men man kan sagtens klippe en cairn, men skal så blive ved :-)

 

Jamen vi har ik rigtig gjort noget endnu:oops: Men var lige et smut inde og se dine hunde, som i øvrigt er kanon søde:mrgreen:, og hans pels er ikke længere end dine hundes. Og den er stiv og strittende - endnu mere når han har rystet sig:lun: Men skal nok lige se om jeg kan finde et nyere billede af ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Skulle nok have skrevet at det var en bådfender...:oops:

 

 

De er lavet af hård gummi og pumpet med luft...Pablo har godt nok fået hul på sin så den punkterede...men der er ikke taget bidder af den...hehe...og han kan ellers ødelægge alt...

 

her er lige billeder af forskellige slags...:-)

 

[media]http://www.boatfendersdirect.com/images/fender-montage.jpg[/media]

 

de mindste koster fra 50 og op...fandt min den store på stranden...lige samme dag som jeg gik med tanker om at købe en...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123
Skulle nok have skrevet at det var en bådfender...:oops:

 

 

De er lavet af hård gummi og pumpet med luft...Pablo har godt nok fået hul på sin så den punkterede...men der er ikke taget bidder af den...hehe...og han kan ellers ødelægge alt...

 

her er lige billeder af forskellige slags...:-)

 

[media]http://www.boatfendersdirect.com/images/fender-montage.jpg[/media]

 

de mindste koster fra 50 og op...fandt min den store på stranden...lige samme dag som jeg gik med tanker om at købe en...hehe...

 

Ahh, ja det var nok også en god idé:5up: Tak for den!:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

En terrier er jo en rottehund og i mangle af levende rotter vil div. tøjdyr være en erstatning. Derfor er det naturligt nok, at han bider dem i stykker.

 

Hvis man synes, det bliver for dyrt i bamser, kan man tage en tennisbold og vikle en karklud om med en elastik eller putte bolden i en gammel sok. og slå knude på.

 

Ellers er disse stofkatte her meget stærke:

http://trenddog.dk/shop/terrible-nasty-cats-3137p.html

 

Stasia (Norfolk terrier, minder om cairn) ødelagde også de fleste af sine bamser, da hun var i den alder, men i dag passer hun bedre på dem, så det går nok over med alderen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123
En terrier er jo en rottehund og i mangle af levende rotter vil div. tøjdyr være en erstatning. Derfor er det naturligt nok, at han bider dem i stykker.

 

Hvis man synes, det bliver for dyrt i bamser, kan man tage en tennisbold og vikle en karklud om med en elastik eller putte bolden i en gammel sok. og slå knude på.

 

Ellers er disse stofkatte her meget stærke:

http://trenddog.dk/shop/terrible-nasty-cats-3137p.html

 

Stasia (Norfolk terrier, minder om cairn) ødelagde også de fleste af sine bamser, da hun var i den alder, men i dag passer hun bedre på dem, så det går nok over med alderen.

 

Nej, det er skam heller ikke fordi vi undrer os over hvorfor han gør det - det var bare for at få nogle idéer til noget legetøj, som evt. kan holde lidt længere:blink:

 

Jeg tror desværre ikke han vokser ud af det - han er nemlig 2½- 3 år nu, og det er bare en kæmpe stor del af hans personlighed:mrgreen:

 

Kattene ser søde ud:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nej mener kongen var en large. Den skulle jo gerne kunne holde:blink:

 

Og benet tog vi en medium:-D

 

Har også fundet et nyere billede af ham:mrgreen:

 

Han er søøød :lun:

 

Ska han ikke ind i terrier billedtråden?

 

På det link til loppetjansen var der en sort kong i størrelse medium som passer til ham, large kan godt blive lidt stor at håndtere (ved godt jeg nævnte den tidligere, men fandt så den rigtige størrelse).

 

Men din egen kan sagtens have 2 hvis det er :mrgreen: mine har 10 tror jeg, vi bruger dem hver dag og der er altid nogen med i opvaskemaskinen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

En terrier er jo en rottehund og i mangle af levende rotter vil div. tøjdyr være en erstatning. Derfor er det naturligt nok, at han bider dem i stykker.

 

Hvis man synes, det bliver for dyrt i bamser, kan man tage en tennisbold og vikle en karklud om med en elastik eller putte bolden i en gammel sok. og slå knude på.

 

Ellers er disse stofkatte her meget stærke:

http://trenddog.dk/shop/terrible-nasty-cats-3137p.html

 

Stasia (Norfolk terrier, minder om cairn) ødelagde også de fleste af sine bamser, da hun var i den alder, men i dag passer hun bedre på dem, så det går nok over med alderen.

 

Hvor er de fabelagtige!! :mrgreen:

sådan en skal hundebasseren vist ha' herude :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123
Han er søøød :lun:

 

Ska han ikke ind i terrier billedtråden?

 

På det link til loppetjansen var der en sort kong i størrelse medium som passer til ham, large kan godt blive lidt stor at håndtere (ved godt jeg nævnte den tidligere, men fandt så den rigtige størrelse).

 

Men din egen kan sagtens have 2 hvis det er :mrgreen: mine har 10 tror jeg, vi bruger dem hver dag og der er altid nogen med i opvaskemaskinen :lol:

 

Hehe ja han er en lille charmetrold:hjerte:

 

Hmm ja okay... På den hjemmeside vi købte på var den nemlig kun i large og x-large. Men nu må vi se når den kommer med posten, om den er for stor. Ellers så må Sofus have dem begge, som du siger:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er skam heller ikke fordi vi undrer os over hvorfor han gør det - det var bare for at få nogle idéer til noget legetøj, som evt. kan holde lidt længere:blink:

 

Jeg tror desværre ikke han vokser ud af det - han er nemlig 2½- 3 år nu, og det er bare en kæmpe stor del af hans personlighed:mrgreen:

 

Kattene ser søde ud:5up:

 

Stasia fik sådan en kat forleden, der står "dirty rotten kitty" på den :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...