Hop til indhold

Foderindkøb i Tyskland


Dorte
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, der ved om der er nogle dyrehandler i nærheden af grænsen?

 

Momsen er jo noget lavere i Tyskland og et hurtigt kig på f.eks. zooplus.de bekræfter jo, at der er lidt at spare på at købe foder i det tyske.

 

Jeg bor ca. 1 times tid fra grænsen og køber ind i Süderlugum/Flensborg en 3-4 gange om året, så hvis der var lidt at spare på kvalitetshundefoder, kunne jeg da godt finde på at tage et par sække med hjem.

 

Grænsebutikkerne har tit Frolic, Chappi m.v. på tilbud, men det er naturligvis ikke den slags mærker, jeg er på jagt efter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Er der nogen, der ved om der er nogle dyrehandler i nærheden af grænsen?

 

Momsen er jo noget lavere i Tyskland og et hurtigt kig på f.eks. zooplus.de bekræfter jo, at der er lidt at spare på at købe foder i det tyske.

 

Jeg bor ca. 1 times tid fra grænsen og køber ind i Süderlugum/Flensborg en 3-4 gange om året, så hvis der var lidt at spare på kvalitetshundefoder, kunne jeg da godt finde på at tage et par sække med hjem.

 

Grænsebutikkerne har tit Frolic, Chappi m.v. på tilbud, men det er naturligvis ikke den slags mærker, jeg er på jagt efter :blink:

 

Det tror jeg da garanteret du kan spare meget på :hmm:

 

Har du googlet på tysk? så kan du sikkert sagtens finde de rigtige butikker i Flensborg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen, der ved om der er nogle dyrehandler i nærheden af grænsen?

 

Momsen er jo noget lavere i Tyskland og et hurtigt kig på f.eks. zooplus.de bekræfter jo, at der er lidt at spare på at købe foder i det tyske.

 

Jeg bor ca. 1 times tid fra grænsen og køber ind i Süderlugum/Flensborg en 3-4 gange om året, så hvis der var lidt at spare på kvalitetshundefoder, kunne jeg da godt finde på at tage et par sække med hjem.

 

Grænsebutikkerne har tit Frolic, Chappi m.v. på tilbud, men det er naturligvis ikke den slags mærker, jeg er på jagt efter :blink:

 

Har hørt der ligge en god butik ude ved Förde center, men ved ikke hvad butikken hedder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må jeg prøve.

 

Jeg har ferie i næste uge og skal alligevel en tur derned for at hente cola (har et mindre afhængighedsproblem :mums:), så måske skulle jeg køre mod Flensborg i stedet for Süderlugum.

 

Hvis du finder den eller en anden god biks må du gerne sende mig en PB. Regner nemlig med at smutte en tur der ned i april en gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg blev lige anbefalet zooplus.de, og de er dælme billige... eaglepack koster, hvis jeg regner rigtigt vist omkring 350 kr sækken! Så skal man så betale ca 100 kr i fragt, mendet gælder uanset hvor meget man køber;-)

 

Uuuuuh zooplus.de er afhængighedsskabende :genert::engel:

 

Tørret okselunge koster ca. det halve af, hvad det koster hos avifauna :cool: og Hokamix sparer man let 20% på :5up:

 

Faktisk er det så billigt hos zooplus.de, at man slet ikke har råd til ikke at handle der, eller nåwet :oops::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal give alle besked :-D

 

Lidt forsigtig tysk google-søgning (mit tyske er ikke hvad det har været), har jeg fundet ud af, at det er Das Futterhaus, der ligger ved Förde Park. Der er desværre ingen tilbudsavis e.l. på deres hjemmeside, så jeg kan se hvad de har.

 

Det var www.zooplus.de, der inspirerede mig. Det er nemlig superbilligt. Sammen med en kollega bestilte jeg 2 Kong'er, 1 flexline (8 meter til 50 kg) og en and (vi må ikke glemme Liva's allerbedste ven And) - med fragt og ny kunde rabat kom vi af med 358 kr. i alt :shock:

 

Spørgsmålet er så bare om det er bare er Zooplus, der er billig eller om det er tyske dyreting generelt - de har jo en alt anden moms dernede.

 

Jeg vender tilbage efter eventyret syd fra grænsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal give alle besked :-D

 

Lidt forsigtig tysk google-søgning (mit tyske er ikke hvad det har været), har jeg fundet ud af, at det er Das Futterhaus, der ligger ved Förde Park. Der er desværre ingen tilbudsavis e.l. på deres hjemmeside, så jeg kan se hvad de har.

 

Det var www.zooplus.de, der inspirerede mig. Det er nemlig superbilligt. Sammen med en kollega bestilte jeg 2 Kong'er, 1 flexline (8 meter til 50 kg) og en and (vi må ikke glemme Liva's allerbedste ven And) - med fragt og ny kunde rabat kom vi af med 358 kr. i alt :shock:

 

Spørgsmålet er så bare om det er bare er Zooplus, der er billig eller om det er tyske dyreting generelt - de har jo en alt anden moms dernede.

 

Jeg vender tilbage efter eventyret syd fra grænsen.

 

 

Det er generelt:klap: Tro mig, jeg handler altid i Tyskland. Andet kan ikke betale sig når man bor hernede i grænselandet:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal give alle besked :-D

 

Lidt forsigtig tysk google-søgning (mit tyske er ikke hvad det har været), har jeg fundet ud af, at det er Das Futterhaus, der ligger ved Förde Park. Der er desværre ingen tilbudsavis e.l. på deres hjemmeside, så jeg kan se hvad de har.

 

Det var www.zooplus.de, der inspirerede mig. Det er nemlig superbilligt. Sammen med en kollega bestilte jeg 2 Kong'er, 1 flexline (8 meter til 50 kg) og en and (vi må ikke glemme Liva's allerbedste ven And) - med fragt og ny kunde rabat kom vi af med 358 kr. i alt :shock:

 

Spørgsmålet er så bare om det er bare er Zooplus, der er billig eller om det er tyske dyreting generelt - de har jo en alt anden moms dernede.

 

Jeg vender tilbage efter eventyret syd fra grænsen.

 

Synes generelt den slagt ting er billigere der nede. Jeg har været i hvert et hjørne af Tyskland, har købt meget til hundene der nede.

 

Kan man selv afhente ved zooplus ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes generelt den slagt ting er billigere der nede. Jeg har været i hvert et hjørne af Tyskland, har købt meget til hundene der nede.

 

Kan man selv afhente ved zooplus ?

 

Nix, alle ordrer sendes, til Danmark sender de med GLS, man får et pakkenummer sendt pr. mail, så man kan følge pakken, det virker super :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...