Hop til indhold

H-F kører elendigt?


Freudika
 Share

Recommended Posts

Gæst ThomasTBO
En tråd hvor alle er enige :lol:

 

Ja, er det ikke en lille smule kedeligt? :-P Vi mangler en der står på den modsatte side... en god hyggelig lille (mummi)trold:

 

"Der er ikke noget galt her. I har nok fået virus, allesammen. Mit råd vil være at I straks formatterer jeres harddiske! :idea:"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja, er det ikke en lille smule kedeligt? :-P Vi mangler en der står på den modsatte side... en god hyggelig lille (mummi)trold:

 

"Der er ikke noget galt her. I har nok fået virus, allesammen. Mit råd vil være at I straks formatterer jeres harddiske! :idea:"

 

:mrgreen:

 

Vi mangler en trold:lol:

 

Måske en der påstår at vore computere har taget magten ved hjælp af en virus der har fået adgang fordi vi ikke har været hårde nok :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
:mrgreen: Ja, vi må vise computerne, hvem der bestemmer. Din metode med at frigive ram har været helt forkert, for så tror den bare, at den kan opnå noget ved at være genstridig. I stedet burde du have inddraget noget ram som straf. Et hårdt ryk i ledningen kunne måske også være en ide? Et dask med en sammenrullet avis?
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
:mrgreen: Ja, vi må vise computerne, hvem der bestemmer. Din metode med at frigive ram har været helt forkert, for så tror den bare, at den kan opnå noget ved at være genstridig. I stedet burde du have inddraget noget ram som straf. Et hårdt ryk i ledningen kunne måske også være en ide? Et dask med en sammenrullet avis?

:confused::confused:

 

Hvad:evil: skal du fortælle mig hvordan min computer skal behandles, kan den ikke tåle mere ram:shock:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Måske har du ret :hmm:

Måske forkæler jeg den alt for meget, inddrage ram ja :hmm:

Dask, mindre ram, og ryk :hmm:

Kan du anbefale nogle bøger?

Jeg skal ændre alt så..

Kan du give flere råd....Hjælp, har jeg ødelagt min computer:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...