Hop til indhold

Myte: muskel/kamphunde har intet hundesprog


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Der må jeg faktisk være dig svar skyldig...er ikke så meget inde i springpolen igen, men synes det virkede som en god idé...:-)...de fleste andre træningsmuligheder der er, rammer jo alle muskler i kroppen...

 

Tak for svar.

 

Det kunne være interessant at vide, så hvis du finder nogle med svaret hører jeg det gerne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

 

Dejligt med film!

 

Det virker som om du tager alt på din arce?

 

Der findes jo andre racer med kampbaggrund.

Jeg har f.eks. kun mødt en enkelt am staff som fremstod aggressiv - 11 uger gammel...

 

Jeg ved godt at der ikke alene tales om min race :blink:

 

Men jeg kender ikke rigtig noget til de andre racer, men derimod ved jeg rigtig meget om Amstaffen, så derfor vælger jeg kun at udtale mig om det jeg ved noget om :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Tak for svar.

 

Det kunne være interessant at vide, så hvis du finder nogle med svaret hører jeg det gerne :-D

 

Var lige ved at kaste mig ud i noget gætværk og en sammenligning af fitness og hundetræning, blot for at give dig mit eget bud som du ikke måtte hænge mig op på...hehe...men så fandt jeg det her link...

 

http://www.cosmos-staffords.co.uk/Training/Spring_pole/spring_pole.html

 

om korrekt brug af springpole...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Dejligt med film!

 

Det virker som om du tager alt på din arce?

 

Der findes jo andre racer med kampbaggrund.

Jeg har f.eks. kun mødt en enkelt am staff som fremstod aggressiv - 11 uger gammel...

Jeg synes det er klart at man straks forsvare sin race, når man somregel bliver slået i hovedet med hvorfor vil du ha' en kamphund, de er jo farlige.

Eller gud hvor er det en dejlig rolig hund du har der, åh gud nej det er jo en kamphund:shock:

 

Ja og der er rigtig mange med en eller anden baggrund hvor en race har været brugt som kamphund. Mastino, Fila, Argentino, Boxer, Engelsk bulldog, Dogue de Bordeaux, New Foundlændere, Irsk ulvehund, Engelsk settere,.......osv

Bliver man ved med at lede længe nok vil man jo blive ved med at finde skeletter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...