Hop til indhold

Abbymor tjekker ind :)


Gæst abbymor
 Share

Recommended Posts

Gæst abbymor

Hejsa Allesammen!

Så fandt jeg vej herind, med lidt hjælp og hint fra en veninde, og jeg vil da lige præsentere mig selv! :)

 

Mit navn er Tina, jeg er 33 år. Jeg bor sammen med min mand Hans og vores skønne lille franske bulldog prinsesse Abby.

Jeg er uddannet fotograf, Hans er sergent i militæret med base i Fredericia. Lige pt er han udstationeret i Kosovo, men tiden til at genforene vores lille familie er lige op over idet han kommer hjem igen på fredag den 13.februar.

 

Vi bor i ejerlejlighed i Århus, men pr 1.marts flytter vi vores liv til Fredericia hvor vi har købt det dejligste lille hus, med egen have hvor Abby kan få lov at boltre sig :) Vi glæder os bare så meget.

Men med dette dejlige tiltag i vores hverdag kommer selvfølgelig også nogle triste "farveller".. Bl.a med min veninde der bor skråt overfor, og hendes dejlige hund, som er blandt Abbys absolutte favorit-legekammerater.

Det bliver lidt trist, men vi har aftalt at vi vil holde fast i en månedlig sammenkomst med en god omgang hundehygge mm.

 

I vores fritid holder vi meget af biografture, bøger, hjemlig hygge, socialt samvær med venner og familie, hundehygge og en god gang computerspil-sjov.

 

Vores franske bulldog prinsesse bliver 1 år den 11.marts 2009. Nøj hvor tiden går hurtigt :) Hun er købt hos opdrætter "Midland Moor", som den mindste hvalp i et kuld på 8. Hun er med dkk-tavle, hvilket var enormt vigtigt for os da vi startede med at kigge efter opdrættere.

Til trods for hun er lidt mindre i størrelsen end så mange andre af samme race så fejler hendes gå-på-mod absolut intet. Hun er en dame der ved hvad hun vil. Hun er lidt af en gourmé-hund, og så elsker hun bare at være sammen med os og følge med i alt vi laver.

 

Jeg glæder mig til at få kigget hele forummet igennem, og håber at få en masse gode ting ud af at være her. :)

 

Hilsner herfra!