Hop til indhold

Abbymor tjekker ind :)


Gæst abbymor
 Share

Recommended Posts

Gæst abbymor

Hejsa Allesammen!

Så fandt jeg vej herind, med lidt hjælp og hint fra en veninde, og jeg vil da lige præsentere mig selv! :)

 

Mit navn er Tina, jeg er 33 år. Jeg bor sammen med min mand Hans og vores skønne lille franske bulldog prinsesse Abby.

Jeg er uddannet fotograf, Hans er sergent i militæret med base i Fredericia. Lige pt er han udstationeret i Kosovo, men tiden til at genforene vores lille familie er lige op over idet han kommer hjem igen på fredag den 13.februar.

 

Vi bor i ejerlejlighed i Århus, men pr 1.marts flytter vi vores liv til Fredericia hvor vi har købt det dejligste lille hus, med egen have hvor Abby kan få lov at boltre sig :) Vi glæder os bare så meget.

Men med dette dejlige tiltag i vores hverdag kommer selvfølgelig også nogle triste "farveller".. Bl.a med min veninde der bor skråt overfor, og hendes dejlige hund, som er blandt Abbys absolutte favorit-legekammerater.

Det bliver lidt trist, men vi har aftalt at vi vil holde fast i en månedlig sammenkomst med en god omgang hundehygge mm.

 

I vores fritid holder vi meget af biografture, bøger, hjemlig hygge, socialt samvær med venner og familie, hundehygge og en god gang computerspil-sjov.

 

Vores franske bulldog prinsesse bliver 1 år den 11.marts 2009. Nøj hvor tiden går hurtigt :) Hun er købt hos opdrætter "Midland Moor", som den mindste hvalp i et kuld på 8. Hun er med dkk-tavle, hvilket var enormt vigtigt for os da vi startede med at kigge efter opdrættere.

Til trods for hun er lidt mindre i størrelsen end så mange andre af samme race så fejler hendes gå-på-mod absolut intet. Hun er en dame der ved hvad hun vil. Hun er lidt af en gourmé-hund, og så elsker hun bare at være sammen med os og følge med i alt vi laver.

 

Jeg glæder mig til at få kigget hele forummet igennem, og håber at få en masse gode ting ud af at være her. :)

 

Hilsner herfra!

 

nb. foresten så har jeg lagt et lille album af Abby ind på min profil hvis I lyster :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Allesammen!

Så fandt jeg vej herind, med lidt hjælp og hint fra en veninde, og jeg vil da lige præsentere mig selv! :)

 

Mit navn er Tina, jeg er 33 år. Jeg bor sammen med min mand Hans og vores skønne lille franske bulldog prinsesse Abby.

Jeg er uddannet fotograf, Hans er sergent i militæret med base i Fredericia. Lige pt er han udstationeret i Kosovo, men tiden til at genforene vores lille familie er lige op over idet han kommer hjem igen på fredag den 13.februar.

 

Vi bor i ejerlejlighed i Århus, men pr 1.marts flytter vi vores liv til Fredericia hvor vi har købt det dejligste lille hus, med egen have hvor Abby kan få lov at boltre sig :) Vi glæder os bare så meget.

Men med dette dejlige tiltag i vores hverdag kommer selvfølgelig også nogle triste "farveller".. Bl.a med min veninde der bor skråt overfor, og hendes dejlige hund, som er blandt Abbys absolutte favorit-legekammerater.

Det bliver lidt trist, men vi har aftalt at vi vil holde fast i en månedlig sammenkomst med en god omgang hundehygge mm.

 

I vores fritid holder vi meget af biografture, bøger, hjemlig hygge, socialt samvær med venner og familie, hundehygge og en god gang computerspil-sjov.

 

Vores franske bulldog prinsesse bliver 1 år den 11.marts 2009. Nøj hvor tiden går hurtigt :) Hun er købt hos opdrætter "Midland Moor", som den mindste hvalp i et kuld på 8. Hun er med dkk-tavle, hvilket var enormt vigtigt for os da vi startede med at kigge efter opdrættere.

Til trods for hun er lidt mindre i størrelsen end så mange andre af samme race så fejler hendes gå-på-mod absolut intet. Hun er en dame der ved hvad hun vil. Hun er lidt af en gourmé-hund, og så elsker hun bare at være sammen med os og følge med i alt vi laver.

 

Jeg glæder mig til at få kigget hele forummet igennem, og håber at få en masse gode ting ud af at være her. :)

 

Hilsner herfra!

 

nb. foresten så har jeg lagt et lille album af Abby ind på min profil hvis I lyster :)

 

Hej og endnu engang velkommen til. Fedt, at du endelig blev for nysgerrig :lol:

 

Det markerede- ja, det er bare mega trist :megaked:. Kommer godt nok til at savne vores gåture. Det er bare så hyggeligt, og Milo eeelsker Abby. De leger godt sammen de to vildbasser- Kommoden og grannøglet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

LOL meget go' beskrivelse!! :lol:

 

Miss Rofl on the (katamari) roll.... Ejj OKAY det var internt. Sorry :oops:

 

- og for at blive ot- jeg skal virkelig i seng nu. Og det skal du vist også Abbymor :lol: Det ér voldsomt vanedannende det her :oops:

 

Nå, men for at gøre det godt igen med alt det interne og off topic, så viser jeg lige et par billeder af legekammeraterne :engel:

 

Go' nat :blink:

 

1) Sumo-krammer

2) "Ejj, jeg var lige ved at lege med ham der! Gief!!"

3) Abby-tanker: "ikke dårligt at dele, når man får den store åbning :mums:". Milo-tanker: "Suk.. Ja, hun ER jo sød, så jeg må hellere få det bedste ud af det."

Link til indlæg
Del på andre sites

eeeeej tusind tak for de billeder :) De er jo skønne :)

Og for pokker jeg ligger flad af grin over billedkommentarerne LOL :lol:

og..! ja nu er det vidst tid til den dejlige dyne med Abby som varmedunk :)

Vi snakkes ved!

igen.. tusind tak for billed-kigget! skøøønt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til :vinken: håber du bliver glad for at være her...

 

Og tak for billederne af abby til både dig og imba... meeeeen imba! når du kan uploade billeder af milo og abby.... hvor er så billederne af karla og milo :rolleyes:

 

Ja ja easy now. Det var 3 billeder, som i forvejen ligger på computeren. Der er nok over 100 billeder af Milo og Karla, som jeg ikke har lagt over endnu :lol:(og der går nogle gange kaje i den, når jeg begynder at tilslutte objekter, så jeg er lidt noia over det... Har ikke slukket computeren i over en uge heller, fordi jeg nær aldrig havde fået liv i den igen sidst. Jeg er faktisk rigtig ked af, at min computer er gået i stykker :megaked:) Og det tager liige lidt længere tid at lave en hel tråd med billeder også. Jeg uploadede de her 3 om natten hvor der ingen trafik var på vores netværk, og det tog omkring 10 minutter :shock:

 

Men jeg skal nok, når jeg finder overskud til at sidde og glo på den umulige maskine :oops: Jeg kan da starte overførslen så... :lol: Kryds fingre for livet på min bærbare :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak skal I ha allesammen :)

Og ja for pokker da hvor jeg glæder mig til han kommer hjem til mig igen i morgen!! Det bliver bare skøøøønt!

 

Min mands bror har været ude to gange, det var store glædens dag når han kom hjem. Vi tog alle imod ham, hyggede og så fik han fred i nogle dage med kone og børn.

 

Har Hans slet ikke været hjemme på orlov?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...