Hop til indhold

Av de tænder


Gæst truntemor
 Share

Recommended Posts

Gæst truntemor

Som de dog skal bruges flittigt.. og spørg dog lige om det er som at få stukket små syle i hånden ja for den da..

 

Sad i mine helt egne tanker igår da lille trunten åbenbart synes at den hånd sku da ikke bare hænge der, det ville da være bedre hvis den lå imellem hendes bisser :?

 

For dælen hvor bliver man forskrækket når hun bare hopper op og tager fat og jeg som troede at hun legede med storesøsteren næ nej ikke denne gang,,, :roll:

 

Godt at det er første gang at det er sket for var det hverdags kost hva dælen sku hun så med al sit legetøj hvis vi andre sku være hendes bidedyr.

 

2113_Billede_095_2.jpg

 

 

Hvor er det da bare dejligt at have hvalp i hytten igen.. Sætter da gang i "festen" :wink: og hvor er de da bare dejlige mors små trunter

Link til indlæg
Del på andre sites

Som de dog skal bruges flittigt.. og spørg dog lige om det er som at få stukket små syle i hånden ja for den da..

 

Sad i mine helt egne tanker igår da lille trunten åbenbart synes at den hånd sku da ikke bare hænge der, det ville da være bedre hvis den lå imellem hendes bisser :?

 

For dælen hvor bliver man forskrækket når hun bare hopper op og tager fat og jeg som troede at hun legede med storesøsteren næ nej ikke denne gang,,, :roll:

 

Godt at det er første gang at det er sket for var det hverdags kost hva dælen sku hun så med al sit legetøj hvis vi andre sku være hendes bidedyr.

 

2113_Billede_095_2.jpg

 

 

Hvor er det da bare dejligt at have hvalp i hytten igen.. Sætter da gang i "festen" :wink: og hvor er de da bare dejlige mors små trunter

 

Nåå, hej til Lady og vagabonden :wink:

Ja, man glemmer hurtigt hvordan det er at ha' hvalp.... Men hukommelsen kommer sgi også hurtigt igen :!:

 

Bare rolig det går over det med tænderne... Laika mangler kun at skifte 2 hjørnetænder... Så er vi ovre begrebet frk. 1000-tand! For hun har godt nok lignet en anden dracula, den sidste tid med 8 hjørnetænder!

 

Knuz Sus

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
ja man bliver hærdet med tiden med sådan et bette pus i huset Ulla.. Takker for hjælpen med animationerne.. de skal prøves af nu 2113_s022_1.gif

 

Lige et lille fif - hvis det altså ikke er med vilje :-)

 

Du behøver ikke først hente animation, og derefter bruge tid på at uploade i hundegallery. Du kan bruge URL direkte mellem 2 tags

 

[img=http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/g050.gif]

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vi lige snakker om det. Vi har en kleiner munsterlander på 12 uger, han bider af h til.. Kan vi ikke gøre noget for at få til at stoppe

Hvis det fx er under leg, så stop legen og ignorer ham fuldstændigt (heller ingen øjenkontakt) Så lærer de hurtigt, at hvis de bider så slutter det sjove også :)

Husk, den med at løfte sine hænder for at undgå bid, den animere bare til mere bideleg. Forhold jer så roligt som muligt :wink:

 

Jeg har selv brugt på Amy, at jeg puttede et kødben eller legetøj i munden på hende, hver gang hun ville bide. Det var også effektivt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu vi lige snakker om det. Vi har en kleiner munsterlander på 12 uger, han bider af h til.. Kan vi ikke gøre noget for at få til at stoppe

 

Skæld ikke ud, det hjælper ikke, hvalpens adfærd er helt naturlig :)

 

Du kan putte legetøj eller tyggepinde i munden på hvalpen altså aflede :)

 

Du kan også stikke i et hyl, det gør søskende fx :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
ja man bliver hærdet med tiden med sådan et bette pus i huset Ulla.. Takker for hjælpen med animationerne.. de skal prøves af nu 2113_s022_1.gif

 

Lige et lille fif - hvis det altså ikke er med vilje :-)

 

Du behøver ikke først hente animation, og derefter bruge tid på at uploade i hundegallery. Du kan bruge URL direkte mellem 2 tags

 

[img=http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/g050.gif]

 

Jeg venstreklikker bare og sætter ind :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...