Hop til indhold

Cruft


Gæst why_no
 Share

Recommended Posts

Gæst why_no
Hvor sjovt at du lige sætter billede ind af Meeko - han var den første DDB jeg så i virkeligheden, på en udstilling i Ballerup tilbage i .... øhh 2005 tror jeg.

 

Jeg syntes også han er en dejlig hund, men ja, der er mange meninger og holdninger til ham, og hans ejer.

 

Ja og det må der jo også gerne være, det slår ikke skår af mig, hvis nogen er uenige med mig:-) Desværre lever Meeko ikke mere, det var en stor sorg da han døde i oktober sidste år, og han savnet af ejer og også af mig... Han er i øvrigt Braves far.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Matika
Ja og det må der jo også gerne være, det slår ikke skår af mig, hvis nogen er uenige med mig:-) Desværre lever Meeko ikke mere, det var en stor sorg da han døde i oktober sidste år, og han savnet af ejer og også af mig... Han er i øvrigt Braves far.

Øv da - trist at høre han ikke er mere - tror da lige jeg skal have kigget i gamle billeder og video - jeg tror faktisk jeg har levende billeder og fotos af Meeko fra dengang.

 

Brave er sgu også en flot fyr - kan han blive andet med den far? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst why_no
Øv da - trist at høre han ikke er mere - tror da lige jeg skal have kigget i gamle billeder og video - jeg tror faktisk jeg har levende billeder og fotos af Meeko fra dengang.

 

Brave er sgu også en flot fyr - kan han blive andet med den far? :mrgreen:

 

Nej vel:mrgreen:

 

Han døde af leukemi...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...