Hop til indhold

Flaffy og Zozos lille søster er kommet hjem :)


Flaffy,Zozo,Luna
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Ja, så kom dagen i fredags hvor jeg skulle hente min 1 år gamle shih Tzu hjem. Jeg hentede hende helt i Esbjerg, og vi tog toget, det gik bare så fint og hun sad i en taske.

 

Jeg har jo i forevejen 2 små græskegadehunde, og jeg var ikkei tvivl om de ville tage godt imod hende,

 

Det gjorde de også, men min hanhund Flaffy blev meget forelsket, og prøvede med al sin charme, sådan er græske mandfolk vel :wink:

 

Zozo min hunhund var glad og venlig, men holdt lidt afstand.

 

Luna gøede af de 2 andre til at starte med, men faldt til ro, men var lidt overvældet over Flaffys kærlighed, så jeg måtte lige begrænse det lidt.

 

Flaffy måtte desværre ud af soveværelset 1. nat, da han ville alt andet end at sove.

 

Nu her 2. dagen går det bare så fint, der er ro på og forelskelsen er aftaget, de går roligt omkring alle 3. Flaffy og Zozo har ikke knurret en eneste gang af Luna, det synes jeg er helt fantastisk, hun kan bare ligge ved sidenb af dem og gnaske tyggepinde.

 

Så det er bare super :)

 

I får lige et billed af Luna, har desværre ikke et nyt, da mit camera pludselig ikke vil overføre dem til computeren.

 

2241_Luna191007_1.jpg

 

Hilsner fra Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...