Hop til indhold

Vis mig din cavalier..


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg vil da også gerne være med herinde, så her er et billede af min dejlige Molly, som nu er 6 måneder. Et mere opdateret billede kommer senere.

Vil lige tilføje, at hvis du har en cavalier i Aalborg-området, er jeg meget interesseret i at mødes, da Molly meget gerne vil lege med "nogen af samme størrelse"

Redigeret af Jullejep
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst mariannaa
Hej.

Jeg vil da også gerne være med herinde, så her er et billede af min dejlige Molly, som nu er 6 måneder. Et mere opdateret billede kommer senere.

Vil lige tilføje, at hvis du har en cavalier i Aalborg-området, er jeg meget interesseret i at mødes, da Molly meget gerne vil lege med "nogen af samme størrelse"

Nåhhh, en sød lille trunte :hjerte::hjerte::hjerte:

 

Jeg har svaret dig i den anden tråd, den om jakke - og når hun ikke er ældre så vil jeg give hende en jakke på.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst mullemor3

hejsa jeg har 2 dejlige Cavalier king charles jeg gerne viser frem

Sally den lille fra 10 juli i år og Charlie som er fra 5 december sidste år

 

13041_173194899805_74380980513041_173194899805_74380980513041_173194979805_743809805:banan:

 

ved ikke hvorfor billederne ikke kom frem og istedet for bare som "link"

eller rettere Vedhæftede filer

Redigeret af mullemor3
billederne kom ikke frem som de skulle men kun som link...
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
hejsa jeg har 2 dejlige Cavalier king charles jeg gerne viser frem

Sally den lille fra 10 juli i år og Charlie som er fra 5 december sidste år

 

13041_173194899805_74380980513041_173194899805_74380980513041_173194979805_743809805:banan:

 

ved ikke hvorfor billederne ikke kom frem og istedet for bare som "link"

eller rettere Vedhæftede filer

Hvor er de søde :hjerte: er i sær helt pjattet med billedet hvor den bette sover

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa jeg har 2 dejlige Cavalier king charles jeg gerne viser frem

Sally den lille fra 10 juli i år og Charlie som er fra 5 december sidste år

 

13041_173194899805_74380980513041_173194899805_74380980513041_173194979805_743809805:banan:

 

ved ikke hvorfor billederne ikke kom frem og istedet for bare som "link"

eller rettere Vedhæftede filer

 

 

Søde billeder. :hjerte: Dejligt du er tilbage. Beholdt i så Charlie? :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
Gæst mariannaa
hvalpe5uger010.jpg

 

Tilde (Tricolour).. Billede taget af opdrætteren nu 5uger gammel :lun::lun:

Nåh, en sød lille skat :lun: Glæd dig til at få hende hjem, Cavalieren er verdens dejligste lille hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt at tråden her er startet for længe siden, men jeg har ikke været på hundeforum længe og har slet ikke set at cavalieren har fået sit eget raceforum. Men min dejlige Miley skal da også vises frem her:hjerte:

[ATTACH]27893[/ATTACH]

 

[ATTACH]27894[/ATTACH]

 

[ATTACH]27895[/ATTACH]

Det er rigtig sjovt også at se jer andres dejlige cavalierer. Vi har bare verdens dejligste hunderace:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Jeg ved godt at tråden her er startet for længe siden, men jeg har ikke været på hundeforum længe og har slet ikke set at cavalieren har fået sit eget raceforum. Men min dejlige Miley skal da også vises frem her:hjerte:

[ATTACH]27893[/ATTACH]

 

[ATTACH]27894[/ATTACH]

 

[ATTACH]27895[/ATTACH]

Det er rigtig sjovt også at se jer andres dejlige cavalierer. Vi har bare verdens dejligste hunderace:-D

Sikke en nuttegris :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt at tråden her er startet for længe siden, men jeg har ikke været på hundeforum længe og har slet ikke set at cavalieren har fået sit eget raceforum. Men min dejlige Miley skal da også vises frem her:hjerte:

[ATTACH]27893[/ATTACH]

 

[ATTACH]27894[/ATTACH]

 

[ATTACH]27895[/ATTACH]

Det er rigtig sjovt også at se jer andres dejlige cavalierer. Vi har bare verdens dejligste hunderace:-D

 

Årh hvor er han dog nuser. :hjerte: Sådan som på det sidste billede ligger Smilla også tit - og så maver hun sig frem som en lille sæl. :lun:

 

Ruby'erne har bare den lækreste og blødeste pels. :hjerte: Dejligt med et gensyn af lille lækre Miley.:lun: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusinde tak! Smilla er også bare sød.

 

Ja Miley har en flot pels, den er bare blevet lidt svær at holde efter hun er blevet stereliseret. De steder hvor den før var meget blød og fin er den nu blevet helt silkeblød og filtrer meget. Så det er frem med børsten og nogen gange undgår vi heller ikke at bruge saksen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

hej :) jeg er helt ny her men har lige kikket billeder af alle jeres dejlige hunde !

 

Jeg har også en cavalier og hun hedder Bella. Hun har lige haft et kuld hvalpe hvoraf den sidste rejste hjemmefra idag.

 

Her er et lille billede af hende :)

 

hilsen susanne (som drømmer om endnu en cavalier en dag)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...