Hop til indhold

Luna har fået sin Julegave!


Gæst Nalle24
 Share

Recommended Posts

Så kom den endelig KONG & en tube kyllingeleverpasta :)

 

Hold da op et stort hit! Kan varmt anbefales til hundens julegave :wink:

For hold da op,den kan de bruge meget tid på,og der skal næsten ikke noget pasta i!Jamen jeg er så glad på min hunds vejne :D

Nu har hun ligger og tygget/slikket på sin nye gave i en time!og hun kan blive ved*GG* og det er god underholdning for alle 2 benet,for det blir arbejdet for fuld skrue,for at få alt det lækkere pasta ud :)

2185_Lunas_julegave_KONGjulen2007_019_1.jpg

Så da alt pastaen var ud,kunne man lige snuppe en morfar på ryggen :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Js, konger er dejlige, du kan også overveje en Leo, det er også godt :)

 

Du kan gøre hendes ekstra glad en dag ved at fylde den med et par godbidder af kogt kød i bunden og så fylde op med leverpostej, i fryseren og så skal du se :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi hi - hvor fint!

 

Det er sjovt hvordan en så "simpel" ting kan udmatte så helt og aldeles!

Her er Kongen også en kæææmpe hit, og de er ved at gå til når de bliver lavet hehe - har du prøvet at putte lidt leverpostej i og fryse den? Dét er bare smart - dobbelt arbejde kan du tro.

Også god til de varme dage! Lidt a la en leverpostej is :)

 

Edit: ja - hvad Anne-Marie sagde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det lyder som nogen super ideer fra jer begge! Jeg går ned og laver en til fryseren med det samme :wink: Så kan hun få den imorgen :D

 

Den er bare så god den KONG

2185_Lunas_julegave_KONGjulen2007_020_1.jpg

Hvad er en Leo? :)

 

God ide :)

 

Mine får dem med hjemmelavet mad hver aften næsten, de elsker det, de har tre hver :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvad er en Leo? er den ligeså god som KONG,for så skal Luna ha en nytårsgave*GG*

 

Hun er jo slet ikke til at stå for med de store brune øjne :wink:

 

2185_Lunafarmor_005_1.jpg

 

Det er sådan en her, du skal nok have den der hedder ekstra, den passer til hendes størrelse :)

 

I den putter man godbidder der ikke er større end de kan komme ud af hulerne, jeg bruger kogt kød/lever :)

 

http://www.sjaske.dk/product.asp?product=259

 

Hun er sød :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Puhaa der er mange gode ting på den hjemmeside.... :) Godt kæresten har dankortet,ellers var det kommet på overarbejde :shock: hihi...

 

Ja, det kan godt bliver dyrt, hundene her har fået meget på det sidste, seler, nye fleksliner ( de er billigst hos avifauna, med refleks til 145 i 8 m ), leoer, nye konger, tøjdyr.......

 

Pyha :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må bare spørre om en ting. Er disse fine å bruke til en liten hund? Kong og leo... for hunden min blir jo ikke så veldig stor, men det ser ut som god hjernetrim det der :D

 

Nydelig hunden din er Nalle24 :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må bare spørre om en ting. Er disse fine å bruke til en liten hund? Kong og leo... for hunden min blir jo ikke så veldig stor, men det ser ut som god hjernetrim det der :D

 

Nydelig hunden din er Nalle24 :P

 

Sagtens! Mine hunde er chihuahua'er og de har begge hver deres Kong, jeg har købt dem i mini-udgaven.. Man kan også få nogle specielt til hvalpe, den er nemmere at tygge i..

 

Så det er der ikke noget problem med :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvor får man kjøpt de som er til små hunder henn da? er det noe nettsted, for jeg har ikke sett det her i norge at de har disse i miniatyr til små hunder.

 

Ja da, her http://loppetjansen.dk/legetoej/hundeartikler/kong/original_kong_small_4325_da.html

 

Der er mange netbutikker i dk der har dem :)

 

http://dyrenes-magasin.dk/hunde_legetoej/bolde_og_ringe/kong_artikler/original_roed_kong_small_da.html

 

http://www.alttilhundogkat.dk/aktivering.6?/Generelt/01_Hundeudstyr/Aktivering.H./KONG%20Aktiverings%20legetøj.%201%20stk.%20Lille/&showitem=4075

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...