Hop til indhold

Lave billeder/tegninger af hinandens hunde


Aina B
 Share

Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?  

80 stemmer

  1. 1. Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?

    • Ja det var da en super ide! Jeg er frisk!
      34
    • Rigtig god ide, men jeg kan ikke selv finde ud af det
      31
    • Ok ide
      6
    • Jeg er ligeglad
      9
    • Dårlig ide!
      0


Recommended Posts

Hej.

Inde på hundegalleri, hvor jeg også er medlem, der er der mange af os brugere så prøver at lave billeder af de andres hunde og det er rigtigt hyggeligt. Har ikke kunnet finde noget lignende herinde?

Men derinde så spør nogle brugere om der er nogle, som vil prøve at tegne deres hund og så er der nogle, som spørger efter hunde, hvis billeder de må lege med :)

 

f.eks. har andre lavet de her super søde billeder af Lumi:

 

Fra NP2:

FraNP2.jpg

Fra AnneSofie:

FraAnneSofie.jpg

 

Er SÅÅÅ glad for dem :D Elsker billeder og tegninger af min lille bitte Lumi :mrgreen:

 

Jeg er ikke så dygtig, men har da prøvet at lave af andres hunde:

 

hannensdinaogjulemanden.jpg

 

dinalber.jpg

 

augustoglula.jpg

 

 

LineRsOliverfrdig.jpg

 

Hvad synes I? Ku det ikke være hyggeligt at lege lidt med hinandens billeder? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 479
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super fedt at I synes om ideen!!

 

Og Tanita - kanon du er frisk på at give dig i kast med det :5up: Du må meget gerne lege med mine billeder, så prøver jeg med dine :-D

 

@ alle: Og vil da gerne prøve at lege med jeres hunde - jeg er heller ikke god, men prøver bare. Synes det er hyggeligt at sidde og nusse lidt med. :-D

F.eks. kan man jo prøve at google en sjov baggrund og så putte hunden ind i. Eller lege lidt med farverne...bare prøve sig lidt frem - alle er nybegyndere på et tidspunkt :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst toskethors

super ide, er dog selv en spade til det der med billder, kan ikke engang finde ud af at sætte nogle in i vis os din perle tråd, men hvis det skulle lykkes en dag kan i bare bruge løs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Sjov idé, men kan ikke selv finde ud af det. Jeg er et fjols til sådan noget. Min evne rækker sig vidst kun til at beskære eller lave et billed mindre, og det ved jeg ikke lige hvor sjovt, det er. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror, jeg vil prøve at tegne Lumi i dag, med mine pastelblyanter ;-) Og forresten, i er velkomne til at lege med mine billeder af Sherlock :mrgreen:

 

Uh det lyder cool!!! Gå endelig amok :mrgreen:

 

Er helt alene idag og skal bare slappe, så nu vil jeg gå ind og lege lidt i ps med jeres hunde - og se hvor meget jeg får lavet. Er som sagt ikke god, men hygger mig med det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg leget med Adeles dejlige hund

th_Adele1a.jpg

 

th_Adele1b.jpg

 

Glæder mig til du får flere billeder af din lille cupcake Deaddollface :mrgreen: Så vil jeg lege lidt med dine billeder :lol:

 

Neeej, hvor er de fine! Du er jo super dygtig :mrgreen: Tusind mange tak! Forresten. Har du ikke et godt billede af Lumi, eventuelt hendes hoved fra siden? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du ikke et godt billede af Lumi, eventuelt hendes hoved fra siden? ;-)

 

Har fundet en masse forskellige, så er nogle at vælge imellem. Synes dog ikke rigtigt jeg havde af hendes hovede fra siden...hun er så nysgerrig hun skal kigge og se hvad jeg laver...hehe

th_lumiifarsstol-1.jpg th_P1080931.jpg th_Lumistr.jpg th_IMG_1833.jpg th_IMG_1829.jpg th_IMG_1810-1.jpg th_IMG_1799.jpg th_IMG_1796.jpg th_IMG_1785.jpg th_IMG_1782.jpg th_AllebillederfraN95vedovergangtilAin.jpg th_AllebillederfraN95vedovergangtil-1.jpg th_11112008692.jpg th_05122008709.jpg th_04092008558.jpg

Håber billederne kan bruges :-D Og så er der også nogle gode inde på min profil...

 

Glæder mig MEGET til at se hvad du får lavet :mrgreen: :mrgreen:

 

(ALLE er mere end velkomne til at lege med Lumis billeder...weeeee)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...