Hop til indhold

Lave billeder/tegninger af hinandens hunde


Aina B
 Share

Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?  

80 stemmer

  1. 1. Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?

    • Ja det var da en super ide! Jeg er frisk!
      34
    • Rigtig god ide, men jeg kan ikke selv finde ud af det
      31
    • Ok ide
      6
    • Jeg er ligeglad
      9
    • Dårlig ide!
      0


Recommended Posts

Har fundet en masse forskellige, så er nogle at vælge imellem. Synes dog ikke rigtigt jeg havde af hendes hovede fra siden...hun er så nysgerrig hun skal kigge og se hvad jeg laver...hehe

th_AllebillederfraN95vedovergangtil-1.jpg

Håber billederne kan bruges :-D Og så er der også nogle gode inde på min profil...

 

Glæder mig MEGET til at se hvad du får lavet :mrgreen: :mrgreen:

 

(ALLE er mere end velkomne til at lege med Lumis billeder...weeeee)

 

Tak for billederne! Jeg tror jeg vil prøve det billede, som jeg har citeret :-) Nu må jeg lige se, hvordan det går. Jeg har ikke tegnet hvide hunde før, så måske viser opgaven sig, at være helt umulig. Men jeg starter lige med at prøve :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 479
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak for billederne! Jeg tror jeg vil prøve det billede, som jeg har citeret :-) Nu må jeg lige se, hvordan det går. Jeg har ikke tegnet hvide hunde før, så måske viser opgaven sig, at være helt umulig. Men jeg starter lige med at prøve :mrgreen:

 

Ku godt forestille mig hvide er svære :neutral: Det er FEDT at du prøver!!! :mrgreen: Ellers må du bare gøre hende grøn eller et eller andet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er viiildt flotte.:5up: Hvilket program bruger du? (Har ikke meget forstand på det, men synes det ser spændende ud. Og det kunne være sjovt at prøve). :-)

 

I må også meget gerne bruge Smilla. :engel:

 

Jeg bruger adobe photoshop. Men tror umiddelbart det reelt er et program der koster penge? Min kæreste der har skaffet det. Men der er vist nogle gratis programmer man kan finde...kan lige prøve at se om jeg kan finde nogle at henvise dig til :)

 

Og tak for komplimentet...weee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Jeg bruger adobe photoshop. Men tror umiddelbart det reelt er et program der koster penge? Min kæreste der har skaffet det. Men der er vist nogle gratis programmer man kan finde...kan lige prøve at se om jeg kan finde nogle at henvise dig til :)

 

Og tak for komplimentet...weee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Jeg bruger også photoshop eller GIMP,som er et gratis program der kan downloades, det er godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg eeeeelsker også at side og rode lidt med billeder, men jeg synes desværre ikke altid at jeg har tiden til det...:oops:

 

Jeg bruger magic photo clinic som er en gratis program, der kan downloades. Jeg bruger dog også Microsoft Publisher, som faktisk også kan lidt.. :)

 

Jeg har vedhæftet et par af mine kreationer...:blink:

Redigeret af freya3010
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...