Hop til indhold

Lave billeder/tegninger af hinandens hunde


Aina B
 Share

Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?  

80 stemmer

  1. 1. Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?

    • Ja det var da en super ide! Jeg er frisk!
      34
    • Rigtig god ide, men jeg kan ikke selv finde ud af det
      31
    • Ok ide
      6
    • Jeg er ligeglad
      9
    • Dårlig ide!
      0


Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg eeeeelsker også at side og rode lidt med billeder, men jeg synes desværre ikke altid at jeg har tiden til det...:oops:

 

Jeg bruger magic photo clinic som er en gratis program, der kan downloades. Jeg bruger dog også Microsoft Publisher, som faktisk også kan lidt.. :)

 

Jeg har vedhæftet et par af mine kreationer...:blink:

 

De er godt nok flotte!! Wow!! :5up:

Hvis du tilfæææældigvis sidder og keder dig, så må du meget gerne lege med Lumis billeder :lol:

 

Vil at finde det der magic photo clinic - tak for tippet! Og måske min kæreste kan skaffe det der microsoft publisher :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
De er godt nok flotte!! Wow!! :5up:

Hvis du tilfæææældigvis sidder og keder dig, så må du meget gerne lege med Lumis billeder :lol:

 

Vil at finde det der magic photo clinic - tak for tippet! Og måske min kæreste kan skaffe det der microsoft publisher :rolleyes:

 

Det skal jeg nok huske..:blink:.. næste gang jeg ikke liiiige ved hvad jeg skal give mig til, vil jeg prøve at lave noget med billederne af Lumi...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Er der mon nogle, der er så dygtige, at de kan lave dette billede om til et, hvor Tyson svæver på en lyserød sky? :hmm: :blink:

 

[ATTACH]8234[/ATTACH]

 

Jeg prøøøver... :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
hihi - jeg har også prøvet

 

Prøvede at google, men ku ikke finde nogen lyserød sky :(

Så det blev bare såen en...lol...kan bedre li jeres forsøg!! :5up:

 

Åårh, den er da søød... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har først set tråden nu, men jeg nyder at lege med billeder i et redigeringsprogram. Det er også mest hvad jeg bruger HF til når jeg lige har tiden, jeg elsker at få nye opgaver og prøve at løse dem. Det er dog ikke altid det lykkedes.

 

Her er nogle af de billeder jeg har leget med:

 

Et banner til en hjemmeside:

[ATTACH]8272[/ATTACH]

 

Et af katten:

[ATTACH]8273[/ATTACH]

 

Dumle's gode ven Aslan:

[ATTACH]8274[/ATTACH]

 

On request af Nathja:

[ATTACH]8275[/ATTACH]

 

x-naboens hunde Ozzi og Kenzo:

[ATTACH]8276[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Har først set tråden nu, men jeg nyder at lege med billeder i et redigeringsprogram. Det er også mest hvad jeg bruger HF til når jeg lige har tiden, jeg elsker at få nye opgaver og prøve at løse dem. Det er dog ikke altid det lykkedes.

 

Her er nogle af de billeder jeg har leget med:

 

Et banner til en hjemmeside:

[ATTACH]8272[/ATTACH]

 

Et af katten:

[ATTACH]8273[/ATTACH]

 

Dumle's gode ven Aslan:

[ATTACH]8274[/ATTACH]

 

On request af Nathja:

[ATTACH]8275[/ATTACH]

 

x-naboens hunde Ozzi og Kenzo:

[ATTACH]8276[/ATTACH]

 

Elsker det sidste.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

@ cs-dumle:

Fede billeder!! :5up: Det gør du virkelig virkelig godt :-D Prøver også som dig at flette dyrene ind i nogle forskellige baggrunde - synes ikke altid jeg kan få det til at se så naturligt ud, men det er sjovt og udfordrende..hehe. Og ellers prøver jeg også det der smudge - gør du det?

 

Er glad for du faldt over tråden :mrgreen:

 

Har en opgave til dig - leg med mine billeder af Lumi :lol: Ville jeg eeeelske :-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

@ cs-dumle:

Fede billeder!! :5up: Det gør du virkelig virkelig godt :-D Prøver også som dig at flette dyrene ind i nogle forskellige baggrunde - synes ikke altid jeg kan få det til at se så naturligt ud, men det er sjovt og udfordrende..hehe. Og ellers prøver jeg også det der smudge - gør du det?

 

Er glad for du faldt over tråden :mrgreen:

 

Har en opgave til dig - leg med mine billeder af Lumi :lol: Ville jeg eeeelske :-D:-D

 

Tak skal du have.

Haha :lol: Det vil jeg da lige gøre når jeg får tid så :lol:

Nej, det gør jeg ikke (ikke jeg ved af da :genert: ). Jeg leger bare en hel del med redigeringsprogrammet og finder hele tiden nye måder at sætte det hele sammen på. Nej, det bliver heller ikke altid lige heldigt ved mig, men det kommer også an på billederne man har at redigere med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...