Hop til indhold

Lave billeder/tegninger af hinandens hunde


Aina B
 Share

Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?  

80 stemmer

  1. 1. Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?

    • Ja det var da en super ide! Jeg er frisk!
      34
    • Rigtig god ide, men jeg kan ikke selv finde ud af det
      31
    • Ok ide
      6
    • Jeg er ligeglad
      9
    • Dårlig ide!
      0


Recommended Posts

Tak skal du have.

Haha :lol: Det vil jeg da lige gøre når jeg får tid så :lol:

Nej, det gør jeg ikke (ikke jeg ved af da :genert: ). Jeg leger bare en hel del med redigeringsprogrammet og finder hele tiden nye måder at sætte det hele sammen på. Nej, det bliver heller ikke altid lige heldigt ved mig, men det kommer også an på billederne man har at redigere med.

 

Ja helt sikkert. Weee...glæder mig til at se det - no rush - kan sagtens glæde mig i lang tid...hehe

Jeg leger i adobe photoshop og der er såen en "smudge" ting, hvor man egentlig tværer ud i billedet. Kan prøve på din hund - går lige ind og ser om der er et billede der er godt at bruge til det :mrgreen:

Hvis jeg må egentlig? må hellere spørge pænt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 479
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja helt sikkert. Weee...glæder mig til at se det - no rush - kan sagtens glæde mig i lang tid...hehe

Jeg leger i adobe photoshop og der er såen en "smudge" ting, hvor man egentlig tværer ud i billedet. Kan prøve på din hund - går lige ind og ser om der er et billede der er godt at bruge til det :mrgreen:

Hvis jeg må egentlig? må hellere spørge pænt :oops:

 

Det må du ihvert fald :5up:

 

Jeg bruger Microsoft Digital Image. Jeg har prøvet photoshop, men jeg kan ærligt ikke finde ud af det særlig godt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

cs-dumle: hvis jeg må lege med din dejlige dumle - har du så ikke et close up af hovedet? :-)

 

Uh så er det vist mest nogle gamle nogle :oops:

 

 

 

Haha så var man lige ved at kigge en masse billeder igennem og jeg finder så ud af at på alle de "hovedbilleder" vi har af Dumle er han enten plaskvåd, møgbeskidt eller ser ekstrem tumpet ud :lol:

 

Men måske nogle af disse kan bruges:

 

[ATTACH]8293[/ATTACH]

 

[ATTACH]8294[/ATTACH]

 

[ATTACH]8295[/ATTACH]

 

[ATTACH]8296[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger magic photo clinic som er en gratis program, der kan downloades. Jeg bruger dog også Microsoft Publisher, som faktisk også kan lidt.. :)

 

hej Freya3010 jeg har lige downloaded det program magic photo clinic, men der står at det hedder magix photo clinic... er det det? hvordan ser dit program ud? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
hej Freya3010 jeg har lige downloaded det program magic photo clinic, men der står at det hedder magix photo clinic... er det det? hvordan ser dit program ud? :hmm:

 

Jeps det er det program... bare mig der stavede det forkert..:blink:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
okay :-D jeg syntes det er lidt svært at finde ud af :oops: hvordan har du lavet de flotte billeder? :blink:

 

Jeg syntes også at programmet var noget svært i starten, men så sad jeg og legede lidt med det, hvorefter det blev lidt mere overskueligt...:blink:

 

Jeg bruger programmet til at fjerne ting... bla. en line, noget der ligger på græsset mm. der bruger jeg den funktion der hedder:Clone... det ligner lidt et stempel.. Så bruger jeg også programmet til at skære ting ud med.. Der bruger jeg "lasso mask" og sætter den til "add selection".

 

Til mit påskekort f.eks har jeg først fundet en baggrund. Så brugte jeg Microsoft Publisher, hvor jeg satte det oprindelige billede af Freya ved siden af baggrunden.. Jeg gemte så det som billede. Derefter uploader jeg DET billede i magix og skærer Freya ud med Lasso mask. Når hun er skåret ud højreklikker jeg og trykker "object from mask".. derefter flyttede jeg den nu klippede Freya hen på baggrunden. Derefter kunne jeg så gøre det samme med de blomster som var på baggrunden. Tekst er lavet i publisher..

 

Jeg ved at man kan lave panorama billeder også.. eller sætte to billeder sammen.. jeg vedhæfter liiige et billede af noget fyrværkeri, der faktisk er to billeder som jeg har lavet panorama med...:blink:

 

Men man kan MEGET mere med det program også.. jeg har bare ikke haft alt for meget tid til at sidde og eksperimentere.:(

 

Men ellers tror jeg bare at det er fantasien som sætter grænser...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes også at programmet var noget svært i starten, men så sad jeg og legede lidt med det, hvorefter det blev lidt mere overskueligt...:blink:

 

Jeg bruger programmet til at fjerne ting... bla. en line, noget der ligger på græsset mm. der bruger jeg den funktion der hedder:Clone... det ligner lidt et stempel.. Så bruger jeg også programmet til at skære ting ud med.. Der bruger jeg "lasso mask" og sætter den til "add selection".

 

Til mit påskekort f.eks har jeg først fundet en baggrund. Så brugte jeg Microsoft Publisher, hvor jeg satte det oprindelige billede af Freya ved siden af baggrunden.. Jeg gemte så det som billede. Derefter uploader jeg DET billede i magix og skærer Freya ud med Lasso mask. Når hun er skåret ud højreklikker jeg og trykker "object from mask".. derefter flyttede jeg den nu klippede Freya hen på baggrunden. Derefter kunne jeg så gøre det samme med de blomster som var på baggrunden. Tekst er lavet i publisher..

 

Jeg ved at man kan lave panorama billeder også.. eller sætte to billeder sammen.. jeg vedhæfter liiige et billede af noget fyrværkeri, der faktisk er to billeder som jeg har lavet panorama med...:blink:

 

Men man kan MEGET mere med det program også.. jeg har bare ikke haft alt for meget tid til at sidde og eksperimentere.:(

 

Men ellers tror jeg bare at det er fantasien som sætter grænser...

 

okay, fyrværkeriet er godt nok flot! nå, så du bruger publisher okay jeg prøver lige :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber at du kan finde ud af det.. ellers så spørger du bare igen...:blink:

 

Uhh så spørger jeg lige. :blink: Har også downloaded programmet, men kan ikke komme ind under 'hjælp' og læse 'brugsanvisning' fordi jeg har windoes vista. Er det fulkomment umuligt at lære uden eller har du lært det ved at prøve dig frem?

 

Den microsoft publisher du har - er det den gratis prøveversion? (Jeg er vild med den bagrund/ det resultat du har fået ud af det).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...