Administrator Skrevet December 22, 2007 Rapporter Share Skrevet December 22, 2007 Velkommen til alle jer nye medlemmer der er kommet til det sidste stykke tid, jeg har helt sikkert overset et par stykker, som jeg ikke har fået hilst på, så I får her en fælles velkomst hilsen Håber i falder godt til her på Danmarks hyggeligste hunde-forum Har I spørgsmål til forum skal i være meget velkommen til at sende mig en PM eller email...eller spørge direkte her i forum, der er mange der er søde at hjælpe nyankomne medlemmer med diverse spørgsmål, tak til alle "gamle" medlemmer for denne hjælp. Hunde-forum.dk ønsker alle en glædelig jul. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret December 22, 2007 Rapporter Share Besvaret December 22, 2007 Velkommen til alle jer nye medlemmer der er kommet til det sidste stykke tid, jeg har helt sikkert overset et par stykker, som jeg ikke har fået hilst på, så I får her en fælles velkomst hilsen Håber i falder godt til her på Danmarks hyggeligste hunde-forum Har I spørgsmål til forum skal i være meget velkommen til at sende mig en PM eller email...eller spørge direkte her i forum, der er mange der er søde at hjælpe nyankomne medlemmer med diverse spørgsmål, tak til alle "gamle" medlemmer for denne hjælp. Hunde-forum.dk ønsker alle en glædelig jul. Og glædelig jul til dig Adm., du får lige en buket Glædelig jul Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret December 22, 2007 Rapporter Share Besvaret December 22, 2007 Glædelig jul til dig også, og tak for et godt og venligt forum, hvor der er plads til alle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts