Hop til indhold

Min tisser inden for:(


Gæst Neerup
 Share

Recommended Posts

Gæst Neerup

Hej

 

Jeg har en Jack Russell Terrier. Det er et meget specielt dyr, men kommer jo til at holde af sådan en fyr. Det er så det problem, at han er begyndt at tisse i sengen om natten, og når han ligger og bliver kælet hos mig/os. Mine forældre snakker om at han skal aflives, og det synes jegt jo ikke om.. Er der nogen der har en idee til hvad dyret kan fejle, eller hvad vi kan gøre?

 

Undskyld hvis jeg har postet det forkerte sted.

 

På forhånd tak

 

Hilsen Neerup

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Min hun er 8 år gammel. Det startede med at det bare var en lille smule drøpperi. Så var der lige en periode hvor der ikke var noget, og nu har det taget til igen. Det er en del der kommer ud. Her til aften have hunden ligget hos min far. Han havde tisset igennem et tæppe, og ned på min fars bukser. Det var nok til at de skulle til vask:)

 

Tak for jeres svar

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes absolut at det må være en sag for dyrlægen! Foruden blærebetændelse kan det skyldes prostata, kræft eller en skade på rygsøjlen. Der er simpelthen ingen undskyldning for ikke at gå til dyrlægen, og ærligt talt så undrer det mig at dine forældre ikke har gjort det for længe siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...