Hop til indhold

Hvad vejer din GD?


Gæst Nanett
 Share

Recommended Posts

Gæst Nanett

Nu har jeg, som beskrevet i en tidligere tråd, problemer med at få Hektor på vægten...

 

Han nægter pure at skulle op på den der lille bitte vægttingest, der absolut ikke er beregnet til store poter.

 

Derfor ville jeg egentlig gerne høre hvad Jeres Grander vejer, hvis I da ved det? ;) Jeg er godt klar over gennemsnitsvægten rent officielt, men det ville være sjovt for mig at have noget at sammenligne med udenfor hvad bøgerne siger.

 

Sidst jeg målte Hektor, var han 92cm over skuldrene og jeg trrooooor at han ligger et sted nær de 60kg umiddelbart. Han er jo lidt af en ranglefis. Men igen... Jeg aner det ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Nanett

Jeg har været til Dr. Dyr idag, under lidt kedelige omstændigheder da Hektor er blevet bidt og måtte have lagt dræn og blive syet :megaked:

 

Dog har jeg endelig fået ham vejet. Herren vejer 59kg, men jeg fik ikke spurgt dyrlægen om hvorvidt det er for lidt. Han er jo trods alt en langbenet fætter. Derudover, så hang rumpetten udenfor vægten da han skulle sætte sig ned, så måske snyder vægten en smule alligevel.

 

Jeg vil gerne have at han tager lidt på under alle omstændigheder, men han er i alle fald ikke benet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Diiden

Bibbi vejer 54 kilo og har også døjet meget med vægten.. :)

Vi kæmper dog stadig med at få hende til at tage på, det går herre langsomt - men sikkert... Hun måler 84 i skulder højde

 

Clay vejer ca 70 kilo - det svinger et kilo eller to til begge sider.. :)

Han måler ca 92 - svær at måle, da han er overbevist om at målebåndet kan bide.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Spændende at høre om jeres GDér og deres vægt :-D

 

Emil er jo vaps - så ved godt det er fuldstændig ligegyldigt, men han er 13 uger og vejer 22 kg.

 

Sig mig er det her en gammel tråd? Freya er da meget ældre end Emil? Det kan da slet ikke passe!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, kunne selv lige se du havde postet for 2 måneder siden Sine :mrgreen::mrgreen:

 

Så, Freya er ca 6 måneder nu... Hvad vejer hun nu?

 

Freya bliver et ½ år på søndag:tillykke: og hun vejer 36 kg.

Hun er en lille pige, hun har altid været lidt tynd, men nu er hun blevet lidt (altså virkelig lidt) tyk, men det er fordi hun ikke har fået ordentlig motion de sidste 14 dage pga operationen, vi er så langsom startet op med vores strandture i denne uge, hvor hun løber og leger med andre hunde og graver huller osv. så jeg håber musklerne kommer lige så stille og roligt tilbage..

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende at høre om jeres GDér og deres vægt :-D

 

Emil er jo vaps - så ved godt det er fuldstændig ligegyldigt, men han er 13 uger og vejer 22 kg.

 

Sig mig er det her en gammel tråd? Freya er da meget ældre end Emil? Det kan da slet ikke passe!!

 

Da Freya var 13 uger vejede hun 18 kg.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...