Hop til indhold

krise hjææælp sos


Gæst anja mosevangen
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

Ja, sådan er babyer :D

 

Nå på den måde, jamen hendes egen glæde må hun da gerne løbe rundt i :)

 

Jeg tror der menes at man hidser op, boldkast der stresser og den slags :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Fik ikke fat i om du har prøvet med Rodalon, men vil lige oplyse, at klorin ikke er løsningen.

Klorin laver en kemisk forbindelse med ammoniakken der er i urinen og gør det endnu mere attraktivt for hunden at tisse der igen.

 

Hvis du ikke fik fat i Rodalonen, så brug eddike - det virker næsten lige så godt og er langt mere skånsomt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anja mosevangen

Hej har ikke prøvet det der rodalon endnu, fandt ikke helt ud af om man bare kunne købe det i brugsen eller hvad det er.

 

Men vil da lige prøve eddike først. det har jeg trods alt i huset :lol:

 

De sidste to dage er vi nede på to uheld om dagen, så det er bedre, men vi er også konstant over hende og hun er lukket fra stuen hvis ikke en af os er derinde. så må hun være i køkkenet :(

 

Men har tænkt over om det måske kunne hjælpe at rykke hendes kurv ind i den stue, hvor hun tisser.

sådan lidt i den teori at de ikke tisser i deres egen "hule" hun har heller aldrig tisset i køkkenet hvor hendes kurv normalt står.

men har det noget at sige, eller er jeg bare helt galt i skoven med denne teori????

 

hun har jo været helt renlig de første 14 dage 3 uger vi har haft hende.

hvor hun gik til døren og peb når hun skulle ud, det gør hun ikke så meget mere. måske hver 3 gang. :?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Om det vil hjælpe skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror det ikke umiddelbart.

Grunden til, at hun ikke har valgt køkkenet som foretrukne tissested, tror jeg er pga,. at det sikkert er mere befærdet end stuen?!

 

Rodalon kan du få næsten alle steder, men nok ikke ved en lille lokal købmand - større supermarkeder, matas og apoteket er nok et bedre bud.

Eddike er næsten lige så godt som Rodalon, så var jeg dig ville jeg også ty til det i 1. omgang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...