Hop til indhold

Anders Hallgren I Kbh


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Ihh Envy - det lyder altså mægtig pænt' date=' banegården - det ved jeg lige hvor er (nemt når man kommer med toget ;))

 

Er vi ikke andre fra fastlandet som skal over og høre foredraget? Vi kunne jo måske finde ud af noget sammen?[/quote']

 

Kunne være fedt at mødes i Kbh til noget mad før foredraget?

Eller bare en kop et eller andet - HEY Envy skal du ikke øve dig og have nogle kaniner til kaffemik?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Foredraget vil foregå i Forstædernes Banks lokaler på Kalvebod Brygge 47 i København. Foredraget starter kl. 19.00 og varer ca. 3 timer. I pausen vil Forstædernes Bank, der stiller lokalerne gratis til rådighed for os, byde på lidt til ganen.

 

Øuv... Jeg kan ikke holde til 3 timer på den tid af døgnet...

Hvorfor laver de aldrig sådan noget om formiddagen... :cry:

 

Heller ikke mit bedste tidspunkt, men kan du ikke bare tage det med du kan klare?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh Envy - det lyder altså mægtig pænt' date=' banegården - det ved jeg lige hvor er (nemt når man kommer med toget ;))

 

Er vi ikke andre fra fastlandet som skal over og høre foredraget? Vi kunne jo måske finde ud af noget sammen?[/quote']

 

Kunne være fedt at mødes i Kbh til noget mad før foredraget?

Eller bare en kop et eller andet - HEY Envy skal du ikke øve dig og have nogle kaniner til kaffemik?

 

Haha - ja Envy, skal du ikke det? :D:D

 

Altså jeg er så ganske frisk på et møde før foredraget (siger hende som faktisk endnu ikke har købt billetten)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Foredraget vil foregå i Forstædernes Banks lokaler på Kalvebod Brygge 47 i København. Foredraget starter kl. 19.00 og varer ca. 3 timer. I pausen vil Forstædernes Bank, der stiller lokalerne gratis til rådighed for os, byde på lidt til ganen.

 

Øuv... Jeg kan ikke holde til 3 timer på den tid af døgnet...

Hvorfor laver de aldrig sådan noget om formiddagen... :cry:

Fordi at så kan folk, der går på arbejde i dagtimerne ikke komme med, så det er jeg glad for, at de ikke gør. :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har plads til 2 overnattende personer hvis det skulle være. (Kan blive aktuelt hvis nogen tager sejlvejen, idet jeg bor ½ time fra Odden)

 

-Jeg vil gerne være med til at mødes før foredraget :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Foredraget vil foregå i Forstædernes Banks lokaler på Kalvebod Brygge 47 i København. Foredraget starter kl. 19.00 og varer ca. 3 timer. I pausen vil Forstædernes Bank, der stiller lokalerne gratis til rådighed for os, byde på lidt til ganen.

 

Øuv... Jeg kan ikke holde til 3 timer på den tid af døgnet...

Hvorfor laver de aldrig sådan noget om formiddagen... :cry:

 

Heller ikke mit bedste tidspunkt, men kan du ikke bare tage det med du kan klare?

 

Birgitte, der bliver en pause cirka midtvejs, kan du ikke bare gå efter den, hvis du ikke kan mere? Det vil ikke genere foredragsholderen, og det ville være dejligt at møde dig, synes jeg :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Foredraget vil foregå i Forstædernes Banks lokaler på Kalvebod Brygge 47 i København. Foredraget starter kl. 19.00 og varer ca. 3 timer. I pausen vil Forstædernes Bank, der stiller lokalerne gratis til rådighed for os, byde på lidt til ganen.

 

Øuv... Jeg kan ikke holde til 3 timer på den tid af døgnet...

Hvorfor laver de aldrig sådan noget om formiddagen... :cry:

 

Heller ikke mit bedste tidspunkt, men kan du ikke bare tage det med du kan klare?

 

Birgitte, der bliver en pause cirka midtvejs, kan du ikke bare gå efter den, hvis du ikke kan mere? Det vil ikke genere foredragsholderen, og det ville være dejligt at møde dig, synes jeg :D

 

Narh... desværre er min tidshorisont overskredet allerede inden foredraget begynder... suk... Det KUNNE være sjovt...

--Der burde være nogle kurser for hundefolket i sommerferien..... MED hunde... -om dagen.. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu har jeg aldrig hørt ham tale før, men er hans svenske svært at forstå?

 

Så du ham ikke i tv?

 

Jeg synes ikke han er så svær :)

 

Er lidt sjallalu på jer der skal afsted :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu har jeg aldrig hørt ham tale før' date=' men er hans svenske svært at forstå?[/quote']

 

Så du ham ikke i tv?

 

Jeg synes ikke han er så svær :)

 

Er lidt sjallalu på jer der skal afsted :lol:

 

Vi optager ham bare til dig ;)

 

Det forventer jeg :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Nu har jeg aldrig hørt ham tale før, men er hans svenske svært at forstå?

 

Jeg var til foredrag med ham til "Alfasyndromet" og synes han var ret svær at forstå.

Det blev meget nemt til svensk mumlen i et stort rum. Og så var der lidt vrøvl med mikrofonen.

Men det jeg forstod var godt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er forhåbentligt bevidst om sit svenske sprog når han nu skal tale for en dansk forsamling. Det hjælper ofte hvis de taler langsomt :D

 

Personligt har jeg ingen problemer med at forstå svensk :) Halvdelen af mine medarbejdere er svenske :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg er rigtig dårlig til det svenske. I starten er det totalt sort snak for mig :shock:

 

Jeg har været på weekendkursus med Lars Fält, hold da lige op, jeg var træt, da jeg kom hjem efter 2 dage med fuld koncentration b293.gif Det var dog ikke være end, at jeg tog afsted på et andet weekend kursus med ham igen b114.gif

 

Jeg er lidt spændt på om det Anders siger giver mening b95.gif men jeg tager gerne chancen. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst T_Martinsen

1036535672_gif.gif En stor hånd til Anders, for han var drøngod, synes jeg. Det mest vilde var dog, at jeg nok forstod 98-99% af det han sagde, det havde jeg godt nok ikke regnet med, da mit svenske er virkeligt skidt l9iblush.gif

 

Det er i hvert fald ikke sidste gang, jeg skal til foredrag/kursus/seminar med ham, og så er han jo hylende morsom gathering.gif (det ved jeg godt man ikke kan være med alle emner) :D

 

Der er ikke noget at sige til, at han er god til at kommunikere med hunde, med det kropsprog han stiller for dagen. Jeg er sikker på, at hørehæmmede også kunne have fået noget ud af det her foredrag. :wink:

 

Der blev dog ikke sagt noget, jeg ikke vidste i forvejen, men det er lige meget, for det var så godt, så det gør ikke noget. Og så nød jeg hans historier fra det virkelige liv. thumbsup4kk.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

1036535672_gif.gif En stor hånd til Anders, for han var drøngod, synes jeg. Det mest vilde var dog, at jeg nok forstod 98-99% af det han sagde, det havde jeg godt nok ikke regnet med, da mit svenske er virkeligt skidt l9iblush.gif

 

Det er i hvert fald ikke sidste gang, jeg skal til foredrag/kursus/seminar med ham, og så er han jo hylende morsom gathering.gif (det ved jeg godt man ikke kan være med alle emner) :D

 

Der er ikke noget at sige til, at han er god til at kommunikere med hunde, med det kropsprog han stiller for dagen. Jeg er sikker på, at hørehæmmede også kunne have fået noget ud af det her foredrag. :wink:

 

Der blev dog ikke sagt noget, jeg ikke vidste i forvejen, men det er lige meget, for det var så godt, så det gør ikke noget. Og så nød jeg hans historier fra det virkelige liv. thumbsup4kk.gif

 

Jeg troede han var lidt tør og stille, det synes jeg at jeg havde hørt engang i et andet forum, men han var jo nærmest sprudlende!

Det svenske skulle jeg lige vænne mig til, det krævede lidt koncentration, men til sidst forstod jeg alt hvad han sagde :lol:

 

Det var mere underholdning end fagligt foredrag synes jeg, men rigtig god undeholdning. Hvor er han god til at beskrive situationer set ud fra en hunds synspunkt, der var megen latter i salen.

 

Efter foredraget gik jeg op til scenen for der var jeg sikker på at jeg så T- Martinsen, og ville da lige sige hej, men hun påstod at hun ikke hed Tanja, så det var snyd :P

 

Men det var dejligt at ses med andre herindefra:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter foredraget gik jeg op til scenen for der var jeg sikker på at jeg så T- Martinsen, og ville da lige sige hej, men hun påstod at hun ikke hed Tanja, så det var snyd :P

 

Måske var det den samme som jeg prikkede på skulderen og spurgte om hun hed Tanja, men hun påstod at hun hed Sarah, så det måtte jeg jo vælge at tro på... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter foredraget gik jeg op til scenen for der var jeg sikker på at jeg så T- Martinsen, og ville da lige sige hej, men hun påstod at hun ikke hed Tanja, så det var snyd :P

 

Måske var det den samme som jeg prikkede på skulderen og spurgte om hun hed Tanja, men hun påstod at hun hed Sarah, så det måtte jeg jo vælge at tro på... :lol:

 

Stakkels pige :D Sådan at blive rendt ned at folk som alle insistere på at hun hedder Tanja :lol:

 

Men jeg tilslutter mig det som er blevet sagt - det var jo virkelig morsomt!

Og ja - knap så meget teori, men det skulle vel også være en aften for alle tror jeg.. Det lød til der var mange ganske almindelige hundejere, og vi fik meget ud af det.. :D

 

Og har bestemt blod på tanden til mere Anders Hallgren! Hans var så nemt at forstå hvis man bare lige instiller ørene på det, men man må ikke så meget som kigge væk - så mister man totalt tråden :lol:

 

Og hvor er han sød og sprudlende.. Han elsker sine hunde, og igen blev jeg helt "ja! Det er bare så rigtigt!" da han fortalte om den omvendte rangorden..

Det giver bare SÅ meget mere mening.. Især da han sammenlignede med en folkeskoleklasse...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...