Hop til indhold

Status fra "Uld-dyret" charlie.....:0)


Gæst Bichon Charlie
 Share

Recommended Posts

Det er et løfte bernerazuro, den står på 6 gange i haven i nat, og for at krydre det lidt overvejer jeg også lige at kaste op på gulvet........:klap2:

Tror Smilla lige kunne kaste et trick eller 2 i den katagori.......:slem::pift:

 

Sådan skal det lyde :klap2:

 

Jeg venter spændt på i morgen med høje forventninger :blink:

 

Og hvis du skuffer mig igen, såååååå..! Ved jeg sq ikke om jeg skal græde eller grine :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Tjaaaa, vil jo ikke være pessimist, men tror måske det kunne være du fik noget oksehud!! :-P:mums: - Eller hvis din moar er virkelig sød - måske marvben med fyld!

 

Men meget sjovt og høre hvilke præferencer du har, så kan jeg jo advare din mor!! :pift: :bigsmile: - hehe

OK, listen over præferencer er som følger:

 

1) gnave i min fars tæer når han går forbi min kurv...... Helt fantastisk at se far danse en hidtil uopfundet krigsdans på stuegulvet.......:mrgreen::evil:

 

2) lufte min mor i haven om natten :slem:....... gerne gange flere :mrgreen:..... allerhelst gange mange:klap2:

 

3) gnave i de sprit hvide og alt for glatte køkkenlåger så de får et lidt rustikt præg........:rolleyes: Det skal nok komme på mode igen, bare rolig! Om 10-15 år vil alle have fat i mine rustikke låger :5up:.

 

4) sætte mig på numsen når min mor tager mig ud og gå tur! Man sidder SÅ godt på de solopvarmede fortorvsfliser, og hvis man sidder der tilpas længe så løfter hun mig gud hjælpe mig op, og BÆRER mig videre..... 2 fluer med én pote........:mrgreen:

 

5) lave pøller ved computeren........:oops:, Der sidder min mor alligevel alt for længe og stirrer ind i en skærm (læs: laver ingenting) og så kan jeg jo ligeså godt give hende lidt at lave........:bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Ja, jeg takker dig for dette indlæg Charlie, for jeg var nær faldet ned af stolen af bare :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Men samtidig sender jeg lige din moar nogle varme støttetanker inden hun begraver sig selv ned i haven!! :ae: - Lyder til hun kunne få brug for det, med dine udfordringer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...