Hop til indhold

Hjælp...han tisser i søvne


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Vi har to dejlige labradorhunde på 8 mdr., en han og en hun.

Der har været en del problemer med hannen, da han har et dårligt bagparti (dog ikke HD).

 

Nu er han så begyndt at tisse i søvne!!!

 

Han har gjort det 2 gange nu, til trods for at han er blevet luftet lige inden han ligger sig. Han har aldrig gjort sådan før, og har altid kunne holde sig.

Er det noget vi skal bekymre os om, eller kan hva skal vi??

 

Venlig Hilsen

 

Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg faktisk oplevet med en tæve engang. Hun var dog kun 3-4 måneder, men hun var helt våd, når hun vågnede, og havde så tisset mens hun sov. Jeg undrede mig meget, men det forsvandt igen efter ca. 14 dage.

Så der er håb endnu, men det kan selvfølgelig være blærebetændelse, så kontakt dyrlægen, hvis ikke det snart stopper.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Anonymous

Tak for rådene. vi tog til dyrlægen samme dag, og det viste sig at han havde influenca af en slags. samtidig mente dyrlægen at han kunne have spist noget fordærget kød, måske en af de mange mus vores katte slæber hjem, og det kunne være årsagen til tisseriet. Han havde ikke hverken blærebetændelse eller nyesvigt, og har ikke tisset i sengen siden, så det er jo herligt.

 

Venlig hilsen

 

Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...