Hop til indhold

Vis din blandingshund


Gæst Jørgen Larsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan være med igen :mrgreen:

Det her er Charles, udenpå er han rottweiler & rhodesian ridgeback blanding, men indeni er han bare en lille chihuahua :hjerte: :lol:

DSCF0634.jpg

 

Og Sally som er schæfer med en lille portion border collie et eller andet sted i anerne :banan::lun: (her med Gus og George, to af hendes kærester)

TailsandTrailsgroupwalk072.jpg

 

Så søde! :lun::lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
[ATTACH=CONFIG]81234[/ATTACH]

dette er min dejlige lille elskede phoebe :D hund er blaning er rigtig mange men mest dansk svensk gårhund og lidt fox terrier resten kendes ikke :hjerte: hehe

 

hvor er hun fin, jeg har også 2 dansk/svensk gårdhundeblandinger. Karla (den sorte)er mixet af dansk/svensk gårhund, labrador og noget ukendt. Johna (den rød hvide) er mixet af dansk/svensk gårdhund, noget terrier (vi fik at vide, at dte var jack russell, men efter hendes benlænge og kropsbygning at dømme, er det nok nærmere fox eller parson) og noget ukendt...

 

IMG_6274.jpg

IMG_6365.jpg

IMG_6317.jpg

IMG_6389.jpg

IMG_2419.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er hun fin, jeg har også 2 dansk/svensk gårdhundeblandinger. Karla (den sorte)er mixet af dansk/svensk gårhund, labrador og noget ukendt. Johna (den rød hvide) er mixet af dansk/svensk gårdhund, noget terrier (vi fik at vide, at dte var jack russell, men efter hendes benlænge og kropsbygning at dømme, er det nok nærmere fox eller parson) og noget ukendt...

 

[ATTACH=CONFIG]81309[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]81312[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]81310[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]81313[/ATTACH]

 

 

Hvor meget vejer Johna nu ?? Synes nemlig at hende og Bananna minder ret meget om hinanden.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

Her er en tråd for mig <3

Vi starter med Sonne, der er en blanding af (hold fast!) Chihuahua, Jack Russel og en ikke kendt spidshund;) Det er ham til venstre.

Ina er Pekingeser, Mops, Cavalier King Charles Spaniel og også Jack Russel.

 

64436-vi-nyder-solen.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985
Næææh hvor hyggeligt :-) Jeg benytter mig gerne af enhver chance for at vise min lille stjerne frem :banan:

 

Jeg har også et lille + :hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]81403[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]81404[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]81406[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]81405[/ATTACH]

 

Nala er 1,5 år og er 3/4 Cairn Terrier og 1/4 West Highland White Terrier :lun:

 

 

Og hun er så sød ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er en tråd for mig <3

Vi starter med Sonne, der er en blanding af (hold fast!) Chihuahua, Jack Russel og en ikke kendt spidshund;) Det er ham til venstre.

Ina er Pekingeser, Mops, Cavalier King Charles Spaniel og også Jack Russel.

 

64436-vi-nyder-solen.jpg

 

Og hun er så sød ;)

 

Og det er dine bestemt også!! :-)

Det er nogle dejlige mix vi har os :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Ja, jeg vil da bestemt også lige vise min "lille" Linus frem!

 

Han er fundet på gaden i Grækenland, som 6-ugers (ca), så ingen ved hvad han er en blanding af... Jeg plejer at sige han har udseende som en langhåret, spinkel Rottweiler! :blink: Men der er klar noget apporterende hund i ham - han ELSKER at gå med noget i munden, specielt når han bliver (over)-glad!

Han har SÅ meget personlighed og "ansigts-udtryk", så jeg har sjældent set noget lignende! Og så er han altid glad... På trods af et ret turbulent liv, indtil han var et år...

 

Som I kan se hér, så er han en rigtig "vigtig-per" der faktisk slet ikke bekymrer sig om noget som helst!!! (Bortset liiiiiige fra de traktorer der kører forbi, eller ind til naboen... Eller dem der går inde hos genboen.... Det er hans lod i verden, at gi' lyd når der sker noget usædvanligt!!! Eller hvis han TROR der sker noget usædvanligt... Eller han bare har drømt at der sker....)

DSCN0341.jpg Som I måske kan se, så er han en "mellem-størrelse" hund, på ca. 28-30 kg., når det går godt...;-)

 

 

 

Og så lige et par billeder af min smukke tæve, Kenya, som også var fra Grækenland... Plejer at sige at hun lignede en blanding af en Schäefer og en Collie... Smuk og mild var hun... Og en "rigtig dame" :hjerte::lun: som også vejede omkring de 30 kg. - når jeg passede lidt på... :-) (Efter sigende en af de få Græske Gadehunde, der helt fra starten har være helt SYG, efter at spise kage!!!! Den eneste gang hun ville værdige sig til at hoppe om på forsædet af min bil, var da der stod kage på passager-sædet! Hun ææææælskede de søde ting...:-) )

Kenya4.jpg

DSCN0334.jpg

Kenya1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...