Hop til indhold

Adeles Sherlock i Vi med Hunds "Månedens hund"-konkurrence


sonja77
 Share

Recommended Posts

Gæst n1nna

Hvor sødt af dig at skrive det - og rigtig flot billede af Sherlock! Overvejer bestemt at give ham mit valg :-D

 

Det er en rigtig sjov konkurrence, fordi man jo kommer i bladet selvom man ikke lige vinder (tror det er 10 ud af 15 der kommer med).

 

Desværre synes jeg deres afstemmning er lidt "primitiv" (let at snyde). :neutral:

Mio blev nr. 3 i Februar, hvilket jeg var super stolt over! :5up:

Han var oppe på en 1. plads på et tidspunkt, men de to der sluttede på henholdsvis 1. og 2. pladsen, steg lige pludselig eksplosivt (efter linket var fjernet fra vmh's forside). De lå begge og kæmpede frem og tilbage med mange stemmer, og havde, så vidt jeg husker, over dobbelt så mange stemmer som Mio da konkurrencen sluttede. Jeg må indrømme, at jeg fandt det lidt "suspekt", især fordi de ikke var så meget mere fantastiske end de andre 13 hunde der deltog, hvor nogle fik meget få stemmer. :(

 

Og nu må jeg hellere lige skynde at sige, at jeg ikke er sur over, at Mio ikke vandt 1.plads, jeg var som nævnt super stolt af ham alligevel og er det stadigvæk! :5up: Ville sige det samme, hvis han havde vundet med så mange stemmer over de andre - Det er jo nogle super søde og dejlige hunde der er med, så det er jo ikke fordi konkurrencen er let. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor sødt af dig at skrive det - og rigtig flot billede af Sherlock! Overvejer bestemt at give ham mit valg :-D

 

Det er en rigtig sjov konkurrence, fordi man jo kommer i bladet selvom man ikke lige vinder (tror det er 10 ud af 15 der kommer med).

 

Desværre synes jeg deres afstemmning er lidt "primitiv" (let at snyde). :neutral:

Mio blev nr. 3 i Februar, hvilket jeg var super stolt over! :5up:

Han var oppe på en 1. plads på et tidspunkt, men de to der sluttede på henholdsvis 1. og 2. pladsen, steg lige pludselig eksplosivt (efter linket var fjernet fra vmh's forside). De lå begge og kæmpede frem og tilbage med mange stemmer, og havde, så vidt jeg husker, over dobbelt så mange stemmer som Mio da konkurrencen sluttede. Jeg må indrømme, at jeg fandt det lidt "suspekt", især fordi de ikke var så meget mere fantastiske end de andre 13 hunde der deltog, hvor nogle fik meget få stemmer. :(

 

Og nu må jeg hellere lige skynde at sige, at jeg ikke er sur over, at Mio ikke vandt 1.plads, jeg var som nævnt super stolt af ham alligevel og er det stadigvæk! :5up: Ville sige det samme, hvis han havde vundet med så mange stemmer over de andre - Det er jo nogle super søde og dejlige hunde der er med, så det er jo ikke fordi konkurrencen er let. :mrgreen:

 

Kan da godt forstå, du synes det lyder suspekt, det synes jeg nu også det gør.

 

Men når man tænker på konkurrencerne herinde, der kan en hund, der har ligget lidt bagud, også pludselig stige eksplosivt og ligge foran med en del stemmer, men da godt nok ikke på så mystisk vis :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvor fedt :5up: Det håber jeg at jeg kommer, så

 

 

Jeg har også stemt... :-D

 

 

Freya vandt jo i marts og jeg skal hilse og sige at man vinder MEGET.. det var for onmkring 750kr. guffer og legeting...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Hvor fedt :5up: Det håber jeg at jeg kommer, så

 

Desværre er 2.-10. præmierne lidt kedelige i forhold til 1. præmien, der er fyldt med legetøj, guf osv. :(

 

Mio fik to ens aktivitetsbolde (en stor og en lille) samt ret mange poser med de samme godbidder. Det var da super flot, og de var også et hit :mums:, men det havde da været sjovere med lidt forskelligt i kassen!

Ville gerne have haft en mindre udgave af 1. præmien! :mrgreen:

 

Til gengæld fik han et flot A4 print af hans billede med, hvor der stod at han havde været med i vmh's konkurrence - det blev man da lidt stolt af! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre er 2.-10. præmierne lidt kedelige i forhold til 1. præmien, der er fyldt med legetøj, guf osv. :(

 

Mio fik to ens aktivitetsbolde (en stor og en lille) samt ret mange poser med de samme godbidder. Det var da super flot, og de var også et hit :mums:, men det havde da været sjovere med lidt forskelligt i kassen!

Ville gerne have haft en mindre udgave af 1. præmien! :mrgreen:

 

Til gengæld fik han et flot A4 print af hans billede med, hvor der stod at han havde været med i vmh's konkurrence - det blev man da lidt stolt af! :lol:

 

Det er måske lidt forskelligt, hvad der er i præmierne?

 

Da Tyson blev nr. 3 fik vi en masse forskellige tyggeting og godbidder, en børste, en kam, en negleklipper og en tægetang. Det var faktisk alt sammen noget, vi kunne bruge. Nogle af tyggetingene og godbidderne var dog lige vel "kunstige", så ikke nogle jeg ville have investeret i selv - men de var da et hit hos Tyson. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man kigger i ViMedHund-bladet, står der at det er to aktivitetsbolde og nogle godbider, for i alt 250 kr, man får, hvis man kommer med i bladet (undtagen første.) Så det regner jeg med :mrgreen: Jeg har faktisk slet ikke nogle aktivitetsbolde, så det vil jeg glæde mig til :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst jeanett25

Hovsa hvorfor har jeg ikke set denne tråd :confused:

 

Skulle da lige have stemt på din bassedreng....:-D

 

Nå men kan du ikke fortælle mig hvordan det fungerer det med og sende billeder ind til "vi med hund", for Emil bliver ved med at fable om at han VIL på forsiden af bladet....

 

Ja han har endda sågar lavet et stks fake forside, som han har lagt herind i smug! :slem::mrgreen: - Han er ski lidt fræk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa hvorfor har jeg ikke set denne tråd :confused:

 

Skulle da lige have stemt på din bassedreng....:-D

 

Nå men kan du ikke fortælle mig hvordan det fungerer det med og sende billeder ind til "vi med hund", for Emil bliver ved med at fable om at han VIL på forsiden af bladet....

 

Ja han har endda sågar lavet et stks fake forside, som han har lagt herind i smug! :slem::mrgreen: - Han er ski lidt fræk!

 

Haha, den forside har jeg set! Men, konkurrencen giver nu ikke mulighed for at komme på forsiden af bladet. Men hvis det er godt nok at være inden i det, kan i jo godt være med alligevel :mrgreen: Det må du jo lige diskutere med Emil!

 

Her; http://vimedhund.tv2.dk/dinebilleder/?menu

kan du deltage ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Hey, smukke Freya...:vinken:

 

Det undrer slet ikke mit lille hundehoved at DU blev månedens hund..Du er altså lidt for sød :lun:

 

Men kan du så ikke hjælpe sådan en gut som mig? Har du tips og tricks til hvilke poseringer der er gode og hvilket fjæs man skal lave?? :engel:

 

Jeg SKAL bare på med i bladet!...:cool: Det ville være for sejt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...