Hop til indhold

Ta-dada-daaaaaaaaaaaa


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

DET er jeg også overbevist om, at den bliver! Kan kun pive over, at jeg ikke kan få den med hjem :megaked:

 

Men der venter med garanti også nogle dejlige hvapser fra Riojas kuld :lun:

 

Og taark for tillykket! :kys:

 

I virkelighed er det nok fuldstændig ligegyldigt, hvilke hvaps det bliver. Den du køre hjem med er jo den bedste. Ufatteligt som de der små pels-kugler kan dreje mennesker om deres lille-tå. Vi er simpelhen prisgivet til et liv på knæ for verdens dejligste, klogeste og smukkeste Berner-basse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 106
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du er meget glad for Møffe og det bliver en tæve, så kan du jo altid prøve med Møffi eller Møffa! :mrgreen:

 

Hehe.. i sidste ende, er det dig der skal stå og kalde det ud over en stor mark fyldt med mennesker! :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Inas navne er for dælen for mærkelig :mrgreen:

 

Can't Stop

 

Promise to try

 

Og i dén dur. Næh, tror sq den ender med at hedde Møffe - det passer, ganske enkelt, perfekt til en berner :mrgreen:

 

nejjj han skal hedde Mickey :evil: Møffe lyder som en gris :blink:

 

Mickey, Mickey :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du er meget glad for Møffe og det bliver en tæve, så kan du jo altid prøve med Møffi eller Møffa! :mrgreen:

 

Hehe.. i sidste ende, er det dig der skal stå og kalde det ud over en stor mark fyldt med mennesker! :lol: :lol:

 

Det bliver en bette herre :cool:

 

Så Møffe går helt fint :mrgreen:

 

nejjj han skal hedde Mickey :evil: Møffe lyder som en gris :blink:

 

Mickey, Mickey :5up:

 

Meget sødt - meeeen, kan altså ikke helt forholde mig til det :oops:

 

Monty :cool:

 

Monty - ost? Nøddepatruljen? :mrgreen:

 

Ej, det går vist ikke :oops: Kommer bare til at tænke på Monty fra nøddepatruljen hver gang jeg kalder på ham så :oops:

 

Nej altså, tror altså bare det ender med Møffe.. Han er ligesom nærmest allerede døbt på forhånd :lol: Og min mor opponerer hvergang jeg foreslår et alternativ :lol:

 

Og Møffe - det passer altså bare perfekt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver en bette herre :cool:

 

Så Møffe går helt fint :mrgreen:

 

 

 

Meget sødt - meeeen, kan altså ikke helt forholde mig til det :oops:

 

 

 

Monty - ost? Nøddepatruljen? :mrgreen:

 

Ej, det går vist ikke :oops: Kommer bare til at tænke på Monty fra nøddepatruljen hver gang jeg kalder på ham så :oops:

 

Nej altså, tror altså bare det ender med Møffe.. Han er ligesom nærmest allerede døbt på forhånd :lol: Og min mor opponerer hvergang jeg foreslår et alternativ :lol:

 

Og Møffe - det passer altså bare perfekt :lun:

 

Ja, men hvad bliver det hele til ??? Jeg har for længst mistet tålmodigheden. Nu må du da snart kunne poste et billede af hvilken hvalp det bliver. Kooooooom nuuuuuuuu !!!!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:

 

I morgen eller i overmorgen regner jeg med, at have fået det at vide :ae:

 

Tålmooodigheeeed :mrgreen:

 

Som jeg også selv savner :genert:

 

Glæder mig, at jeg ikke er den eneste....men pokker skulle da også stå i det, hvis du havde mere tålmodighed end mig. Det er jo ligesom dig, der skal have vapperen ! :5up: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig, at jeg ikke er den eneste....men pokker skulle da også stå i det, hvis du havde mere tålmodighed end mig. Det er jo ligesom dig, der skal have vapperen ! :5up: :mrgreen:

 

Yuppa :ivrig:

 

Sidder også og venter spændt svar fra Ina om hvornår jeg kan komme og besøge hvapperne igen :engel: Dumme eksamen har jo forhindret mig de sidste 2 uger :evil::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ er det sat fast! :klovn:

 

Skal over og besøge dem igen d. 28. april! :ivrig:

 

Ihh, glæder mig så meget :ivrig:

 

Og de er bare blevet nogle rigtig små banditter :mrgreen: Der er webcam på dem og kæft, hvor de leger hele tiden :lol: Der er bare gang i dem nu :lun:

 

Og det bedste - når jeg kommer derover igen, ved jeg hvilken lille, bette fyr, der kommer herhjem :ivrig:

 

Ihhh, glæder mig så meget!!!! :klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal over og besøge dem igen d. 28. april! :ivrig:

 

Ihh, glæder mig så meget :ivrig:

 

Kan godt forstå din glæde :5up: - men det er godt nok lææææænge du skal gå over glæde dig :shock: - helt til næste år :shock::skraek: Møffe er jo næsten voksen, når du ser ham igen :cry: :cry:

 

 

:blink: :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva' saten er der gået over mig! :shock:

 

Mente selvfølgelig d. 28. juni :mrgreen: 4 dage efter skal hvaps hentes, men hvaaa' :blink:

 

Dvs. at på søndag skal den bette stakkel, der skal henslæbe en kummerlig tilværelse hos dig, udvælges :shock:;-)

 

KÆFT det bliver spændende :shock: :shock: *neglebidersmiley*

Link til indlæg
Del på andre sites

Dvs. at på søndag skal den bette stakkel, der skal henslæbe en kummerlig tilværelse hos dig, udvælges :shock:;-)

 

KÆFT det bliver spændende :shock: :shock: *neglebidersmiley*

 

Næh, for squette engang lov til at udvælge selv :cry:

 

Hvem der bliver Møffe bliver valgt i dag eller i morgen - så der finder jeg ud af det :ivrig:

 

Det er Ina der vælger, udfra hendes kendskab til hvalpene og udfra de ønsker jeg har omkring hvalpen, som jeg har formidlet til hende :blink:

 

Men kommer først til at hilse på hvaps igen på søndag, grundet dumme eksamen, dimissionsfest og studentervognskørsel :megaked: Eller, ved ikke helt hvor dum sidstnævnte er, men altså :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, for squette engang lov til at udvælge selv :cry:

 

Hvem der bliver Møffe bliver valgt i dag eller i morgen - så der finder jeg ud af det :ivrig:

 

Det er Ina der vælger, udfra hendes kendskab til hvalpene og udfra de ønsker jeg har omkring hvalpen, som jeg har formidlet til hende :blink:

 

Allerede i morgen falder "dommen", så er du der ikke engang :ae: :ae:

 

Jeg valgte ej heller Jacki selv, det gjorde min bror :blink: og det gjorde han i det store og hele ganske glimrende, men sig det ikke til ham :shock: :blink:

 

Men kommer først til at hilse på hvaps igen på søndag, grundet dumme eksamen, dimissionsfest og studentervognskørsel :megaked: Eller, ved ikke helt hvor dum sidstnævnte er, men altså :genert:

 

:ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Allerede i morgen falder "dommen", så er du der ikke engang :ae: :ae:

 

Nej, det er bare unfair :cry:

 

Jeg valgte ej heller Jacki selv, det gjorde min bror :blink: og det gjorde han i det store og hele ganske glimrende, men sig det ikke til ham :shock: :blink:

 

Skal nok lade være med at sladre :engel:

Det er også lidt svært :mrgreen:

 

 

:ae: :ae:

 

Tark :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...