Hop til indhold

radiolæges udtalelse...


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Jeg var inde på P4's hjemmeside. Er der nogen der ved om der ligger podcasts eller lign. så man kan genhøre udsendelser?

 

 

Nok ikke så lang tid efter :)

 

Så lang tid efter? Jeg troede det var noget fra denne uge? Hvornår blev det sendt?

 

Så vidt jeg forstod på ham, hørte han det mens han var på arbejde i går.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er min dyrlæge :shock: Han lyder ikke lige som min kop the :?

Vi har godt nok kun været der én gang - man kan jo vist godt sige at vi har skiftet dyrlæge :lol:

Men hold da op hvor nogle fordomme... Jeg har ellers hørt så meget godt om ham - men det må da vist have været på det medicinsk-faglige plan.

 

Som supplement til Gudrun tror jeg det er godt, medicinsk er de dygtige, du kan jo lukke ørerne overfor dominanssnak :)

 

Min Max fik som den første i DK mindsket urinsten med mad og derefter skyllet resten af stenene ud, en behandling som sparede ham for en operation, her var de de første til at tage ny behandling til sig fra udlandet :)

 

Knud har eller er stadig (ved ikke) været dyrlæge for Randers regnskov, han er dygtig til mange dyr, vedr hunde tror jeg hans dygtige medarbejdere mest behandler :)

 

Ellers kan du spørge Gudrun om hun kan anbefale nogen :)

 

Ja jeg tror også at så længe du også har Gudrun så skal du ikke være bekymret. Jeg var hos en lokal dyrlæge i går med Lua. Prøven viste ikke noget, men havde den gjort havde jeg tilhver en tid lige vendt det med Gudrun inden jeg gik igang med medicin eller videre behandling.

 

Som Anne-marie skriver behøver du jo ikke drøfte adfærd med ham. Og så længe han ikke overskrider Pero's grænser og er en dygtig læge så er det vel ok. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...