Hop til indhold

Tak fordi jeg må lege med.


Gæst *Modesty*
 Share

Recommended Posts

Gæst *Modesty*

Hejsa.

 

Mit navn er anders og jeg har netop oprettet mig her inde.

 

Jeg gar tidligere været på et andet hunde forum men ønsker ikke længere a være medlem der inde af flere forskellige grunde.

 

Jeg har en dejlig AST på 10 mdr. der hedder Riddick.

 

Riddick laver af barf og har været syg længe med en dårlig mave.Men efter a have tabt 4 kg er han nu blevet frisk igen efter a være startet barf.

 

Jeg selv har læst en del adfærd og er meget interessered i Anders Hallgrens bøger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hehe det er oz meningen.Gider ikke høre på folks fordomme og så bruger jeg forkortelsen, og så når jeg siger det så tænker folk bare "nåh ja ja" :D

 

Ja, man vil jo ikke være uvidende :lol:

 

 

 

Men hvis du har godt fat i de rigtige metoder ( du nævner Anders Hallgren), så er man jo godt på vej :)

 

Jeg tror mange ved at amstaffen er farlig med den forkerte ejer og de forkerte metoder, fx uforståeligt skæld ud, hiven i ører og det der er værre!

 

Så kan den blive en bombe for omgivelserne, men hvis du har forståelsen for en tryg opdragelse og respekt for andre hunde og deres ejere, så er det en fin hund, og sådan tror jeg du er :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst *Modesty*

Jeg synes det er utrolig vigtig at man ved hva man har med a gøre.Det er vigtig a huske at det i denne sitution ikke er en selv men faktisk hunden der bliver straffet for ejerens uviden hed og det er de færeste der ønsker dette.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg synes det er utrolig vigtig at man ved hva man har med a gøre.Det er vigtig a huske at det i denne sitution ikke er en selv men faktisk hunden der bliver straffet for ejerens uviden hed og det er de færeste der ønsker dette.

 

Jeg er helt enig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak til alle dem det har budt mig velkommen.

 

Og ja Riddick er engelsk og efter en film af samme navn :lol:

 

Chronicles Of Riddick og Vin Diesel? I så fald må man jo sige at det er et passende muskelnavn til en bøf af en hund :D

 

Min Dolph er egentlig opkaldt efter flodhesten, men min kæreste forsøger ihærdigt at overbevise folk om at det er efter Lundgren... ;) Det må være en mande ting hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...