Hop til indhold

5 uger gamle


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Vi kom faktisk til at køre af motorvejen ved Ringsted i stedet for Næstved, så kom helt til at tænke på dig - og at du skal til at køre den vej, for at komme til Rødovres Dyreinternat :shock:

 

Du skal forresten være velkommen til at smide Luna af hos mig, hvis du mangler pasning - eller, det behøver du faktisk ikke engang at mangle :mrgreen:

 

Det kan da godt være at jeg tager dig på ordet med hensyn til pasningen, så pas på hvad du siger, bare spørg FOX, hun hænger nu på Luna hver torsdag :blink:

 

Og som du selv siger, så bor du næsten lige ved siden af internatet, så det ville jo være en oplagt mulighed :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa, lidt da - det bliver en han - men det bliver først afgjort hvilken omkring d. 24 ca. deromkring :(

 

Nææææ, en drenge-vaps :lun:yg212.gif

 

Men vi sidder temlig fast på Møffe herhjemme - der er ligesom bare et eller andet ved det navn :lun: Det passer bare til en berner :mrgreen: - medmindre du spørger min svoger, som har kendt en grin, der hed Møffe :lol:

 

Møffe er et super navn :5up: specielt til en schæfer :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan da godt være at jeg tager dig på ordet med hensyn til pasningen, så pas på hvad du siger, bare spørg FOX, hun hænger nu på Luna hver torsdag :blink:

 

Og som du selv siger, så bor du næsten lige ved siden af internatet, så det ville jo være en oplagt mulighed :blink:

 

Du skal være velkommen :klap:

 

Hoooold da helt op, hvor er de bare skønne :lun: Får du hvalpen hjem som 8-ugers ? :-D

 

 

Ja, glæææææder mig så meget :ivrig:

Nææææ, en drenge-vaps :lun:yg212.gif

 

 

 

Møffe er et super navn :5up: specielt til en schæfer :engel:

 

En schæfer? Der hedder Møffe :confused:

 

Hmmm, synes ikke rigtig det passer - men måske det er fordi jeg ikke kender schæferen godt nok :mrgreen:

 

Kommer du lige over med Jackie, så jeg kan finde ud af det? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hvad skal du lave i morgen mellem kl. 12.30 og 14.30 :blink:

 

Ihh altså, kan du ikke vente til midt juli? Sådan ca. omkring d. 15 har jeg tid :mrgreen: Før da kan jeg ikke garantere noget :neutral: Skal nemlig passe Naja kort efter hvaps er flyttet ind og tror ikke hun kan forholde sig til 2 hvalpe :lol: Og lige nu læser jeg eksamen, så i morgen skal jeg bare læse-læse-læse inden vi skal holde fødselsdag for min far i morgen - ville bare så super gerne, men kan ikke lige nu :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh altså, kan du ikke vente til midt juli? Sådan ca. omkring d. 15 har jeg tid :mrgreen: Før da kan jeg ikke garantere noget :neutral: Skal nemlig passe Naja kort efter hvaps er flyttet ind og tror ikke hun kan forholde sig til 2 hvalpe :lol: Og lige nu læser jeg eksamen, så i morgen skal jeg bare læse-læse-læse inden vi skal holde fødselsdag for min far i morgen - ville bare så super gerne, men kan ikke lige nu :megaked:

 

Så må jeg jo vente :cry: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...