Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

Opdatering 29.08.2009: Dinah har også valgt at bukke under for presset og er nu Co-Admin :-) også mange tak til Dinah for den hjælpende hånd med forum.

 

Opdatering 29.08.2009: Guanomo er fra i dag af den nye "Vicesheriff" bemærk ny titel: Co-Admin - mange tak til Guanomo for den hjælpende hånd.

 

Opdatering 19.08.2009: Dogue1 er ikke længere Vicesheriff, men fortsætter sin daglige færden her på forum som almindelig dødelig :-)

 

--------------------------

 

Hej alle.

 

Hunde-forum.dk har gennem længere tid vokset sig endnu større end jeg havde regnet med i sin tid da jeg oprettede forum af ren interesse, og dette har betydet en massiv tilgang af nye brugere hvilket er rigtig dejligt, da det giver mere debat, og flere hjælpsomme brugere der hjælper hinanden med at passe på vores allesammens bedste ven, nemlig hunden!

 

Det betyder desværre også, at der nemt bliver debatteret ud over det tilladte jf. vore regler, og ofte ender en debat laaangt fra selve emnet, og det er synd for folk som regner med at finde givtigt indhold og hjælp i trådene.

 

Jeg har længe følt, at der burde være flere end jeg alene for at håndhæve at trådene bliver på emnet, da jeg syntes det er synd at flere og flere virkelig gode debattråde bliver bombaderet med ligegyldigt indhold og personlige kampe. Vi har allerede fora til at dække disse Off-topic (hygge) tråde - brug dem!

 

Summasummarum er, at Hunde-forum.dk har vokset sig større end jeg kan håndtere alene for at holde samme standard som hidtil, og har derfor spurgt et trofast og yderst hjælpsomt medlem af forum - Dogue1 - om at være Vice Sheriff fra d.d.

 

Dogue1 har sagt ja til dette, og tiltræder fra nu af (den 12.06.2009) som Vice Sheriff.

 

Jeg kan tilføje at der er flere tiltag på vej for at gøre hunde-forum.dk til en endnu bedre oplevelse for os alle - vi er nemlig i gang med at finde moderatorer som ligeledes har til "opgave" at holde ro og orden på forum, men ikke mindst for at hjælpe jer allesammen med evt. spørgsmål til forum.

 

Jeg vil ikke gå i detajler med en Vice Sheriffs beføjelser, andet end - han bestemmer på lige fod med Admin - husk det! :-)

 

Jeg håber alle vil være med til at sige tillykke til Dogue1 og give en kommentar til denne tråd.

 

Mvh

Admin

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, pas heller på

 

We-heeee, hvornår, hvornår, hvornår???? :ivrig::banan: Læg venligst mærke til at jeg endnu ikke har sagt det der man hellere må sige!!! Jeg er yderst ubehøvlet så jeg tror at du bliver nødt til at køre til København med Lexus i morgen så han kan lære mig bedre manerer :slem: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...