Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Zarina
Hvad er problemet med mig som co-admin Zarina? Du skal ikke være bange for at jeg tager parti eller bliver unfair. Jeg er jo ikke en diktator vel:blink:

 

Du er da klart ikke den, der hidser dig mest op, men du har alligevel markeret dig meget stært i debatten ligesom de fleste andre af de mest aktive medlemmer. Det er fair nok, at mods og admins også giver deres mening til kende om div. emner, men andre fora går man efter folk, der ikke har deltaget i meget intense meningsudvekslinger eller henter nogen ind udefra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange gange tillykke med jobbet Douge..................:klap2::klap2:

Vice Sherif........:mrgreen::mrgreen::mrgreen: I like......:-D

 

Er ogå helt sikker på at du er den rette mand til jobbet..........:5up:

Hvad gør I sådan rent fysisk når en tråd kommer udenfor emnet, eller tager en uheldig drejning?? Er det noget med at I kommer med "advarsels indlæg" eller går I ind og sletter de uhensidgtsmæssige indlæg? eller hele tråden?? Bare nysgerrig.....:blink::blink::blink:

 

I næsten alle tilfælde er det nød til at blive en vurderingssag alt efter trådens udvikling osv.

Vi har endnu ikke nedfældet "overtrædelsesloven" 100% :-)

 

Der arbejdes på det i redaktørgruppen, men sletning af en tråd er ikke vores mål. (skal dog ikke udelukke at det kan ske pga. indholdet i tråden)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er da klart ikke den, der hidser dig mest op, men du har alligevel markeret dig meget stært i debatten ligesom de fleste andre af de mest aktive medlemmer. Det er fair nok, at mods og admins også giver deres mening til kende om div. emner, men andre fora går man efter folk, der ikke har deltaget i meget intense meningsudvekslinger eller henter nogen ind udefra.

 

Det kan du nok ikke diskuttere med Dogue1, da det ikke er ham der har valgt at forum skal have et allerede eksisterende medlem som hjælpe admin - den skal du banke mig for.

 

Jeg ved ikke hvad de gør andre steder, men jeg har valgt denne løsning.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Det kan du nok ikke diskuttere med Dogue1, da det ikke er ham der har valgt at forum skal have et allerede eksisterende medlem som hjælpe admin - den skal du banke mig for.

 

Jeg ved ikke hvad de gør andre steder, men jeg har valgt denne løsning.

 

Jeg svarede bare på spørgsmålet fra Dogue1 ;-)

Hvordan vil du sikre dig, at admins og mods er upartiske?

 

Jeg synes, det er super, at du gerne vil have ryddet op i trådene - der er til tider alt for meget small talk. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg svarede bare på spørgsmålet fra Dogue1 ;-)

Hvordan vil du sikre dig, at admins og mods er upartiske?

 

Kan man overhovedet sikre sig det?

 

 

Jeg synes, det er super, at du gerne vil have ryddet op i trådene - der er til tider alt for meget small talk. :5up:

 

Smalltalk er helt ok, de rigtige steder.

 

Vi skal huske på at i starten var der ingen steder at skrive andet end hunde relateret ting, deraf kom løst snak forum på banen, da medlemmerne netop gerne så at trådene blev på emnet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Kan man overhovedet sikre sig det?

 

Vel ikke 100%, men det er jo ikke ensbetydende med, at man ikke kan gøre noget for det overhovedet.

Det ville f.eks. ikke være i orden, at en mod eller admin beder et medlem om at lade være med at udtrykke sin holdning, bare fordi vedkommende måske er uenig. Det har jeg set en redaktør gøre, og den slags synes jeg, at du bør tage meget seriøst, hvis forummet skal bevare en troværdighed.

 

 

 

Smalltalk er helt ok, de rigtige steder.

 

Vi skal huske på at i starten var der ingen steder at skrive andet end hunde relateret ting, deraf kom løst snak forum på banen, da medlemmerne netop gerne så at trådene blev på emnet.

 

Enig. Det er rigtig godt, at du har lavet et sted, hvor der er plads til løs snak, for det er naturligt, at folk, som bruger forummet meget, får lyst til at tale om andre ting. Og når der er et sted at gøre dette, kan man også tillade sig at bede folk om at gøre det dér og ikke alle mulige andre steder. Det burde alle fora gøre. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vel ikke 100%, men det er jo ikke ensbetydende med, at man ikke kan gøre noget for det overhovedet.

 

Det mener jeg så også jeg har gjort, men det er da klart ikke alle vil være enige med mig i det, men det ville også være en umulig opgave.

 

 

Det ville f.eks. ikke være i orden, at en mod eller admin beder et medlem om at lade være med at udtrykke sin holdning, bare fordi vedkommende måske er uenig. Det har jeg set en redaktør gøre, og den slags synes jeg, at du bør tage meget seriøst, hvis forummet skal bevare en troværdighed.

 

Tråden du refererer til er blevet rapporteret, og vil blive vurderet på lige fod som alle andre tråde der rapporteres.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vel ikke 100%, men det er jo ikke ensbetydende med, at man ikke kan gøre noget for det overhovedet.

Det ville f.eks. ikke være i orden, at en mod eller admin beder et medlem om at lade være med at udtrykke sin holdning, bare fordi vedkommende måske er uenig. Det har jeg set en redaktør gøre, og den slags synes jeg, at du bør tage meget seriøst, hvis forummet skal bevare en troværdighed.

Det er vel netop også for at der kan blive holdt øje med det og gjort noget ved det i tide at der skal være flere til at holde øje.

Enig. Det er rigtig godt, at du har lavet et sted, hvor der er plads til løs snak, for det er naturligt, at folk, som bruger forummet meget, får lyst til at tale om andre ting. Og når der er et sted at gøre dette, kan man også tillade sig at bede folk om at gøre det dér og ikke alle mulige andre steder. Det burde alle fora gøre. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Det er vel netop også for at der kan blive holdt øje med det og gjort noget ved det i tide at der skal være flere til at holde øje.

 

Og at de, der holder øje, er upartiske. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Først et tillykke til Dogue1, du får nok at se til :-)

 

Zarina: Der er vist ingen på Hundeforum der er i tvivl om at du og Dogue1 sjældent er ret enige om nogen ting og fred være med det ( jeg er heller ikke altid enig med ham :-) )

Men vi må gå ud fra at Admin jo stadig er øverste chef så han holder vel stadig øje med at Dogue1 ikke går over gevind ( ligesom Dogue1 skal holde øje med vi andre )

 

Så skal vi ikke krydse fingre for at går alligevel :5up:

  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

"I shot the Sheriff ,but i did not shoot the Deputy"

 

Navnet er "One"----" Deputy Dogue One".

 

Tillykke. Vidst nok.

 

Zarina:

Kæææææft hvor du altid brokker dig. :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle.

 

Hunde-forum.dk har gennem længere tid vokset sig endnu større end jeg havde regnet med i sin tid da jeg oprettede forum af ren interesse, og dette har betydet en massiv tilgang af nye brugere hvilket er rigtig dejligt, da det giver mere debat, og flere hjælpsomme brugere der hjælper hinanden med at passe på vores allesammens bedste ven, nemlig hunden!

 

Det betyder desværre også, at der nemt bliver debatteret ud over det tilladte jf. vore regler, og ofte ender en debat laaangt fra selve emnet, og det er synd for folk som regner med at finde givtigt indhold og hjælp i trådene.

 

Jeg har længe følt, at der burde være flere end jeg alene for at håndhæve at trådene bliver på emnet, da jeg syntes det er synd at flere og flere virkelig gode debattråde bliver bombaderet med ligegyldigt indhold og personlige kampe. Vi har allerede fora til at dække disse Off-topic (hygge) tråde - brug dem!

 

Summasummarum er, at Hunde-forum.dk har vokset sig større end jeg kan håndtere alene for at holde samme standard som hidtil, og har derfor spurgt et trofast og yderst hjælpsomt medlem af forum - Dogue1 - om at være Vice Sheriff fra d.d.

 

Dogue1 har sagt ja til dette, og tiltræder fra nu af (den 12.06.2009) som Vice Sheriff.

 

Jeg kan tilføje at der er flere tiltag på vej for at gøre hunde-forum.dk til en endnu bedre oplevelse for os alle - vi er nemlig i gang med at finde moderatorer som ligeledes har til "opgave" at holde ro og orden på forum, men ikke mindst for at hjælpe jer allesammen med evt. spørgsmål til forum.

 

Jeg vil ikke gå i detajler med en Vice Sheriffs beføjelser, andet end - han bestemmer på lige fod med Admin - husk det! :-)

 

Jeg håber alle vil være med til at sige tillykke til Dogue1 og give en kommentar til denne tråd.

 

Mvh

Admin

 

Tillykke Dogue1 ...

 

Jeg synes det er et kedeligt valg ... helt sikkert fornuftigt ... jeg kunne bare komme på så mange valg der ville være meget "sjawere" :mrgreen:

 

Men kedeligt og fornuftigt er nok meget godt lige her ;)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
"I shot the Sheriff ,but i did not shoot the Deputy"

 

Navnet er "One"----" Deputy Dogue One".

 

Tillykke. Vidst nok.

 

Zarina:

Kæææææft hvor du altid brokker dig. :mrgreen::mrgreen:

 

Hvor er du altid hjertelig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
En god idé og et godt valg. :klap:

 

En gave til vores nye vice sheriff. :blink:

 

702914.jpg

Og han må gerne låne min cowboyhat, skjorte, vest og jakke så han kan komme til at ligne en rigtig Sheriff

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det kan du nok ikke diskuttere med Dogue1, da det ikke er ham der har valgt at forum skal have et allerede eksisterende medlem som hjælpe admin - den skal du banke mig for.

 

Jeg ved ikke hvad de gør andre steder, men jeg har valgt denne løsning.

 

Tillykke til Dogue og held og lykke :-D

 

Jeg synes OGSÅ, det generelt er en dårlig løsning at vælge en "sheriff" blandt de aktive medlemmer.

 

Selv ville jeg ikke bryde mig om at skulle have posten samtidig med at jeg også deltog i debatterne, da jeg mener det er at balancere på en knivsæg dels at være den der slår ned på andre dels selv at give sin mening til kende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
"I shot the Sheriff ,but i did not shoot the Deputy"

 

Navnet er "One"----" Deputy Dogue One".

 

Tillykke. Vidst nok.

 

Zarina:

Kæææææft hvor du altid brokker dig. :mrgreen::mrgreen:

 

Altså Pman, i de fleste indlæg i denne tråd er zarina jo enig...

 

Du får tak for dette indlæg af Admin og Dogue og så er det jeg bliver lidt søndagsmorgensøvnigforvirret: Hvilken del af indlægget er takken for? Første eller sidste del, som er henvendt til Zarina :confused:

 

Jeg siger det lige sæææl: Kæft hvor du er irriterende, Ninjamor :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Det syntes jeg personligt er pisse hamrende irreterende - så hellere låse tråden - og der kan startes på en frisk i en ny tråd.

 

Og så ellers held og lykke med den nye titel.

 

Hva' er denne overset????

 

Jeg har tidligere bemærket at der også er andre brugere af siden, der syntes det er irreterende/synd når en tråd får slettet indlæg!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hva' er denne overset????

 

Jeg har tidligere bemærket at der også er andre brugere af siden, der syntes det er irreterende/synd når en tråd får slettet indlæg!!

Ja, den har jeg overset, sorry tante:ae:

Jeg har ikke tænkt mig at flyve i tråde og slette indlæg. Det ville jo være en af de sidste udveje hvis ikke advarsler bliver respekteret.

Admin har skrevet.:

...men sletning af en tråd er ikke vores mål. (skal dog ikke udelukke at det kan ske pga. indholdet i tråden)

Det er jeg også helt enig med Admin i!:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Pman, i de fleste indlæg i denne tråd er zarina jo enig...

 

Du får tak for dette indlæg af Admin og Dogue og så er det jeg bliver lidt søndagsmorgensøvnigforvirret: Hvilken del af indlægget er takken for? Første eller sidste del, som er henvendt til Zarina :confused:

 

Jeg siger det lige sæææl: Kæft hvor du er irriterende, Ninjamor :-D

 

Den tænkte jeg også lidt over, men man kan jo godt regne ud hvad der bliver takket for, også selvom man er ny. Mon ikke. Uanset hvad, går Admin (som ikke er aktiv deltagende i trådene) jo også i fælden.

 

Men Dogue1 fik da også takket mig i et mindre positivt indlæg til Admin. :lol: Jeg er dog godt klar over at det var fordi jeg samtidig sagde tillykke, så sådan er det åbenbart med tak, at det kan være lidt svært at bruge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Altså Pman, i de fleste indlæg i denne tråd er zarina jo enig...

 

Du får tak for dette indlæg af Admin og Dogue og så er det jeg bliver lidt søndagsmorgensøvnigforvirret: Hvilken del af indlægget er takken for? Første eller sidste del, som er henvendt til Zarina :confused:

 

Jeg siger det lige sæææl: Kæft hvor du er irriterende, Ninjamor :-D

 

Det kunne jeg da også godt lide at vide. Admin og Dogue1 har jo sådan set allerede bevist, at de ikke magter opgaven med at være upartiske, når de takker på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

"I shot the Sheriff ,but i did not shoot the Deputy"

 

Navnet er "One"----" Deputy Dogue One".

 

Tillykke. Vidst nok.

 

Zarina:

Kæææææft hvor du altid brokker dig. :mrgreen::mrgreen:

 

Det kunne jeg da også godt lide at vide. Admin og Dogue1 har jo sådan set allerede bevist, at de ikke magter opgaven med at være upartiske, når de takker på den måde.

 

 

Tænkte lige jeg ville gøre et ord stort som man kunne takke for :blink: bare i tilfælde af at du/andre havde overset det :blink:

 

Hov, det syntes jeg var sjovt, jeg smider lige i et tak til PM for denne kommentar da dette fik mig til at smile.

Joe, måske NOGLE kan/vil msforstå det, og FØLE sig truffet, det kan andre (hvis de vil) jo så undre sig over, men nu siger jeg tak for det sjove alligevel.

Syntes selv det er et rimelig godt bud på hvorfor man kunne sige tak:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...