Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

Den tænkte jeg også lidt over, men man kan jo godt regne ud hvad der bliver takket for, også selvom man er ny. Mon ikke.

 

Jeg har faktisk slet ikke tænkt på at det ville blive opfattet negativt, at jeg sagde tak i tråden. Jeg har åbenbart ikke forstået funktionen, og det beklager jeg da!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Zarina
Jeg har faktisk slet ikke tænkt på at det ville blive opfattet negativt, at jeg sagde tak i tråden. Jeg har åbenbart ikke forstået funktionen, og det beklager jeg da!

 

Hvis en debattør kritiserer en anden debattør i et indlæg, og du siger tak for det indlæg, så har du jo valgt side, og er dermed ikke upartisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har faktisk slet ikke tænkt på at det ville blive opfattet negativt, at jeg sagde tak i tråden. Jeg har åbenbart ikke forstået funktionen, og det beklager jeg da!

 

Du behøver ikke forsvare den overfor mig. :blink: Jeg kunne bare se to muligheder i det men var da klar over hvilken en du havde ment.

 

At jeg drager dig ind i det, var fordi Ninjamor skrev noget om at det ville være svært for hende at være deltagende og samtidig være administrator.

 

Altså, jeg tror snart jeg skal på et skrivekommunikationskursus. :???: Synes ikke det går så godt med at få formidlet ting ud til andre i øjeblikket. :(

Redigeret af Ascha
Tilføjet noget for at undgå misforståelser.
Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte lige jeg ville gøre et ord stort som man kunne takke for :blink: bare i tilfælde af at du/andre havde overset det :blink:

 

Hov, det syntes jeg var sjovt, jeg smider lige i et tak til PM for denne kommentar da dette fik mig til at smile.

 

 

Joe, måske NOGLE kan/vil msforstå det, og FØLE sig truffet, det kan andre (hvis de vil) jo så undre sig over, men nu siger jeg tak for det sjove alligevel.

 

 

 

Syntes selv det er et rimelig godt bud på hvorfor man kunne sige tak:blink:

 

Jamen det lyder da også som en rigtig god idè, men man kan jo kun ændre på andres indlæg når man citerer dem.... tror jeg da. Med mindre man er redaktør, vist nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis en debattør kritiserer en anden debattør i et indlæg, og du siger tak for det indlæg, så har du jo valgt side, og er dermed ikke upartisk.

 

Det var ikke den del jeg sagde tak til, det burde også tydeligt fremgå af resten af indlæggene jeg har sagt tak til.

 

At du mener jeg er upartisk og har valgt side, kan jeg ikke rigtigt gøre noget ved. Jeg kan kun sige jeg ikke er enig med dig i den postulation.

Link til indlæg
Del på andre sites

Først og fremmest: Tillykke til Dogue 1 med titlen :-D

Dernæst til Admin: Det er et fornuftigt valg at vælge ham som vice sheriff :-D

 

Når det så er sagt, så synes jeg efterhånden at HF er ved at gå til i mudderkastning hver gang der er delte meninger om tingene!

 

Det er simpelthen for dårligt!!!!

 

Admin har lagt et kæmpe arbejde i at få dette forum op og stå, og takken er at "voksne" mennesker opfører sig som en blanding af fornærmede børn og kværulanter.

 

Det er takket været den uheldige drejning der er opstået på HF, at jeg ikke gider at bruge så meget tid her mere.

 

Der var et tidspunkt, hvor tonen var pæn, og folk var hjælpsomme. Det er den stadigvæk (for det meste), men der kommer flere og flere udtalelser hvor tonen er nedsættende!! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Admiiin, sig noget til Dogue, han ignorerer og overser mig :megaked:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Undskyld, jeg synes bare at denne tråd har udviklet sig underligt, så jeg forsøger med overspringshandlinger og fjol i håb om at styre den lidt i en anden retning :oops::engel:

Jamen bette pi'e barn dog:ae::ae::kys: Jeg vil da ikke overse dig eller ignorerer dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
"I shot the Sheriff ,but i did not shoot the Deputy"

Navnet er "One"----" Deputy Dogue One".

Tillykke. Vidst nok.

 

Jeg undskylder det blev misforstået!!!

Det var dette JEG takkede for jeg synes det første var var sjovt, og så sagte jeg tak for lykønskningen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Det var ikke den del jeg sagde tak til, det burde også tydeligt fremgå af resten af indlæggene jeg har sagt tak til.

 

At du mener jeg er upartisk og har valgt side, kan jeg ikke rigtigt gøre noget ved. Jeg kan kun sige jeg ikke er enig med dig i den postulation.

 

Fint hvis du ikke har gjort det :5up:

Tror bare ikke, at vBulletin kan tilbyde en software, hvor man kan sige tak til enkelte ord i et indlæg. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Først og fremmest: Tillykke til Dogue 1 med titlen :-D

Dernæst til Admin: Det er et fornuftigt valg at vælge ham som vice sheriff :-D

 

Når det så er sagt, så synes jeg efterhånden at HF er ved at gå til i mudderkastning hver gang der er delte meninger om tingene!

 

Det er simpelthen for dårligt!!!!

 

Admin har lagt et kæmpe arbejde i at få dette forum op og stå, og takken er at "voksne" mennesker opfører sig som en blanding af fornærmede børn og kværulanter.

 

Det er takket været den uheldige drejning der er opstået på HF, at jeg ikke gider at bruge så meget tid her mere.

 

Der var et tidspunkt, hvor tonen var pæn, og folk var hjælpsomme. Det er den stadigvæk (for det meste), men der kommer flere og flere udtalelser hvor tonen er nedsættende!! :vinken:

 

Det fremhævede: det er der nok bred enighed om, og det er jo et faktum, at flere har forladt forum her eller skåret meget ned på deres aktivitet. Men der er næppe enighed om, hvad årsagen er til denne uheldige udvikling - vi må jo bare håbe, at admins nye tiltag hjælper. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

"I shot the Sheriff ,but i did not shoot the Deputy"

 

1) Navnet er "One"----" Deputy Dogue One".

 

2)Tillykke. Vidst nok.

 

Zarina:

3)Kæææææft hvor du altid brokker dig. :mrgreen::mrgreen:

 

Også jeg har sagt tak i dette indlæg - for mit vedkommende gælder det alle 3 punkter i indlægget.

 

Det kan godt være, at jeg nu "smider brænde på bålet" - men jeg syntes at det er en god ide med Douge1 som vice sherif - og syntes det er ærgeligt, at nogen straks begynder at råbe op om, at han ikke er upartisk m.m. Derfor også tak til punkt 3 fordi der er en der tør være ærlig - men husk også at se de 2 smiley efter teksten - så den der har skrevet det, har nok ikke ment det så slemt, vel ? (og ja, jeg syntes det er unødig brok :oops:)

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Takkene behøver jeg ikke - jeg samler ikke på dem, jeg skriver bare min mening,

 

Det gør jeg såmænd også. Men det er måske kun dem, der er enige med dig, som skal være ærlige, siden du kategoriserer en anden holdning som unødigt brok?

 

men jeg kunne måske godt tænke mig at vide, hvad du mener med det fremhævede ?

 

At jeg godt kunne regne ud, at det var din holdning. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina

 

Forklaring ?? - er det fordi jeg kan lide alle slags hunde - også kamp/muskelhunde ??

 

Det passer bare med det indtryk, jeg har fået af dine holdninger. :-)

 

Svarer du på mit spørgsmål?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Hvis jeg var udstyrret med patronbælte og stjerne eller andet - var det nok nu jeg ville træde ind og bede damerne pænt og høfligt om at fortsætte over PB :mrgreen:

 

Men sådan noget tingeltangel ejer jeg ikke - så bare overse dette indlæg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...