Hop til indhold

min kære lille nuser


Gæst mullergris
 Share

Recommended Posts

Gæst mullergris
Det var dog det mest ufølsomme jeg længe har hørt, du er jo i sorg over tabet af en ven som du har haft i 10 år, og ikke bare en livløs ting der er gået i stykker. Lad være med at lade de ufølsomme kommentarer gå dig på, de fortår ikke hvad du går igennem ligenu nåe de ikke selv har haft et forhold til en hund. :ae:

 

Du får lige nogle flere med på vejen:ae: :ae::ae::ae::ae::ae::ae::ae:

 

tusin tak agnete, i er godt nok nogle dejlige mennesker herinde, jeg er virkelig så glad for at jeg fandt denne her hjemmeside, og hvor er det dejligt at man kan dele sin sorg med nogen som også selv ved hvordan det er.

 

jeg prøver også på ikke og lade mig gå på at det, men det er nu lidt sværdt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
ja må indrømme går da godt nok lige et stykke tid inden jeg gider og ringe til dem igen, sådanne som de har været.

 

men jo det er underligt når de kære lige pludselige bliver så dårlige og at man dage forinde så dem som livsglade og glade for livet.

 

jeg sidder også og tænker på at når jeg kom hjem og kunne se at terressedøren var åben, så skulle jeg bare lige dytte et par gange og så kom den bette farende ud til mig, og mødte mig med så stor en velkomst og glæde, og det var bare i sidste uge. og nu er hun bare væk.

 

det virker bare så uvirkeligt

 

Det ville jeg nok heller ikke lige have lyst til.

 

Det er uvirkeligt, det er så svært at forestille sig den er væk.

:ae:

 

Det hjælper når fokuset skifter fra sorgen over døden lige nu, til alle de gode minder man har om hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Det ville jeg nok heller ikke lige have lyst til.

 

Det er uvirkeligt, det er så svært at forestille sig den er væk.

:ae:

 

Det hjælper når fokuset skifter fra sorgen over døden lige nu, til alle de gode minder man har om hende.

 

 

ja det bliver rigtig godt når sorgen har lagt sig, og som du selv siger at man så ser på alle de gode og dejlige minder man har om hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ubegribeligt hvordan nogle mennesker absolut skal udnytte situationen til at dreje kniven en ekstra gang i såret - har også selv prøvet det i forbindelse med hundes død, og kan kun sige at den slags følelsesmæssigt forarmede personer er der ikke længere plads til i mit liv :evil:

 

Det gør mig meget ondt med din hunds død. Håber at du med tiden bliver klar til at få en ny lille firbenet ven ind i dit hjerte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er frygteligt smertefuldt at miste sin hund, håber den hygger sig med min dejlige Tanja, som jeg måtte sige farvel til for knap 2 år siden, jeg føler med dig det gik også hurtig for min Tanja,

men midt i sorgen glæd dig over du var hos hende, det var jeg desv ikke:megaked: og det har jeg det stadig dårlig med. vore Dyrlæge ringede og sagde at det var synd at få Tanja ud af bedøvelsen da hun havde en stor kræft svulst i halsen, men ØV hvor er jeg stadig ked af jeg ikke var hos hende, hun betød så meget for mig, og selv om jeg nu har en ny hund, JA så er der dage hvor jeg stadig mangler min lille Tanja, så jeg håber alle de søde små må hygge sig sammen der hvor de er nu. :engel:

Og ja kedeligt med mennesker der ikke kan/vil forstå vi har det dårligt over vore tab af lille vovser:mad:

 

 

STOR kram til dig:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Det er ubegribeligt hvordan nogle mennesker absolut skal udnytte situationen til at dreje kniven en ekstra gang i såret - har også selv prøvet det i forbindelse med hundes død, og kan kun sige at den slags følelsesmæssigt forarmede personer er der ikke længere plads til i mit liv :evil:

 

Det gør mig meget ondt med din hunds død. Håber at du med tiden bliver klar til at få en ny lille firbenet ven ind i dit hjerte.

 

tusin tak for de søde ord, jeg gider heller ikke de mennesker mere, og min bedre halvdels familie de kan rende mig et vist sted, tænk igår ringede hans mor og sad og skabte sig i tlf. og sagde så mange grimme ting om os, og så fik vi også afvide ja i skal ikke komme her men den nye hvalp, hvor kold kan man da lige være vi har lige mistet vores kære nuser.

 

men på næste søndag får vi en lille ny pige som kommer til og hedde trunte, glæder mig til at der kommer noget liv i huset igen, for det er så frygtelig tomt, og jeg skal også nok sende nogle billeder ind af den lille nye, kan desværre ikke sætte nogen ind af min nuser, da jeg ikke har en scanner, men trunte kommer i til os se kan i tro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Det er frygteligt smertefuldt at miste sin hund, håber den hygger sig med min dejlige Tanja, som jeg måtte sige farvel til for knap 2 år siden, jeg føler med dig det gik også hurtig for min Tanja,

men midt i sorgen glæd dig over du var hos hende, det var jeg desv ikke:megaked: og det har jeg det stadig dårlig med. vore Dyrlæge ringede og sagde at det var synd at få Tanja ud af bedøvelsen da hun havde en stor kræft svulst i halsen, men ØV hvor er jeg stadig ked af jeg ikke var hos hende, hun betød så meget for mig, og selv om jeg nu har en ny hund, JA så er der dage hvor jeg stadig mangler min lille Tanja, så jeg håber alle de søde små må hygge sig sammen der hvor de er nu. :engel:

Og ja kedeligt med mennesker der ikke kan/vil forstå vi har det dårligt over vore tab af lille vovser:mad:

 

 

 

STOR kram til dig:kys:

 

 

ja det er ikke sjov og miste vores små kære, men jeg kan godt følge dig, det må ha været slemt ikke og kunne ha været hos hende, lige som jeg var hos min lille nuser, og kunne sige farvel og få de sidste kys af hende.:megaked::megaked::megaked:

 

men jeg kommer også til og savne hende langtid fremad, men jeg håber det bliver bedre med den lille ny vi skal ha

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Håber at du har det en lillebitte smule bedre i dag (mere kan man nok ikke forlange :cry:) :ae:

 

Hvad er det for en lille ny en du skal have? :-D

 

jo tak idag går det lidt bedre men savner hende som ind i helved :megaked::megaked:

 

men imorgen skal vi ned og se til den lille ny igen, og hun er en lille bitte sød puddel.

 

lider af allergi, så det er desværre ikke alle slags hunde jeg kan tåle :megaked:

men elsker alle hunde synes de er det bedste i verden.

Link til indlæg
Del på andre sites

jo tak idag går det lidt bedre men savner hende som ind i helved :megaked::megaked:

 

 

Det vil du gøre længe endnu :cry: :ae:

 

men imorgen skal vi ned og se til den lille ny igen, og hun er en lille bitte sød puddel.

 

lider af allergi, så det er desværre ikke alle slags hunde jeg kan tåle :megaked:

men elsker alle hunde synes de er det bedste i verden.

 

Årh, så skal du have fat i Gryn herindefra, hun har også pudler :5up:

Hvornår får I hende? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Det vil du gøre længe endnu :cry: :ae:

 

 

 

Årh, så skal du have fat i Gryn herindefra, hun har også pudler :5up:

Hvornår får I hende? :-D

 

 

ja det er jeg også bange for :(

men jeg sidder da også og glæder mig til og skal ned og se til hende idag, jeg ringede til hende som har dem om vi ikke nok måtte komme ned og snakke lidt med hende igen, for hun er bare så dejlig det lille pus, og ja det føles så forkert at være hjemme, så tomt selvom at jeg har min lille nymfeparakit som er total tosset :blink:, som vækkede mig nu her til morgen med sangen "kommer der ikke snart en tuborg til mig" :lol:

 

men vi må komme og hente hende næste søndag, så det bliver rigtig dejlig og tror også på at det bliver godt for mig at der kommer en lille ny som man skal tage sig af, har endda også været ved og købe nogle nye ting til det lille pus, og når hun bliver større skal hun ha et rigtig bling bling halsbånd, lige som min lillen nuser [ATTACH]11409[/ATTACH]

 

skal også nok tage nogle billeder af hende idag som jeg kan ligge ind, men har kun min mobil og tage billeder med mangler et kamera

Redigeret af mullergris
Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er jeg også bange for :(

men jeg sidder da også og glæder mig til og skal ned og se til hende idag, jeg ringede til hende som har dem om vi ikke nok måtte komme ned og snakke lidt med hende igen, for hun er bare så dejlig det lille pus, og ja det føles så forkert at være hjemme, så tomt selvom at jeg har min lille nymfeparakit som er total tosset :blink:, som vækkede mig nu her til morgen med sangen "kommer der ikke snart en tuborg til mig" :lol:

 

men vi må komme og hente hende næste søndag, så det bliver rigtig dejlig og tror også på at det bliver godt for mig at der kommer en lille ny som man skal tage sig af, har endda også været ved og købe nogle nye ting til det lille pus, og når hun bliver større skal hun ha et rigtig bling bling halsbånd, lige som min lillen nuser [ATTACH]11409[/ATTACH]

 

skal også nok tage nogle billeder af hende idag som jeg kan ligge ind, men har kun min mobil og tage billeder med mangler et kamera

 

Når først du får sådan en lille en ind af døren, så får du i hvert fald rigeligt at tænke på :blink: Hvad farve er hun? Husk ENDELIG billeder!!!! :klap:

Det er helt vildt så meget en hvalp kan aktivere ens shoppegen :oops::lol: Der er mange ting som man SIMPELTHEN ikke kan undvære ik'? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Heldigvis kender jeg ikke følsen 100%. Men ad at læse denne tråd, føler jeg lidt hvordan det må føles. Jeg kan slet ikke holde den følse ud. Og så tænk på du sider med en dobbel så stor som min!

 

Men Nuser er sikkert et bedre sted nu. :blink:

 

:ae: :ae: :ae: :ae: :ae:. fra mig og Lajka..

 

 

tro mig den er heller ikke sjov, og miste sin kære lille vuffer, bare de kunne leve for evigt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Når først du får sådan en lille en ind af døren, så får du i hvert fald rigeligt at tænke på :blink: Hvad farve er hun? Husk ENDELIG billeder!!!! :klap:

Det er helt vildt så meget en hvalp kan aktivere ens shoppegen :oops::lol: Der er mange ting som man SIMPELTHEN ikke kan undvære ik'? :mrgreen:

 

ja for søren og lille mig er heller ikke færdig endnu :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...