Hop til indhold

Møffe!


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Øv altså :(

 

Har lige kigget alle mine gamle billeder igennem fra de andre besøg og har kun et enkelt ét af Møffe :megaked: Og måske nogle stykker, hvor han vender r*ven til eller andet, så man ikke kan se, om det er ham, men ellers kun ét, fra da han var 3 uger :neutral:

 

Men det er tilgengæld skarpt, heldigvis, og han ser sød - og lidt træt - ud på billedet :lol:

 

Kan kende ham på den sorte streg ned ad snuden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ta du nu bare og vent, i det sekund bette vaps går kold for ANDEN gang (første gang putter du nemlig med ham) ja så suser du op til din pc, for du skal d lige fremvise vidunderet :blink:

 

Og dagen efter har han gjort noget der var lidt bedre end torsdag, og det skal du også vide os................

 

 

 

Jeg elsker når vi får hvalp på HF :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ta du nu bare og vent, i det sekund bette vaps går kold for ANDEN gang (første gang putter du nemlig med ham) ja så suser du op til din pc, for du skal d lige fremvise vidunderet :blink:

 

Og dagen efter har han gjort noget der var lidt bedre end torsdag, og det skal du også vide os................

 

 

 

Jeg elsker når vi får hvalp på HF :mrgreen::engel:

 

Yes, så ved jeg da, at der er én, der aldrig bliver træt af billeder af Møffe :mrgreen:

 

Ikke at jeg om muligt kan tro det, om min egen øjensten, men altså :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun::lun: hvor er han altså bare nuser ....

 

Har vi stadigvæk en aftale på fredag ?? :5up::engel:

 

Jeps, det har vi i hvert fald :5up:

 

Dog er der lige sket noget, ville have ringet om det i morgen :blink: Naja er kommet i løbetid, ved ikke om det ændrer noget for dig? Og, netop fordi hun er så strid at komme i løbetid, vil jeg meget gerne, om vi kaprer Vestfolden? Så der ikke er alt for mange interesserede hanhunde..

 

Det er fuldstændig kommet som en overraskelse, det er alt for tidligt :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiii :hjerte::hjerte::hjerte: Sikke nogle øjne han har :lun: og hvor er han bare i det hele taget over-super-alt-for-kramme-lækker :hjerte::banan: En rigtig skøn berner-baby :sut::klap2:

Hvornår var det jeg skulle nuldre hva', hva', hva'??? :ivrig:

Og så kan jeg altså godt sige dig, at efter at jeg har set de billeder så ligger det helt fast, at Noomi IKKE kommer med første gang!! Ham der skal jeg have fingrene i helt alene!!!! :ivrig::lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiii :hjerte::hjerte::hjerte: Sikke nogle øjne han har :lun: og hvor er han bare i det hele taget over-super-alt-for-kramme-lækker :hjerte::banan: En rigtig skøn berner-baby :sut::klap2:

Hvornår var det jeg skulle nuldre hva', hva', hva'??? :ivrig:

Og så kan jeg altså godt sige dig, at efter at jeg har set de billeder så ligger det helt fast, at Noomi IKKE kommer med første gang!! Ham der skal jeg have fingrene i helt alene!!!! :ivrig::lun::hjerte:

 

Haha, fnis, den er god med dig - men nu skuffer du jo min søster, når hun ikke kan få lov til at lufte Noomi - at hun ikke ved noget om det endnu, er så noget helt andet :lol:

 

Ai, Noomi skal da med, altså :cry:

 

Men du er velkommen nærmest når som helst - dog tidligst på mandag :blink: Og der kan du endda få din vilje, for der er Naja her ;-) Hun vil nok sætte pris på, at du bare kommer alene :mrgreen:

 

Med Sookie ændre det ikke noget som helst :mrgreen: Hun er såmænd ligeglad - jeg ringer til dig, når jeg kører herfra (prøver lige at skaffe hundepasser til Alto, så jeg kan være der lidt tidligere :blink:)

 

Super! :-D Og det vil være fedt, hvis det kunne blive lidt tidligere :5up: Men angående tidligere, så skal du bare sige det inden fredag, ikke så godt, hvis du kører til Vestfolden, mens jeg stadig er oppe ved Lammefjorden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Så ved jeg, hvem der bliver Møffe :ivrig:

 

Har besøgt opdrætter i dag og blev præsenteret for bette Møffe-dreng, der relativt set ikke er så bette endda :shock: :hjerte: Men kæææft, han er bare dajlig :lun:

 

Sidder med min dejlige Møffe Bøffe :lun:

bernerazuro-albums-moffe-hos-opdraetter-picture7977-moffen-og-mig-7-uger-og-3-dage-gammel.jpg

 

Møffe Bøffe bliver forstyrret i sin middagslur :blink:

bernerazuro-albums-moffe-hos-opdraetter-picture7980-moffe-er-nysgerrig-7-uger-og-3-dage-gammel.jpg

 

Bænkebillede! Det var ikke let, men det lykkedes :blink: Møffe er nummer 3 fra højre :-D Stakkels dreng blev ved med at falde sammen, han blev vækket midt i sin middagslur, så billedes kunne blive taget :lol:

bernerazuro-albums-moffe-hos-opdraetter-picture7982-baenkebillede-nej-det-er-ikke-sa-let-som-det-ser-ud-7-uger-og-3-dage-gammel.jpg

 

Og så lidt film fra idag:

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

 

Og så primært til ære for Ascha - nogle billeder af nogle af Inas dejlige tornjakker :blink:

 

[ATTACH]11438[/ATTACH]

 

[ATTACH]11439[/ATTACH]

 

[ATTACH]11440[/ATTACH]

 

Neeeeej, hvor er han bare lækker og totalt charmerende! :lun::lun:

 

Lige et råd, nyd den pestilenshvalpetid - det går bare aaaaaalt for stærkt med de store hunde :megaked:

 

De er så store inden man får set sig om.....

 

Hilsen een GDejer der snart ikke kan huske hvor lille Emil egentlig har været (godt man har billeder :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, fnis, den er god med dig - men nu skuffer du jo min søster, når hun ikke kan få lov til at lufte Noomi - at hun ikke ved noget om det endnu, er så noget helt andet :lol:

 

Ai, Noomi skal da med, altså :cry:

 

Men du er velkommen nærmest når som helst - dog tidligst på mandag :blink: Og der kan du endda få din vilje, for der er Naja her ;-) Hun vil nok sætte pris på, at du bare kommer alene :mrgreen:

 

 

 

 

Hvis din søster vil love at gå med Noomi den første time, så kan jeg da godt tage hende med... Men mit bedste bud vil være at hun når at blive træt i armene inden :mrgreen::oops:

 

Jeg kigger lige på det med mandag, men ellers kan fredag den 10/7 være et bud? :-D (Jeg er på aftenvagt alle de andre dage, øv :cry:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor stor er ham Møffe så egentlig ? Kg, du ved...

 

Har faktisk ingen anelse - men ifølge Ina, er han en stor basse! Han er vist også én af de største i kuldet, hvis ikke dén største :-P

 

Hvis din søster vil love at gå med Noomi den første time, så kan jeg da godt tage hende med... Men mit bedste bud vil være at hun når at blive træt i armene inden :mrgreen::oops:

 

Jeg kigger lige på det med mandag, men ellers kan fredag den 10/7 være et bud? :-D (Jeg er på aftenvagt alle de andre dage, øv :cry:)

 

Hmmm, må lige snakke med Pia om det, hvis bare Noomi er til at få nogenlunde rolig, tror jeg nemlig godt Naja overlever det :mrgreen: Hun vil måske endda være lykkelig, fordi Noomi aflaster hende lidt ift. Møffe :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hmmm, må lige snakke med Pia om det, hvis bare Noomi er til at få nogenlunde rolig, tror jeg nemlig godt Naja overlever det :mrgreen: Hun vil måske endda være lykkelig, fordi Noomi aflaster hende lidt ift. Møffe :engel:

 

Det behøv's du ik', jeg vil hellere end gerne lade hende blive hjemme :engel::engel: :mrgreen: Din søster kan jo altid hilse på hende en anden gang ik'? :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kigger lige på det med mandag, men ellers kan fredag den 10/7 være et bud? :-D (Jeg er på aftenvagt alle de andre dage, øv :cry:)

 

Altså, bare du er opmærksom på, at Naja måske bliver hentet der (ja, jeg skal passe en hund, jeg ikke aner, hvornår bliver hentet :mrgreen: ), så der dukker måske nogen fremmede mennesker op pludselig :-D

 

PS. Jeg har fri alle dage :engel: Så du kan bare komme tidligt, hvis det er muligt, intet problem der :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, bare du er opmærksom på, at Naja måske bliver hentet der (ja, jeg skal passe en hund, jeg ikke aner, hvornår bliver hentet :mrgreen: ), så der dukker måske nogen fremmede mennesker op pludselig :-D

 

Så længe de ikke snupper Møffes opmærksomhed, så er jeg ligeglad om der så er 100 andre :mrgreen:

 

PS. Jeg har fri alle dage :engel:Så du kan bare komme tidligt, hvis det er muligt, intet problem der :mrgreen:

 

:shock::shock::shock: Jeg tror at jeg skal have briller, jeg må have læst forkert... k020.gif

 

 

 

 

 

 

:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det behøv's du ik', jeg vil hellere end gerne lade hende blive hjemme :engel::engel: :mrgreen: Din søster kan jo altid hilse på hende en anden gang ik'? :engel::mrgreen:

 

Hehe, du er fuld af gode idéer er du :mrgreen:

 

Men ja, Noomi vil måske nok synes det er lidt kedeligt, for Møffe er sikkert gået fuldstændig ombak, når Noomi kommer tilbage, kunne jeg forestille mig :lol: Og jeg tror ikke Naja gider lege, desværre :rolleyes:

 

Kommer også lige til at tænke på, at min søster foresten ikke kan gå med Noomi :stupid: Hun har jo nogle problemer med håndledene (seneskinnehedebetændelse - og staveplade tak) og Noomi trækker, så den går ikke, desværre :cry: Ihh altså, dumt af mig ikke at tænke på det :damnit:

 

Så det ser ud til at du rent faktisk kan få din vilje :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så længe de ikke snupper Møffes opmærksomhed, så er jeg ligeglad om der så er 100 andre :mrgreen:

 

Hehe, miiig :slem:

 

Ej, de skal nok lige sige hej til ham (hvis ikke han sover dybt, altså :lol: ) og bliver nok til noget kaffe og sådan. Men de har jo nok savnet Naja :blink:

 

 

:shock::shock::shock: Jeg tror at jeg skal have briller, jeg må have læst forkert... k020.gif

 

 

 

 

 

 

:oops:

 

:mrgreen:

 

Har det lige sådan :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...